Bekijk volle/desktop versie : van een getrouwde man blijf je af klaar uit!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

21-11-2006, 23:14
wat is het toch geworden met deze wereld, hebben mensen dan geen enkel moraal meer?waarom zijn marokaanse meisjes zo erg geworden,juist waneer ze iemand getrouwd zien of hij heeft een vaste relatie dan zijn ze alleen maar nog geintereseerder in hem. dat is gewoon te erg voor woorden je hoort af te blijven van een gebonden man!!!!!!!!!!!! Denk aan jezelf als jij een relatie hebt wat zou jij er van vinden als iemand met je man gaat en ze weet dat hij getrouwd is, en hoe zou jij het vinden als het je moeder overkwam. Denk na voordat je iets kapot maakt, en weet wat je een ander aan doet krijg je net zo hard terug! ECHT DAT MOEST ER EVEN UIT, WANT DE LAATSTE TIJD HOOR IK NIKS ANDERS OM ME HEEN, en natuurlijk de mannen zijn ook schuldig hieraan, begrijp me niet verkeerd maar wat me dwars zit is het feit dat waneer een meisje weet dat een man een vrouw heeft, dat ze daar van af moet blijven.

21-11-2006, 23:16



Citaat door dunyaaa:
wat is het toch geworden met deze wereld, hebben mensen dan geen enkel moraal meer?waarom zijn marokaanse meisjes zo erg geworden,juist waneer ze iemand getrouwd zien of hij heeft een vaste relatie dan zijn ze alleen maar nog geintereseerder in hem. dat is gewoon te erg voor woorden je hoort af te blijven van een gebonden man!!!!!!!!!!!! Denk aan jezelf als jij een relatie hebt wat zou jij er van vinden als iemand met je man gaat en ze weet dat hij getrouwd is, en hoe zou jij het vinden als het je moeder overkwam. Denk na voordat je iets kapot maakt, en weet wat je een ander aan doet krijg je net zo hard terug! ECHT DAT MOEST ER EVEN UIT, WANT DE LAATSTE TIJD HOOR IK NIKS ANDERS OM ME HEEN, en natuurlijk de mannen zijn ook schuldig hieraan, begrijp me niet verkeerd maar wat me dwars zit is het feit dat waneer een meisje weet dat een man een vrouw heeft, dat ze daar van af moet blijven.



goed dat je dat zelf ook in de gaten hebt

21-11-2006, 23:16
tjah

allemaal groene monsters

21-11-2006, 23:22
Ik zou zoiets nooit doen, je hebt van god hersenen gekregen om na te denken, als ik alleen maar een jongen leuk vind ga ik eerst uitzoeken of hij bezet is voor ik uberhaupt stappen onderneem. IK ga liever dood dan dat ik een relatie kapot zou maken, ik heb het van dichtbij meegemaakt het is echt triest die verdriet zou ik een ander niet aan willen doen. de wereld draait door.

21-11-2006, 23:24


Klopt.

Viel mij op dat als je hand in hand loopt met je mannetje ze hem gewoon aankijken en zijn blik proberen te lokken.
Ze hebben schijt aan het meisje die ernaast loopt.

Veel meiden vinden het blijkbaar een 'kick' om voor 'lekker' aangezien te worden door een bezette man die met een mooie meid is nog ook.

Hit them!

21-11-2006, 23:30
ja het is echt te erg voor woorden het lijkt wel een sport, kijken of ik hem uit kan lokken. maar goed boontje komt om zijn loontje

21-11-2006, 23:34
Vreemdgaan is iets van alle tijden, hoewel in een land als Nederland ook het drukke en jachtige leven waarin alles om geld draait zeker een rol speelt.

Mensen maken geen tijd meer voor elkaar, raken in een soort van sleur en zoeken in vreemdgaan een uitweg. Dit is natuurlijk verkeerd. Men moet inzien da een relatie draait om liefde en vertrouwen. Deze twee zaken horen onvoorwaardelijk te zijn. Zo niet, dan heeft samenzijn geen zin lijkt me.

Of Marokkaanse meiden 'tegenwoordig zo erg zijn' weet ik niet. Denk zelf dat veel van hen het moeilijk hebben en aansluiting zoeken die ze vaak niet weten te vinden. De 'eigen mensen' vinden hen al gauw vervelend en verwesterd. Zodoende gaan sommigen dan de verkeerde kant op.

Ook dit is een ontwikkeling die me zorgen baart.

Het is wel triest dat er mensen zijn die andermans leven kapotmaken. Echter, ook dit is al sinds jaar en dag zo. Het is een van de slechtste eigenschappen van de mens denk ik.

21-11-2006, 23:35
Als de getrouwde mannen eens ophielden met vrijgezelle meiden lastig te vallen..dan zou er niks aan de hand zijn.

21-11-2006, 23:38
Salaam,

je hebt trietste gevallen, en dat is heel erg, Allah jehdiehoem, en Moge Allah deze mensen wakker schudden.

Wa salaam

21-11-2006, 23:41
Ik hou van spanning, een man die nog vrijgezel is is niet spannend!

21-11-2006, 23:42

Citaat door 1001_nacht:
Ik hou van spanning, een man die nog vrijgezel is is niet spannend!



whahahaah je loopt de boel hier op te fokken

21-11-2006, 23:42

Citaat door 1001_nacht:
Ik hou van spanning, een man die nog vrijgezel is is niet spannend!




21-11-2006, 23:44



Citaat door Pleeborstel:
Vreemdgaan is iets van alle tijden, hoewel in een land als Nederland ook het drukke en jachtige leven waarin alles om geld draait zeker een rol speelt.

Mensen maken geen tijd meer voor elkaar, raken in een soort van sleur en zoeken in vreemdgaan een uitweg. Dit is natuurlijk verkeerd. Men moet inzien da een relatie draait om liefde en vertrouwen. Deze twee zaken horen onvoorwaardelijk te zijn. Zo niet, dan heeft samenzijn geen zin lijkt me.

Of Marokkaanse meiden 'tegenwoordig zo erg zijn' weet ik niet. Denk zelf dat veel van hen het moeilijk hebben en aansluiting zoeken die ze vaak niet weten te vinden. De 'eigen mensen' vinden hen al gauw vervelend en verwesterd. Zodoende gaan sommigen dan de verkeerde kant op.

Ook dit is een ontwikkeling die me zorgen baart.

Het is wel triest dat er mensen zijn die andermans leven kapotmaken. Echter, ook dit is al sinds jaar en dag zo. Het is een van de slechtste eigenschappen van de mens denk ik.


Ik denk dat mensen in het algemeen 'erg' zijn.. en de weg behoorlijk kwijt zijn. Dit geldt zowel voor mannen als voor vrouwen. Want bovengenoemde komt wel degelijk voor.. en of dat goed te praten is met het feit dat men geen aansluiting zou kunnen vinden?
Misschien ben ik dan gewoon nog niet ruimdenkend genoeg.. maar daar zal ik niet aan toegeven.

21-11-2006, 23:45

Citaat door zeldzaam24:
whahahaah je loopt de boel hier op te fokken

Nee hoor, ik praat serieus. Ik heb een zwak voor getrouwde mannen.

21-11-2006, 23:46

Citaat door dunyaaa:
ja het is echt te erg voor woorden het lijkt wel een sport, kijken of ik hem uit kan lokken. maar goed boontje komt om zijn loontje


dat zoiezo

maar allahjahdiena kamlien

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9