Bekijk volle/desktop versie : Scheiden in Marokko



21-11-2006, 20:06

Citaat door Jamilawa25:
Salaam iedereen,

Ik heb een vraag:
Ben sinds september gescheiden volgens de Belgische wetgeving. Voor een scheiding in Marokko, moet ik daar absoluut aanwezig zijn of kan ik volmacht geven??? Bestaan er geen uitzonderingen?

Bedankt
.

22-11-2006, 13:54


Je kan ook een volmacht aan iemand geven.

22-11-2006, 14:13
Het is heel verschillend,
De ene keer volsta je met een volmacht de andere keer moeten jij en HIJ in persoon aanwezig zijn! OOk wanneer jullie beiden het eens zijn met het feit dat jullie gaan scheiden!

Succes want dat zal je nodig hebben.

22-11-2006, 19:39
Assalaamoe 3alaikoem zuster,

Kijk op http://www.mvvn.nl misschien dat je daar iets nuttigs kunt vinden. Ze hebben daar oa de nieuwe mudawanne wet op staan die je kunt downloaden.

Succes en allahie sah'l 3liek

23-11-2006, 13:33



Citaat door Jamilawa25:
Die volmacht is al afgeschaft. Ze veranderen de wetgeving maar ze hebben geen rekening gehouden met de Marokkanen die in Europa wonen. Moet ik mij nu speciaal gaan vrijmaken om naar Marokko te gaan en te gaan scheiden?


Ik ben afgelopen zomer in marokko gescheiden, ook bij mij stonden ze geen volmacht toe, MOEST aanwezig zijn! toch hoor ik van anderen dat ze het NU nog met een volmacht doen!
Idd. je moet je speciaal vrijmaken om naar Marokko af te reizen, ik heb de helse 2 weken van mijn leven daar meegemaakt, maar ik MOEST er zijn!