Bekijk volle/desktop versie : Ik heb jullie advies nodig!!lees dit Inshallah..



22-11-2006, 14:42
salaam oe3alaykom zusters/broeders,

Ik ben nu in mijn laatste jaar van het mbo, en doe de opleiding administratief juridisch. Ik wil later een andere richting volgen dus niks wat te maken heeft met rechten/juridisch. Alleen is het zo dat ik iets met geschiedenis wil doen inshallah, want ik vind geschiedenis heel erg leuk. Maar het probleem is nu, dat je op hbo niveau persee een lerarenopleiding moet volgen als je iets met geschiedenis wilt bv.. Maar ik wil dat niet, want ik wil een opleiding volgen zonder lerarenopleiding erbij. Maar ja zo een opleiding heb je alleen op universitair niveau vandaar dat het voor mij moeilijk is om een keuze te maken. Dus denk ik nu aan 1 jaar hbo doen, en dan proberen mijn propedeuse te halen, en als ik het haal dat ik daarmee naar de uni kan gaan!! is dit verstandig?? heb je dan een grote kans dat je zult afhaken of valt het wel mee..??

Ik zou graag willen weten hoe jullie hierover denken mijn zusters & broeders..En of jullie hiermee ervaring hebben Inshallah..

Ik hoop dat jullie zullen reageren Inshallah
Moge Allah swt jullie rijkelijk belonen hiervoor..Ameen
wassalaamo 3alaykom

22-11-2006, 16:25


Niemand die me kan helpen???

22-11-2006, 16:26
Zusters, broeders..heb jullie hulp nodig

22-11-2006, 16:39
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik vraag dit omdat als je 21 of ouder bent je in aanmerking komt voor een toelatingexamen. Als je hier voor slaagt dan kan je gewoon de opleiding op de uni.

22-11-2006, 17:10



Citaat door Imotheb:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik vraag dit omdat als je 21 of ouder bent je in aanmerking komt voor een toelatingexamen. Als je hier voor slaagt dan kan je gewoon de opleiding op de uni.

ja daar heb je ook gelijk in mijn zuster. Ik heb daar ook wel aangedacht, alleen ik ben nog geen 21 jaar. dat is nou het probleem..Maar Ghair Inshallah. Chokran voor je reactie..