Bekijk volle/desktop versie : jaouad zairi er waarschijnlijk weer bij in februari



21-11-2006, 13:53
goed nieuws voor de fans, fakhir heeft in een interview laten weten open te staan voor een terugkeer van jaouad zairi in het marokkaanse elftal mits hij weer in vorm is, op dit moment heeft ie een enkelblessure.

dus hij heeft 3 maanden om zich bij boavista te laten gelden.







ik ben zeker voor een terugkeer want na zijn vertrek heeft fakhir genoeg vleugelaanvallers de kans gegeven maar geen 1 kan net zo goed presteren als zairi.

21-11-2006, 15:19


zou mooi zijn maar graag en bron ?

21-11-2006, 15:26
het zou in een interview zijn gezegd, welke weet ik nog niet

21-11-2006, 16:37
hoef niet selecteer eerder sektoui hij speelt niet maar hij speelt bij een top club

die homotje speelt helemaal niet en speelt bij een club hoe heetie ook alweer ???

21-11-2006, 17:17



Citaat door Mrif:
hoef niet selecteer eerder sektoui hij speelt niet maar hij speelt bij een top club

die homotje speelt helemaal niet en speelt bij een club hoe heetie ook alweer ???



sektioui selecteert ie wel als we weer tegen racing club de luxemburg moeten want verder bakt ie dr ook nie veel van op de vleugel

21-11-2006, 17:39
Zairi of Elzhar zijn de vleugelspelers voor Marokko.
Diba kan ook nog.
MAar ja
Zairi is een ballenopeiser he, hij krijgt ze gewoon vanwege vertrouwen van z'n teamgenoten. Diba kan 't nog maken, maar moet meer speeltijd krijgen.

Mijn echte Dreamteam van Marokko moet Zairi toch wel inzitten.

----------------------------------------Sinouh---------------------------------------------

Basser-------------El Karkouri------------------Rabeh----------------Mahdoufi

------------------------------------Safri-----Afellay-----------------------------------

---------------------------------------Bousoufa---------------------------------

Zairi------------------------------------Elhamdaoui----------------------Diba

21-11-2006, 20:07
is gewoon een shit speler in potentie top maar in zn hoofd is hij nog een speelse kind.