Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Met welk dieet ben jij goed en veel afgevallen???



20-11-2006, 16:19
Salaamu aleikum,

Wil heel graag op dieet gaan. Ik ben 23 jaar en weeg bijna negentig kilo. Heel slecht dus.....
Wil heel graag afvallen maar vraag hierbij julie ervaringen!

Wie o wie

20-11-2006, 18:11



Citaat door xnourax:
Salaamu aleikum,

Wil heel graag op dieet gaan. Ik ben 23 jaar en weeg bijna negentig kilo. Heel slecht dus.....
Wil heel graag afvallen maar vraag hierbij julie ervaringen!

Wie o wie
lange weg te gaan dusveel sporten gezond eten dus geen chips geen koekjes smorgens brood smiddags fruit in de avond veel groenten in water gekookt of wok met weinig vet,sla.vlees 1 keer in de week een stukje suc6 meid

20-11-2006, 18:37
weetje wat ik een keer gedaan had

ik was 10 kilo in een maand afgevallen
ik ging lopen naar school ( is 45 min. lopen) ik had sochtens 2 boterhammen met komkommer of tomaat smidags appel of iets van fruit met wederom 2 boterhammen met licht beleg. ewa in de midag weer lopen naar huis ( weer 45mmin) ewa dan kwam ik thuis me ma wat helpen ik maak dan voor me zelf soep heel waterig soep met salade of stukje brood en dan ga ik een uur buikdansen. douche en slapen. dit heb ik een maand vol gehouden en echt ik was 10 kilo kwijt

Ik dronk heeeel veel water uiteraard at ik natuurlijk niet altijd het zelfde maar ongeveer wat er boven staat at ik vaak.



( ben nu ook echt dik geworden sinds ik me dochtertje heb elke dag zeg ik ik begin morgen )

20-11-2006, 19:02
Waarom kan ik het dan niet volhouden..
Na een dag ga ik al zondigen!

Ben ook heel erg aangekomen sinds ik getrouwd ben..
Ben bewust gestopt met de pil in de hoop dat dan er wat vanaf gaat.

Waar zal het aan liggen. Ik ben niet echt van eetpatroon veranderd. Want voorheen at ik alleen met vriendinnen buiten. Echt shormaschotels tot gepofte aardappelen, zoetigheid. Noem maar op. Alles was lekker buiten.

Nu kook ik af en toe thuis en eet soms bij me familie, maar dat is ook niet echt veel of zo hoor.
Het moet toch ergens vandaan komen...

Ik raak echt gewoon deprie van me dikke vetrollen die ik nu heb gekregen.

Het ergste is, ik heb bijna alle hulpmiddelen in huis gehaald om er wat aan te doen. Boeken, tijdschriften, stepsapparaat. Buikspierapparaat, verschillende dieeten. Maar ik kan het niet volhouden!!!!

Iemand tips!!!!!

20-11-2006, 19:37



Citaat door semra:
Waarom kan ik het dan niet volhouden..
Na een dag ga ik al zondigen!

Ben ook heel erg aangekomen sinds ik getrouwd ben..
Ben bewust gestopt met de pil in de hoop dat dan er wat vanaf gaat.

Waar zal het aan liggen. Ik ben niet echt van eetpatroon veranderd. Want voorheen at ik alleen met vriendinnen buiten. Echt shormaschotels tot gepofte aardappelen, zoetigheid. Noem maar op. Alles was lekker buiten.

Nu kook ik af en toe thuis en eet soms bij me familie, maar dat is ook niet echt veel of zo hoor.
Het moet toch ergens vandaan komen...

Ik raak echt gewoon deprie van me dikke vetrollen die ik nu heb gekregen.

Het ergste is, ik heb bijna alle hulpmiddelen in huis gehaald om er wat aan te doen. Boeken, tijdschriften, stepsapparaat. Buikspierapparaat, verschillende dieeten. Maar ik kan het niet volhouden!!!!

Iemand tips!!!!!



Eerste wat je moet doen is je kasten leeghalen, alle koekjes, snoep chocolade, chips, enzo..... wegbrengen naar familie ( bij mij was dat naar mijn ouders, heb broers die toch niets aankomen)

Begin met een goed ontbijt:
2 sneetjes brood ( bruin brood, zijn trage suikers, lang verzadigingsgevoel)
sneetje light kaas
potje 0% yoghurt
Thee met zoetstof

Als je je dag gezond begint ben je al half op weg.
Werk met kleine stappen, ipv te zeggen ik moet 15 kg vermageren, ga voor 5 kg.
Groenten en fruit zeker niet vergeten.
Beloon jezelf 1 x per week met iets lekkers ( bv gebakje of een stuk pizza of patat)

Veel succes

20-11-2006, 20:02
veeeel bewegen en veel water drinken is het halve werk

23-11-2006, 13:20
ZO man hier hoor ik ook thuis ik ben 27 en weeg ook rond 90 kilo en dat allemaal toen ik trouwden en pil slikte en kind kreeg pfffff en ik eet hellemaal niet veel hoor, ik at niet goed te weinig juist nu ben ik gaan sporten en anders gaan eten ik hoop dat het goed komt dieten heb ik gehoord meid is niet goed kom je weer net zo hard van aan.