Bekijk volle/desktop versie : hoe weet een jongen van een meisje dat ze nooit eerder aangeraakt is door een ander?



Pagina's : [1] 2

21-11-2006, 17:21
hoe kan een jongen dat aan een meisje merken? haar gedrag mischien?
hiermee bedoel ik, hoe weet een jongen dat een meisje nooit eerder heeft gezoend en gedate met een ander jongen en dat hij de eerste is die het bij haar doet.. (het liefst reacties van jongens)

p.s. mensen plzzzz geen hatende reacties.. make love not wore als iedereen alleen maar normale reacties plaatst (onder normaal versta ik dat ik niet uitgescholden word of iets dergelijks) dan krijgen jullie allemaal een groene puntje van mij

alvast bedankt

21-11-2006, 17:36


hard2get spele..
en het hem gewoon zegge,, dat hij je 1e vriendje is

denk ik dan..

21-11-2006, 17:40
Dat kunnen ze ook niet weten. Ze moeten je maar op je woord vertrouwen. Meestal doen ze dat niet. Daarom hebben ze elke week een ander.

21-11-2006, 17:41
nee maar stel dat je b.v. met hem aan het zoenen bent.. en je zegd dat het je eerste keer is.. merken jongens dat dan ook... dat het de eerste keer voor dat meisje is dat ze zoent.. of kan je het met zoenen nooit merken

21-11-2006, 17:45



Citaat door mocroroosje15:
nee maar stel dat je b.v. met hem aan het zoenen bent.. en je zegd dat het je eerste keer is.. merken jongens dat dan ook... dat het de eerste keer voor dat meisje is dat ze zoent.. of kan je het met zoenen nooit merken



zodra je met hen zoent, dan gaan ze jouw echt niet ( willen )geloven dat het je eerste keer, en het kan hen ook niet schelen dan ; das mijn mening

21-11-2006, 17:52

Citaat door Nayla:
zodra je met hen zoent, dan gaan ze jouw echt niet ( willen )geloven dat het je eerste keer, en het kan hen ook niet schelen dan ; das mijn mening


daarom wil ik dat jongens reageren die weten het wel... jij zegt erbij dat het je mening is.. maar daar hb ik niks aan maar toch bedankt voor je reactie lieverd

21-11-2006, 17:53

Citaat door mocroroosje15:
daarom wil ik dat jongens reageren die weten het wel... jij zegt erbij dat het je mening is.. maar daar hb ik niks aan maar toch bedankt voor je reactie lieverd



ik denk dat vele jongens het met me eens zijn


graag gedaan

21-11-2006, 17:58
jongens voelen het denk ik gewoon...het is ook hoe een meisje zich gedraagt...als je een meisje zoent maar ze is echt verlegen enz enz..merk je het tog gwn,...??

21-11-2006, 18:04
als n meisje goed kan zoene dan weet hij gewoon dat ze ervaring heeft

21-11-2006, 18:05
stel dat ene jongen de handen van een meisje aanraakt en ze voelt er iets bij.. waardoor ze zich anders gedraagt maar de keren die erna opvolgen als hij haar hand aanraakt dat ze zich niet anders voelt.. dat zou wel een teken kunnen zijn toch dat ze niet eerder met een jongen is geweest... want ik denk dat als een meisje voor het eerst aangeraakt wordt daar heel gevoelig voor reageert en de keren die erop volgen.. dat ze niks voelt en zich daarom ook normaal gedraagd... dit is mijn theorie althans.. zou die kloppen denk je.

haha:P

21-11-2006, 18:07

Citaat door lady_19:
als n meisje goed kan zoene dan weet hij gewoon dat ze ervaring heeft


k snap het niet wat is goed zoenen dan zoenen is gewoon zoenen... het kan slecht zijn als je met een leilijk jongen gaat.. maar met een knappe jongen zal het altijd wel lkkr zijn denk ik. wie kan mij uitleggen wat slecht zoenen is.. hoe mensen het dan ervaren thank you

21-11-2006, 18:11

Citaat door mocroroosje15:
k snap het niet wat is goed zoenen dan zoenen is gewoon zoenen... het kan slecht zijn als je met een leilijk jongen gaat.. maar met een knappe jongen zal het altijd wel lkkr zijn denk ik. wie kan mij uitleggen wat slecht zoenen is.. hoe mensen het dan ervaren thank you


ik wil zoveel zeggen..


Maar ik heb geen zin om zoveel negative woorden te schrijven.

21-11-2006, 18:26


Waar blijven de heren ?

21-11-2006, 18:50

Citaat door mocroroosje15:
nee maar stel dat je b.v. met hem aan het zoenen bent.. en je zegd dat het je eerste keer is.. merken jongens dat dan ook... dat het de eerste keer voor dat meisje is dat ze zoent.. of kan je het met zoenen nooit merken


Nee je zou dan ongeloofwaardig zijn. als een meisje met mij zoent en ze zegt het is mijn eerste keer, dan geloof ik haar zeker niet tenzij we getrouwd zijn.

21-11-2006, 18:54
Een meisje moet helemaal NIETS doen voordat ze trouwd. Dan pas zal een jongen je geloven en je naar de waarde behandelen. Als je je als troep gaat gedragen zul je ook als troep behandeld worden. En terecht.

Pagina's : [1] 2