Bekijk volle/desktop versie : Amr Zaki hoogstwaarschijnlijk in de winterstop naar PSV



Pagina's : [1] 2

21-11-2006, 13:23
Hij zou afgelopen zomer al naar PSV komen maar toen kwam Kluivert al, maar PSV heeft overwogen om hem alsnog naar Eindhoven te halen aangezien Kluivert te blessuregevoelig bleek.

21-11-2006, 13:24



21-11-2006, 14:11
en leonardo dan?

21-11-2006, 15:15
jah hij is een goeie spits iets wat psv net nodig heeft
niet dat ze slecht zijn

21-11-2006, 16:35


----------Gomes---------
Kromkamp---Dacosta---Alex----salcido
----------------Simos--------------
farfan-----------cocu-------aissati
---------------kone--zaki-----------
wissels:moens,addo,lamey,vayrinen,afellay,beerens, leonardo

deze team klaart hem wel

21-11-2006, 17:02
amr zaki is toch een egyptenaar????

wie weet hier meer over?

21-11-2006, 17:04
o,ik zie zn foto al.dat jullie zo bezig houden met egyptische voetballers
marokkaanse forum laten we et alleen over marokkanen hebben.

21-11-2006, 17:52

Citaat:
sorry en waar is mendez?en afellay?en waar is kluivert??je stelt aissati op die nog nooit volle wedsrtrijd heeft gespeeld
ik hoor dat mendez in belangstelling staat van ac milaan

aissati is geen mietje is niet gevoelig maar afellay heeft een mooi schot

kluivert zet ik niet eens bij mij broertje in de F jes

21-11-2006, 18:56

Citaat door MaGaNa_aanhang:
o,ik zie zn foto al.dat jullie zo bezig houden met egyptische voetballers
marokkaanse forum laten we et alleen over marokkanen hebben.



22-11-2006, 12:28

Citaat door justm0:
en leonardo dan?

Die komt ook als het goed is

22-11-2006, 12:31
wuahahaha en kluivertje dan meskien hij is al vergeten in de voetbal wereld volgens mij!!!

22-11-2006, 15:35
fuck die gloeilampen !!!!!!

fuck affelay !!!

22-11-2006, 19:18


geloof geen reet dat hij gaat komen.

Er staan andere spelers op het lijstje die eventueel in de winterstop worden aangetrokken:

- Eduardo da silva , de tot kroaat genaturaliseerde braziliaan van belgrado
- leonarde van Nac
- Een mexicaanse spits genaamd " loquito "
- Een ecuadoriaanse spits waarvan ik de naam ben vergeten
- Een talentje dat piet visser op het oog heeft uit Peru , jonge talentvolle aanvaller...word de vervanger van farfán als ie weggaat dit jaar.

Denk dat die amr zaki af valt.

22-11-2006, 21:34
afellay is een moghol hij heeft gezegt dat hij niet met fakhir heeft gesproken alleen zijn broer ONZIN !!!

El karkouri Fakhir en nog iemand van de FRMF hebben hem gesproken persoonlijk toen ze in utrecht waren Fakhir had gezegt jij bent het marokkaanse kind van de toekomst van marokko.

Bron in restuarant van der valk bij Amsterdam

en meneertje voelt zich hoog en hij zei dat zich concentreert op Jong Oranje en in de toekomst gaat nadenken.

Meneer van basten belt afellay opeens ting meneertje gaat nadenken en vertelt dat hij een fax heeft gekregen van de FRMF.
en dat hij een keuze gaat maken koeman zijn zakenwaarnemer foppe de haan cocu van basten push hem in oranje en die moghol
weet dat hij veel concurentie heeft.
vn basten is heel raar 1 keer is het jannsen dan opeens seedorf en morgen hofs. overmorgen is het Aaron winter

afellay kan zich allleen druk maken met aboub nou de keuze valt snel

22-11-2006, 23:01

Citaat door Mrif:
afellay is een moghol hij heeft gezegt dat hij niet met fakhir heeft gesproken alleen zijn broer ONZIN !!!

El karkouri Fakhir en nog iemand van de FRMF hebben hem gesproken persoonlijk toen ze in utrecht waren Fakhir had gezegt jij bent het marokkaanse kind van de toekomst van marokko.

Bron in restuarant van der valk bij Amsterdam

en meneertje voelt zich hoog en hij zei dat zich concentreert op Jong Oranje en in de toekomst gaat nadenken.

Meneer van basten belt afellay opeens ting meneertje gaat nadenken en vertelt dat hij een fax heeft gekregen van de FRMF.
en dat hij een keuze gaat maken koeman zijn zakenwaarnemer foppe de haan cocu van basten push hem in oranje en die moghol
weet dat hij veel concurentie heeft.
vn basten is heel raar 1 keer is het jannsen dan opeens seedorf en morgen hofs. overmorgen is het Aaron winter

afellay kan zich allleen druk maken met aboub nou de keuze valt snel



HAK>>>>>>>>>>>>|TAK| >>>>>>>>> HAK >>>>>>>>>>>>TAK>>>> !

Pagina's : [1] 2