Bekijk volle/desktop versie : Cursussen Arabisch!!!



Pagina's : [1] 2

23-07-2003, 14:08
Assalamu Alaykum

Arabica Lingua is een Taalbureau en verstrekt taalcursussen Arabisch voor een ieder die geïnteresseerd is in de Arabische Taal. De cursussen kenmerken zich als zijnde laagdrempelig, makkelijk te volgen, door native-speakers overgebracht en na drie lessen al zichtbare resultaat. Wij adviseren u om eerst even een kijkje te nemen op onze website. Daar treft u een gedetailleerde beschrijving van de cursussen en een inschrijfformulier met folder. U kunt ons ook mailen op info@arabica-lingua.nl

Arabica Lingua Team http://www.arabica-lingua.nl

23-07-2003, 18:33


leuk initiatief hoor! Heb meteen een kijkje genomen op de website aangezien ik er langer over d8 een cursus arabisch te gaan volgen.....

23-07-2003, 22:45
He waarom geven jullie geen les in Adam????

24-07-2003, 00:26
Onze excuses maar we zullen z.s.m. ook lessen gaan geven in Amsterdam MITS de aanmekdingen daar voldoende zijn. Zo niet dan bent u genoodzaakt om in Utrecht de lessen te volgen. Blijf onze website bezoeken en meld je alvast gewoon aan. Utrecht ligt niet ver van Amsterdam.

Sterkte

11-08-2003, 22:01



Citaat:
Origineel gepost door Arabisch
Onze excuses maar we zullen z.s.m. ook lessen gaan geven in Amsterdam MITS de aanmekdingen daar voldoende zijn. Zo niet dan bent u genoodzaakt om in Utrecht de lessen te volgen. Blijf onze website bezoeken en meld je alvast gewoon aan. Utrecht ligt niet ver van Amsterdam.

Sterkte
ik zou het wel graag willen, maar ik heb ook nog eens mijn studie en werk en mijn pa ernaast. ik moet ooit weer thuiskomen

11-08-2003, 22:48
Beste Sammy,

Ik begrijp het Sammy, daarom zal onze Team binnenmkort ook uitbreiden naar Amsterdam. momenteel hebben we drie districten waar we cursussen gaan geven (het groeit ontzettend snel) en we hopen insha Allah dat Amsterdam zal volgen. Ik zou zeggen, schrijf j gewoon in en je wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen

11-08-2003, 22:57
Op welke tijden zijn die cursussen? En wanneer is de volgende 'aanbieding'?

11-08-2003, 23:09
Dag redcat,

Als je onze website http://www.arabica-lingua.nl raadpleegt dan kun je alles op je gemakje nalezen. Binnenkort kan iedere bezoeker zich aanmelden voor een automatische nieuwsbrief van Arabica Lingua.

Voor Mukhtar: je kunt het beste onze website raadplegen, maar de info zal ik je ook digitaal opsturen.

sterkte

11-08-2003, 23:19
Dank je wel!

11-08-2003, 23:22
Goeid initiatief man, ik kan arabisch schrijven en lezen, maar mijn niveau kan al altijd verbeterd worden. Kga ook een kijkje nemen, ben al enthousiast

Assalamoe alaikom

11-08-2003, 23:51
Salaam Gatarrr

Het is dan de moeite waard om de website te bekijken en je wellicht voor Arabisch Intensief 2 in te schrijven. Succes tn wi

12-08-2003, 09:57
Hasan jidan!

12-08-2003, 10:59


Geven jullie ook cursussen marketing?......o.a. zaken als; een reclameboodschap gekoppeld aan een poll zal niet zo snel uit beeld verdwijnen

12-08-2003, 10:59

Citaat:
Origineel gepost door YahiaAmin
Verdorie, juist in Adam verwacht je zoiets.
Ik heb al vaker overwogen cursussen te volgen maar bij mij in de buurt werd dit nauwelijks aangeboden.

Nu verhuis ik naar Adam en lees ik dit......
Verhuis je toch weer

12-08-2003, 18:10
Salam,

En in Rotterdam??? Komen jullie daar ook??


Sairah

Pagina's : [1] 2