Bekijk volle/desktop versie : De negativiteit Om sex bij marokkanen..



Pagina's : [1] 2 3

21-11-2006, 22:02
Waarom hangt er zo een negatieve sfeer om het seksuele gebeuren bij marokkanen.
Als ik denk aan gesprekken over seks met een marokkaan beeld ik me een situatie in waarbij de vrouwelijke gesprekspartner moet liegen over lust en ervaring en waarbij de man juist moet opscheppen over zijn lust potentie en ervaring.

Erg jammer vind ik, dit is denk ik ook de reden dat vrouwen vaakals schijnheilig worden bestempeld.
Ze worden eigenlijk gewoon gedwongen dit te zijn, enals ze het zijn dan vinden mannen het weer niet goed omdat ze niet weten wat ze uitgespookt heeft en ze vinden dat ze loog.

Ik vind dat zowel man als vrouw vrij moeten kunnen praten over seks, lust en gevoelens zonder dat men gelijk van het slechte uitgaat.

21-11-2006, 22:05


Omdat je binnen de islam niet mag praten over je bedgeheimen

21-11-2006, 22:08

Citaat door samya 2:
Omdat je binnen de islam niet mag praten over je bedgeheimen


Aangezien je binnen de islam het bed zo wie zo het bed niet mag delen voor het huwlijk dnek ik dat over seks praten alleen niet zo een grote zonde is in vergelijking tot wat sommigen uitvoeren

En waarom is dit dan niet gelijk bij man en vrouw.

21-11-2006, 22:14
Ow ik dacht dat je t hier over een huwelijk had ofzo.


Ach ik zou het niet weten, taboe!?

21-11-2006, 22:22


Tsjah, het is idd taboe maar wel eentje dat een slechte invloed heeft op menig marokkaanse meid.

21-11-2006, 22:38
Jah ga jij is tussen een groepje marokanen staan en vertel over hoe goed je wel niet bent en wat jij allemaal uitgespookt hebt met je vriend of wie dan ook, je zal meteen de vier muren van de kamer te zien krijgen hoor maar voor een gast, dan zou je meteen gefeliciteerd worden en wa nog allemaal
Tsjah zo zit de mentaliteit van de marokanen nu eenmaal in mekaar!

21-11-2006, 22:41

Citaat door fatima_zzz:
Jah ga jij is tussen een groepje marokanen staan en vertel over hoe goed je wel niet bent en wat jij allemaal uitgespookt hebt met je vriend of wie dan ook, je zal meteen de vier muren van de kamer te zien krijgen hoor maar voor een gast, dan zou je meteen gefeliciteerd worden en wa nog allemaal
Tsjah zo zit de mentaliteit van de marokanen nu eenmaal in mekaar!


Natuurlijk moet je niet zo in de groep gaan gooien wat je wel of niet gedaan hebt dat is zo wie zo wat beschamend maar jah het zou in een relati ewel moeten kunnen, men zou er open over moeten kunnen zijn anders ga je dadelijk een relatie in met geheimen. Dat lijkt mij echt erg om te moeten doen.

21-11-2006, 22:46

Citaat door MoordWijf:
Natuurlijk moet je niet zo in de groep gaan gooien wat je wel of niet gedaan hebt dat is zo wie zo wat beschamend maar jah het zou in een relati ewel moeten kunnen, men zou er open over moeten kunnen zijn anders ga je dadelijk een relatie in met geheimen. Dat lijkt mij echt erg om te moeten doen.


Hmm ja dat verschilt natuurlijk van jongen tot jonge. je hebt er die rustig blijve, je begrijpen er niet te veel bij nadenken en die het verlede achter zich laten, maar sommige gaste vinde het niet kunne gewoon da hangt af van hoe je bent opgevoed denk ik toch

21-11-2006, 22:55

Citaat door MoordWijf:
Waarom hangt er zo een negatieve sfeer om het seksuele gebeuren bij marokkanen.
Als ik denk aan gesprekken over seks met een marokkaan beeld ik me een situatie in waarbij de vrouwelijke gesprekspartner moet liegen over lust en ervaring en waarbij de man juist moet opscheppen over zijn lust potentie en ervaring.

Erg jammer vind ik, dit is denk ik ook de reden dat vrouwen vaakals schijnheilig worden bestempeld.
Ze worden eigenlijk gewoon gedwongen dit te zijn, enals ze het zijn dan vinden mannen het weer niet goed omdat ze niet weten wat ze uitgespookt heeft en ze vinden dat ze loog.

Ik vind dat zowel man als vrouw vrij moeten kunnen praten over seks, lust en gevoelens zonder dat men gelijk van het slechte uitgaat.

you can talk dirty to me anytime

21-11-2006, 22:59

Citaat door fatima_zzz:
Hmm ja dat verschilt natuurlijk van jongen tot jonge. je hebt er die rustig blijve, je begrijpen er niet te veel bij nadenken en die het verlede achter zich laten, maar sommige gaste vinde het niet kunne gewoon da hangt af van hoe je bent opgevoed denk ik toch

Ik dnek dat het idd aan opvoeding en openheid van huis uit ligt. En die is er meestal niet, wat erg jammer is.

21-11-2006, 22:59

Citaat door Spookrijder:
you can talk dirty to me anytime

In een relatie, niet met jan en alleman

21-11-2006, 23:01
lekker belangrijk...............[/SIZE]

21-11-2006, 23:03



Citaat door MoordWijf:
In een relatie, niet met jan en alleman

is goed...ja ik wil

21-11-2006, 23:03

Citaat door sloegie:
lekker belangrijk...............[/SIZE]

Het type: Ik kan geen normale discussie bijwonen

Enchante!

21-11-2006, 23:03

Citaat door Spookrijder:
is goed...ja ik wil


Pagina's : [1] 2 3