Bekijk volle/desktop versie : AC Milan moet misschien 3 brazilianen verkopen.



20-11-2006, 15:48
Wanneer AC Milan dit seizoen er niet in slaagt zich te kwalificeren voor de Champions League, ziet de club zich genoodzaakt zijn drie Brazilianen te verkopen. Een eventueel vertrek/verkoop van Kaka', Cafu en Serginho moet het financiële gemis van inkomsten uit het miljoenengala kunnen opvangen. (La Repubblica)

20-11-2006, 15:55


AC Milan doet het niet lekker in de Serie A!!! Laat staan dat ze ver gaan schoppe in de CL!!!

20-11-2006, 15:59

Citaat door RonaldinhoXY:
AC Milan doet het niet lekker in de Serie A!!! Laat staan dat ze ver gaan schoppe in de CL!!!


Dus omdat ze het niet goed doen in de Serie A gaan ze niet door in de CL?

Daarom staan ze 1e in hun groep met 10 punten

Laten we het niet over Barca hebben met hun zielige 3e plek


dus mondje dicht over Milan

20-11-2006, 20:50
Ze bedoelen volgend seizoen want ac-milaan doet het slecht in de serie a en moet mischien eufacup gaan spelen

20-11-2006, 21:03



Citaat door Clashh:
Dus omdat ze het niet goed doen in de Serie A gaan ze niet door in de CL?

Daarom staan ze 1e in hun groep met 10 punten

Laten we het niet over Barca hebben met hun zielige 3e plek


dus mondje dicht over Milan


Die derde plek gaan ze goed maken daar twijfel ik niet over!! AC Milan zit ook niet in zo een poole als barca!!! Maar AC milan doet het in de serie A gewoon te slecht!! AS Roma wint met 7-0 van Catania en ac milan verliest van hun!! AC milan speelde al minstens drie wedstrijden gelijk!! en 2x verloren zo uit mijn hoofd dus ac milan is niet lekker op dreef CL nu mischien nog wel maar dat zullen ze niet lang overleven!! Niet dat ik het ac milan niet gun want hun zijn mijn favoriet uit de serie A maar ze spele dramatisch dit seizoen!! Ze begonne goed en keldere weer snel terug zonde!!!

20-11-2006, 21:05

Citaat door Clashh:
Dus omdat ze het niet goed doen in de Serie A gaan ze niet door in de CL?

Daarom staan ze 1e in hun groep met 10 punten

Laten we het niet over Barca hebben met hun zielige 3e plek


dus mondje dicht over Milan



ten eerste lees reactie van karim

ten tweede kijk in welke poule barca zit en in welke poule ac milan zit

20-11-2006, 21:14

Citaat door Nadori_90:
ten eerste lees reactie van karim

ten tweede kijk in welke poule barca zit en in welke poule ac milan zit


Precies!!!