Bekijk volle/desktop versie : man /vrouw die egt kapott .....



22-11-2006, 00:10

[SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"]een man/vrouw die egt kapott jaloers is zou jij mee trouwen ...??[/FONT][/SIZE]


neee

jah warom niet

of hangter vanaf

22-11-2006, 00:16




nouw .....???

22-11-2006, 02:11
als ik echt veel van hem houd. zou ik met hem trouwen. maar jaloezie betekent dat hij onzeker is en dat hij veel van me houdt. dus ik zou hem laten weten dat het nergens voor nodig is, omdat ik met hem wil trouwen en niet iemand anders.

22-11-2006, 07:12

Citaat door M-B:
Alles heeft een balans nodig. Dus ook zijn jaloezie. Ik kan er niet meeleven. Heel simpel. Het is niet gezond om 'kapot jaloers' te zijn. Een beetje kan geen kwaad. Maar daar blijft het bij.




Groot gelijk heb je.!

22-11-2006, 08:26



Citaat door Monaya:

[SIZE="3"][FONT="Arial Narrow"]een man/vrouw die egt kapott jaloers is zou jij mee trouwen ...??[/FONT][/SIZE]


neee

jah warom niet

of hangter vanaf



Als ik genoeg van hem zou houden zou ik hulp zoeken.Jaloerzie is een ziekte

22-11-2006, 08:28
Ligt eraan waarop hij jaloers is.

22-11-2006, 17:03

Citaat door besma:
als ik echt veel van hem houd. zou ik met hem trouwen. maar jaloezie betekent dat hij onzeker is en dat hij veel van me houdt. dus ik zou hem laten weten dat het nergens voor nodig is, omdat ik met hem wil trouwen en niet iemand anders.



.....ik ben het met je eens ....


ik zou het niet erg vinden als hij beetje jaloers was ...

maar niet egt kapott ..daar bedoel ik mee dat hij al jaloers word als je met je neef aan het praten bent of stel een goed vriend van hem heeft nieuw auto ...dat hij niet meteen zegt ik moet perse ook een ...of zo

22-11-2006, 21:25
oprotten met die gasten

22-11-2006, 21:27
de mijne is ziekelijk jaloers

maar hij leert het beetje bij beetje af

22-11-2006, 21:58
'' Kapot jaloers '' is wel erg. Daar zou je niet mee kunnen leven denk ik. Soms heb ik ook wel van die uitingen terwijl ik het niet zo bedoel en kom ik super jaloers over.

Maar een beetje kan niet kwaad, dat geeft alleen maar aan dat je van elkaar houd en om elkaar geeft.

Hij of zij kan net zo goed helemaal niet jaloers zijn en het niet eens erg vinden als jongens je aanspreken of meisjes hem aanspreken. Alsof je dan helemaal niks om elkaar geeft.