Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat is de beste Foundation??



Pagina's : [1] 2 3 4

21-11-2006, 19:20
Salam dames,

En wat is de beste FOUNDATION?? Ik gebruik geen foudation eigenlijk, alleen heb ik gehoord dat die van L'oreal errug goed is. IK gebruik wel de gekleurde dagcreme van Niveay Young!! Prijs is ongeveer 7,= Eurootjes..

Vermeld ook even de prijs, ben namelijk echt op zoek naar een lekkere foundation die NIET afgeeft!!

Masalama,

21-11-2006, 19:32



Citaat door nouhayla:
Salam dames,

En wat is de beste FOUNDATION?? Ik gebruik geen foudation eigenlijk, alleen heb ik gehoord dat die van L'oreal errug goed is. IK gebruik wel de gekleurde dagcreme van Niveay Young!! Prijs is ongeveer 7,= Eurootjes..

Vermeld ook even de prijs, ben namelijk echt op zoek naar een lekkere foundation die NIET afgeeft!!

Masalama,


ik gebruik die van etos hahaha, ja ja niet alleen de mascara van daar valt goed in de smaak.. nee deze foundation geeft helemaal niet af, hij ruikt ook heel lekker.. hij kost maar 3,20

21-11-2006, 19:33
Hahhaa, thnxxxx.......... En andere dure merken, wie heeft daar ervaring mee? Is er uberhaupt wel een verschil te merken tussen duur en goedkoop??

21-11-2006, 19:36

Citaat door nouhayla:
Hahhaa, thnxxxx.......... En andere dure merken, wie heeft daar ervaring mee? Is er uberhaupt wel een verschil te merken tussen duur en goedkoop??


hahaha graag gedaan..

denk dat er geen verschil is hoor, sommigen krijgen van die dure spul pukkels en ik heb daar helemaal geen problemen mee.. maar het heeft eigenlijk ook wel met je huid te maken

21-11-2006, 20:51


hmm oke, k ben echt op zoek naar iets goeds, ma k ga die vd etos wel uit proberen.. hoe heet die precies??

21-11-2006, 21:22
Die van Yves saint Laurent, is heel goed maar dan bedoel ik wel die witte tube, die is echt heel goed en je ziet er niets van! Verder is Clinique ook een aanrader. maar hier heb ik het wel over merken die zo, want het hangt ook af van je huidtype tussen de 28- 35 euro, dus niet goedkoop. Ze zijn o.a verkrijgbaar bij Douglas en ICI Paris deze laatste heeft wel vaak eeb actie zo van 20% korting op foundation, dus let daar ook op, wel handig zo'n korting.

21-11-2006, 21:43
ik had zo een proef monsterje geprobeerd van de nieuwe loreal die 16 uur blijft zitten en hij beviel me wel dekte goed en hij geeft ook geen neppe efect

21-11-2006, 21:47

Citaat door missmarokaantje:
ik had zo een proef monsterje geprobeerd van de nieuwe loreal die 16 uur blijft zitten en hij beviel me wel dekte goed en hij geeft ook geen neppe efect


Thnx dames, zijn er meiden die ook ervaring hebben met Christian Dior??

21-11-2006, 22:55
vichyyyyyyyyyy!!

21-11-2006, 23:15
Ik gebruik g1 foundation meer!!

verneuking van huid man...

vorig jaar en jaar daarop deed ik het nog wel, maar nu ongeveer een jaar al niet meer, als ik dan eens een x puistjes heb ofzo(als ik ongesteld moet worden en tijdens ongesteldheid dus),schijt aan...die gaan wel weer weg, mijn huid is echt opgeknapt,nu ik foundationloos ben..
Vind je jezelf te bleek?
Een zonnebank verricht wonderen op dat gebied

21-11-2006, 23:17

22-11-2006, 00:14
L'Oreal True Match vind ik goed en Clinique..Bij beide krijg je niet dat lelijke effect vind ik..Maar dat is denk ik bij iedereen anders..

22-11-2006, 09:47


ik gebruik zelf MAX Factor
AGE REREW Foundation nr 70 natural hij kost 14 euro. Hij smeert makkelijk, krijgt een natuurlijke look, hij ruikt lekker, en verder is hij gewoon THE BEST:

Kusjes,

22-11-2006, 10:29
had laatst proefmonstertje van Nivea young,, leek me goed te bevallen of is het niet zo

22-11-2006, 18:44

Citaat door miss_bakoia:
ik gebruik ook die van etos

k gebruik semi-transparant mat en dan nummer 02, maar deze geeft wel af , maar hij is fijn in gebruik en geeft niet dat neppe effect dat je bij veel meiden wel ziet.


ik gebruik nummer 03, bij mij geeft ie helemaaal niet af, daarom vind ik 'm juist goed..
maar ja je hebt gelijk, deze heeft echt geen neppe effect, ziet er ook heel natuurlijk uit..

Pagina's : [1] 2 3 4