Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Jouw blik...

Hooda
02-07-2002, 12:12

Jouw blik, daar denk ik nog steeds aan. Slechts enkele seconden van m’n leven zijn erin begraven, tevens ook de belangrijkste… Het geeft me een gevoel van: … misschien… … ooit… Ooit zal er iets zijn tussen Jij… en ik.

vraagteken1
02-07-2002, 12:27
mij blik, zo oneidig ver reikend leeg en mat zoekend naar het tijdloze smachtend vervuld te raken met troost en misschien ooit een ......glimlach

Hooda
02-07-2002, 12:30
Ogen Spreken Breken, == De Blik.. Heb je tegen me gelogen? Geen glans zoekend naar balans.. In je ogen ..of ze me hebben bedrogen Ontwijk niet want zoals je ziet Door de blik in je ogen worden gevoelens uit je gezogen..

Hooda
02-07-2002, 12:34
Een blik... Een blik niets zeggend dof en verdoofd De stem verdwenen van woorden beroofd Een blik starend kijkend naar niets De blindheid neemt over als het kijken verliest Een blik veel zeggend tot leegte gedwongen Gedachtenloos leven Als de geest is verdrongen

vraagteken1
02-07-2002, 12:45

een gevoel, gedwongen om te zwijgen geen mond om te mogen uiten geen ogen om te mogen zien geen handen om te mogen voelen geen hart om te mogen kloppen slechts teveel verstand bestand tegen jouw en mijn gevoelens

sun_sarah_shine
02-07-2002, 13:01
die blik naar jou is meer dan je verwachtte die blik naar jou is wat je pijn verzachtte die blik naar jou zal ik nooit vergeten die blik naar jou is jouw beloning omdat je zo vaak in spanning heb gezeten

Hooda
02-07-2002, 13:22
Een lach, een blik, Een knipoog, een knik, Een opgestoken hand, En dan wegduikend achter een plant Die ogen, die blik Zo vertrouwd meteen, dat ik schrik Ik weet niet of ik wel wil geloven in liefde op het eerste gezicht Maar die blik, hij blijft op mij gericht Is zoiets wel van twee kanten? Kan zoiets zomaar gebeuren? Langzaam kijk ik weg, niet wetend wat te doen Kijkend naar het lege glas wat ik van het water heb weten te ontdoen Ik voel dat hij kijkt en het voelt goed Het is anders dan gewoon iemand dat doet Zo’n eerste blik betekend zo veel, zonder dat je het weet Het is een ervaring dat je een keer overkomt, en nooit meer vergeet Een hemel op aarde, beter is het niet te omschrijven Een gevoel wat je nooit meer wil laten gaan Een moment waarop de tijd stil mag blijven staan

vraagteken1
02-07-2002, 13:24
je vertedert me met je blik je doet mijn ogen neerslaan met je blik je doet mijn mond zwijgen met je blik je laat mijn oren suizen met je blik je laat mijn hoofd dollen met je blik kan het niet geloven het is toch maar ik, ik

Hooda
02-07-2002, 13:25
Je koesteren met mijn blik.............................. Geef mij mijn vergezicht. Bergen die beklommen zijn, ravijnen, rotsen, scherpe kammen, zonder middelen, met blote handen. Ik wil de wereld aan mijn voeten zien. Geef mij mijn horizon. Oceanen die bevaren zijn, zeeën, engten en rivieren, met schepen, groot en klein. Ik wil de verten in mijn blikken zien. Geef mij mijn liefde. Verdrinken in je ogen, het zachte kussen van je mond, trouw en altijd in elkaar geloven. Ik wil het samenzijn in ons. Mijn vergezicht is liefde aan je voeten. Mijn horizon je koesteren met mijn blik. Mijn liefde Dat ben jij en ik.