Bekijk volle/desktop versie : Cursussen Arabisch!!!



23-07-2003, 13:51
Assalamu Alaykum

Arabica Lingua is een Taalbureau en verstrekt taalcursussen Arabisch voor een ieder die geïnteresseerd is in de Arabische Taal. De cursussen kenmerken zich als zijnde laagdrempelig, makkelijk te volgen, door native-speakers overgebracht en na drie lessen al zichtbare resultaat. Wij adviseren u om eerst even een kijkje te nemen op onze website. Daar treft u een gedetailleerde beschrijving van de cursussen en een inschrijfformulier met folder. U kunt ons ook mailen op info@arabica-lingua.nl

Arabica Lingua Team http://www.arabica-lingua.nl

25-07-2003, 22:57


Salaam Fardou,

Niet verwonderend je reactie. Er is een grote behoefte aan de Arabische taal en wij doen ons uiterst best. De inschrijvingen komen wel erg snel binnen. We doen ons best insha Allah.

26-07-2003, 21:02
Het lijkt me geweldig als zoiets aangeboden zou kunnen worden, want mijn arabisch is lang niet zo goed als ik t zou willen hebben

26-07-2003, 21:20
Salaam

Nou Quebdania, van harte welkom! Schrijf je in! Sterkte ermee.

26-07-2003, 21:43


salamoe alaikum,

ik vind het echt fantastisch.............ik zal hier niet op gaan, want ik zit op de moskee.

beslamaa

27-07-2003, 01:32
Salaam zuster farah,

Insha Allah zul je een van de cursisten worden en het Arabisch in je dagelijks bezigheden kunnen gebruiken.

29-07-2003, 17:00

Citaat:
Origineel gepost door Arabisch
Salaam zuster farah,

Insha Allah zul je een van de cursisten worden en het Arabisch in je dagelijks bezigheden kunnen gebruiken.
Ze zegt toch dat ze er niet op zal gaan, omdat ze al op een moskee leert Dat hoedje zit te laag over je ogen waarschijnlijk

29-07-2003, 21:19
Salaam

Ja Don...niet goed opgelet. Maar wellicht iets voor jou.

01-08-2003, 11:04
Azul/Salaam,

Als Amazigh zijnde, vind ik Arabische cursussen niet interessant.
Liever zou ik mij verdiepen in mijn moedertaal, het Thmazight.

Waarom zou ik Arabisch moeten leren in deze Westerse wereld???

01-08-2003, 12:05
Numidya, salaam

Ik heb je toch goed ingeschat. Nogmaals, als moslima is het belangrijk je ROOTS te kennen, de een heeft ze in het Amazigh (ik ook) en de ander heeft ze in Buchara (imam Bukhari) in Tadjikistan etc etc. Waarom Frans leren in Marokko? Waarom Turks leren in Azerbidjan. Alle talen zijn een schepping van Allah en de beste taal is het Arabisch omdat de taal van de openbaring is. Dat ik of jij een Amazigh zijn geeft alleen maar aan hoe divers en universeel de islam is, een verrijking voor de islam. Twebbie nettaz zuster.

02-08-2003, 17:40

Citaat:
Origineel gepost door Arabisch
Numidya, salaam

Ik heb je toch goed ingeschat. Nogmaals, als moslima is het belangrijk je ROOTS te kennen, de een heeft ze in het Amazigh (ik ook) en de ander heeft ze in Buchara (imam Bukhari) in Tadjikistan etc etc. Waarom Frans leren in Marokko? Waarom Turks leren in Azerbidjan. Alle talen zijn een schepping van Allah en de beste taal is het Arabisch omdat de taal van de openbaring is. Dat ik of jij een Amazigh zijn geeft alleen maar aan hoe divers en universeel de islam is, een verrijking voor de islam. Twebbie nettaz zuster.
Salaam Arabisch,

Ik ben het (bijna) helemaal met je eens, broeder.
Je zegt dat Arabisch de beste taal is...Maar is het
niet zo dat geen enkele taal van Allah boven
een andere taal staat?

-Gegroet-

02-08-2003, 22:27
Waarom worden zulke cursussen nooit bij ons in de buurt gegeven. snik snik snik!!!!!!!

02-08-2003, 22:54


Salaam Numidya,

Ik houd van Berbers, de taal van mijn grootouders die op de bergen en heuvels als dappere krijgers tegen de bezetters vochten. Maar er is 1 taal waar ik het meeste van houd, en dat is de taal van de Koran. Ik bedoel, het waren de Amazigh in Marokko die de islam van harte welkom heetten. Elke berber leerde zijn kind het Berbers en het Arabisch. We zijn 1 grote familie en als je het beter bekijkt, stammen we niet van Mohammed (saw) of van de Amazigh of van de Arabieren of wie dan ook, maar van onze vader Adam en Adam was van een hoopje klei gemaakt. Iwa ja......eigenlijk zijn we niets meer dan een hoopje fosfaat, magnesium, ijzer en wellicht wat zout. Het is maar hoe je het bekijkt.

Salima??? Derb Sultan, iwa saaaaafi! Een locatie in Marokko hahaha, eeh nee, da's een beeetje te ver. Sterkte.

02-08-2003, 22:56
Numidya, ik zie een fout in mijn vrige posting. Het moet zijn "Twennie Netta"