Bekijk volle/desktop versie : SOS SOS SOS SOS SOS ik word gek!



21-11-2006, 14:22
Vooraf:
Ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Ik heb 4 maanden geleden een jongen leren kennen. Hij is een arabische jongen en ik ben berbers. We hebben een relatie gehad. We brachten veel tijd door samen ne we hadden altijd wel lol. Ik wilde hem vertrouwen. Ik durfde echter niet. Hij is de eerste waarmee ik een raltie heb gehad en de laatste. Ik vertrouwde hem niet omdat de jongens die ik kende, vooral van chat, waren players. ik wilde niet geplayed worden en vertrouwde hem niet. Waarom zou hij anders zijn?
Na een tijdje begonnen ruzies. Hij zat door mijn telefoon te bladeren en kwam enkele jongensnamen tegen. Hij vroeg wat ik met al die nummers moest. Ik ken veel jongens en ik kan goed met jongens overweg. Maar op een vriendschappelijke manier. Het is moeilijk om uit te leggen maar er zijn veel dingen die me aan het twijfelen brnegen. hij vertrouwt mij ook niet. dat heb ik wel gemerkt met die nummers. Maar ik hield alleen van hem..nog steeds..
Het ging weer een tijdje goed tussen ons. Tot een week voor het einde van de ramadan. Hij belde me altijd prive. dat wilde ik niet. Hij zei dat hij niet wist hoe hij het moest veranderen in zijn telefoon. Ik bood hem aan om te helpen. Dat wilde hij niet. Ik kwam erachter dat hij me opzettelijkl prive belde. Hij loog tegen mij. We hadden afgesproken eerlijk tegen elkaar te zijn. Hij hield zich er niet aan. Ik was er niet blij mee. Ik ben naar huis gegaanm maar niet met een ruzie in mijn hoofd. hij vertrouwde me niet. misschien dacht hij over meisjes zoals ik oer jongens dacht en vetoruwde hij me daarom niet. Ik wilde het uitpraten. ik heb die week nog contact met hem opgenomen. Hij nam niet op. Ik hoorde niks meer van hem. Zelfs geen mabroek el3ied. Ik heb hem vaker gebeld en gesmst om te vragen wat er nou was. Voor mij was de maat vol. hij bleef maar doorgaan met niet antwoorden. Ik heb toen een sms gestuurd in de trend van zoek het dan ook maar uit. Toen gaf hij opeens wel gehoor. Hij zei dat hij mijn sms niet begreep etc. Ik heb toen zijn telefoontjes ook niet beantwoord.
Zo hebben we elkaar drie weken niet gezien of gesproken. Tot hij op een avond belde dat hij me had gezien die dag. Fijn
De dag erna wilde hij weer afspreken. Hij gedroeg zich nogal dom. Daarna heeft hij weer contact met me gehouden op een normale manier. We hebben niet afgesproken. Allen om samen naar huis te gaan.(hij naar de zijne ik naar de mijne welteverstaan)
Hij vertelde me dat hij dacht dat ik met meerdere jongens ging en dat hij dat niet wilde en bla bla. Ik heb daarop ook contact gehouden met hem. Hij vertrouwde me niet en dat wantrouwen wilde ik wegnemen.


Na vrijdag heb ik niet meer gebeld. Straks belde ik hem en kreeg ik te horen dat ik bel naar een nietbestaand numer. Nee ik heb me niet vergist in het nummer. ik snap het niet?? Hoe kan je in drie dagen een nummer ongeldig maken??
Heeft iemand hier verstand van?? Ik begrijp het niet. Heeft hij een ander nummer genomen om wille van mij? of kan het zijn dat zijn gsm gejat is en dat hij daarom zijn sim geblockeert heeft?? Maar dan nog kan hij me toch bellen als hij wil. hij zegt dat hij mijn nummer niet kent. I ont know. Moet ik hem vergeten of moet ik via mail of zo contact opzoeken? Ik kan niet meer op msn. Ik kan hem daar dus niet meer spreken? Wat zeggen jullie? ongelukje of vergeten??

21-11-2006, 14:26


is het je energie nu echt waard???

neem dit aub niet negatief op! doe iets met mijn raad.

er zijn mensen die je energie harder nodig hebben!

Assallamoe alaikom je oegtie soekran

21-11-2006, 14:30
van hetgeen dat Haram is kan alleen maar slechts komen,

ukhtie, vrees Allah en laat deze jongen voor wat het is

21-11-2006, 14:34
Jullie zijn beide koppig!

nerie, iemand moet beginnen, wrm jij dan niet!?

Maak het duidelijk aan hem, via e-mail.
Dit wat je nu hier typt..kon je in je e-mail doen'so to speak'

Try It out, en als je een duidelijk antwoordt hebt gekregen, dan wéét je alvast, dta je het hebt geprobeerd. En dat hij je so called true love niet is.

Proberen kan geen kwaad jongedame!

21-11-2006, 15:03


sorry hoor...

maar dumpen die gast.

duidelijk dat hij je wilt gebruiken....nu loop jij als een hondje achter hem aan...en ik neem aan dat dat niet jou bedoeling is