Bekijk volle/desktop versie : O Allah, bescherm ons tegen deze sekte moslims, de Alawi Soefi! Videobeelden!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-11-2006, 15:32
Ik vrees voor het ergste voor deze dwalende moslims! Ik begon te beven van angst toen ik hen zag op tv!

O Allah BESCHERM ons tegen deze dwaling!

Zie videobeelden! Klik voor beelden op onderstaande site. Scroll naar beneden totdat je het filmpje ziet dat over soefisme gaat!

http://www.nioweb.nl/nio?waxtrapp=zgipwCsHcSjRhICmH
Ondersteunende verklaring:

Wat zij doen is: TOEVOEGINGEN, VERNIEUWINGEN AANBRENGEN IN HET GELOOF!

De Profeet Mohamed, vrede zij met hem, heeft verklaard dat elke toevoeging tot dwaling leidt en elke dwaling leidt tot hellevuur!


Vervolgens heeft de Profeet Mohamed, vrede zij met hem, verklaard dat hij op de dag der opstanding moslims zal herkennen aan hun verlichte lichaamsdelen (de plekken die in aanmerking kwamen voor rituele wassing, zoals armen, handen, etc.) en die naar de hellevuur geleid worden! De profeet, vrede zij met hem, zal dan zeggen enna beri oen (mij treft geen schuld), ik heb hen dat (toevoegingen) niet onderwezen!

20-11-2006, 15:46


Wat is hier verkeerd aan? Niet dat ik hieraan doe ofzo....

20-11-2006, 15:48
Ik vind dat zij wel beter hun geloof uiten dan sji'ieten dat doen..


Mvg.


GIML

20-11-2006, 15:54

Citaat door MiszY_LaIla:
Wat is hier verkeerd aan? Niet dat ik hieraan doe ofzo....



En elke bid'a is een dwaling en elke dwaling leidt tot de hel.

Ze zitten vol met bid3as.

20-11-2006, 15:58



Citaat door MiszY_LaIla:
Wat is hier verkeerd aan? Niet dat ik hieraan doe ofzo....


Wat zij doen is: TOEVOEGINGEN, VERNIEUWINGEN AANBRENGEN IN HET GELOOF!

De Profeet Mohamed, vrede zij met hem, heeft verklaard dat elke toevoeging tot dwaling leidt en elke dwaling leidt tot hellevuur!


Vervolgens heeft de Profeet Mohamed, vrede zij met hem, verklaard dat hij op de dag der opstanding moslims zal herkennen aan hun verlichte lichaamsdelen (de plekken die in aanmerking kwamen voor rituele wassing, zoals armen, handen, etc.) en die naar de hellevuur geleid worden! De profeet, vrede zij met hem, zal dan zeggen enna beri oen (mij treft geen schuld), ik heb hen dat (toevoegingen) niet onderwezen!

20-11-2006, 15:58

Citaat door soufyan74:
Ik vrees voor het ergste voor deze dwalende moslims! Ik begon te beven van angst toen ik hen zag op tv!

O Allah BESCHERM ons tegen deze dwaling!

Zie videobeelden! Klik voor beelden op onderstaande site. Scroll naar beneden totdat je het filmpje ziet dat over soefisme gaat!

http://www.nioweb.nl/nio?waxtrapp=zgipwCsHcSjRhICmH


Ik zie er niks ergs aan??

Misschien dat de vrouwen geen hijaab dragen, maar dat heeft opzich niks te maken met Soefisme zelf.

20-11-2006, 16:01

Citaat door Osama Duck:
Ik zie er niks ergs aan??

Misschien dat de vrouwen geen hijaab dragen, maar dat heeft opzich niks te maken met Soefisme zelf.



jij bent zeker een soefie?

dhikr gezamelijk is bi'd'a en vrouwen en mannen samen is Haram.

en nog ,meer

20-11-2006, 16:01

Citaat door soufyan74:
Wat zij doen is: TOEVOEGINGEN, VERNIEUWINGEN AANBRENGEN IN HET GELOOF!

De Profeet Mohamed, vrede zij met hem, heeft verklaard dat elke toevoeging tot dwaling leidt en elke dwaling leidt tot hellevuur!


Vervolgens heeft de Profeet Mohamed, vrede zij met hem, verklaard dat hij op de dag der opstanding moslims zal herkennen aan hun verlichte lichaamsdelen (de plekken die in aanmerking voor rituele wassing, zoals armen, handen, etc.) en die naar de hellevuur geleid worden! De profeet, vrede zij met hem, zal dan zeggen enna beri oen (mij treft geen schuld), ik heb hen dat (toevoegingen) niet onderwezen!


Ga geen ahadith lezen zonder de commentaar daarop. onder andere Imam Nawawi en Imam Shafi'i (Radiallahu Anhum) zeiden dat er ook goede bid'ahs zijn vriend.

20-11-2006, 16:04
Shokran ik weet nu al wat meer...
Moge Allah swt ze leiden...

Laila

20-11-2006, 16:07

Citaat door Osama Duck:
Ga geen ahadith lezen zonder de commentaar daarop. onder andere Imam Nawawi en Imam Shafi'i (Radiallahu Anhum) zeiden dat er ook goede bid'ahs zijn vriend.


En elke bid3a is een dwaling en elke dwaling is in de hel.

hoe interpeteren jouw geleerden die hadith?

20-11-2006, 16:16
Jammer dat Mohamed Ibn AbdelWahaab (Moge Allah Swt hem genadig zijn)niet meer leeft!

20-11-2006, 16:25

Citaat door Osama Duck:
Ga geen ahadith lezen zonder de commentaar daarop. onder andere Imam Nawawi en Imam Shafi'i (Radiallahu Anhum) zeiden dat er ook goede bid'ahs zijn vriend.


Bid3a hasana, dus dat wil zeggen een Goede bid3a een goede toevoeging, de profeet Vrede zij met heeft gezegd Elke bid3a is een dwaling.

Sterker nog Allah soebhanahoe wa ta3ala zegt in de koran:


Vandaag heb Ik jullie godsdienst voor jullie vervolmaakt en heb Ik Mijn gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de Islam voor jullie als godsdienst gekozen.

(Heilige Koran soerah 5 al-Maeda : Aya 3)

Vervolmaakt, dus als je met een goede bid3a komt betekent het dat je deze aya ontkent want Allah zegt dat hij onze geloof heeft vervolmaakt en met geloof word de koran en Soennah bedoeld, dus het kan nooit dat er bid3a hasana bestaat. Bid3a hasana wil dus zeggen de Profeet is iets ''Goeds'' vergeten!

En moge Allah de innoveerders leiden!

20-11-2006, 16:28



Citaat door soufyan74:
Jammer dat Mohamed Ibn AbdelWahaab (Moge Allah Swt hem genadig zijn)niet meer leeft!



Of Sjeichoel Al Islaam Ibn Taymiah

20-11-2006, 16:29

Citaat door Ilias23:
Zodat hij het graf van Rasoel Allah s.a.w. verwijdert in navolging van Al-Albaani?!


Verdraai de waarheid niet!

Moslims waren weer vervallen in handelingen van de Qoeraish! Oftwel ze maakten van de graven een vereerplek/ aanbiddingsplek en verfraaiden de graven en deden daar shirk handelingen!

Mohamed Ibn abdelwahaab heeft destijds erg goed gehandeld, zoals de profeten dat ook deden, als Ibrahim, vrede zij met hem, die de standbeelden deed kapot maken!

20-11-2006, 16:30

Citaat door Ilias23:
Zodat hij het graf van Rasoel Allah s.a.w. verwijdert in navolging van Al-Albaani?!



Verdraai de waarheid niet!

Moslims waren weer vervallen in handelingen van de Qoeraish! Oftwel ze maakten van de graven een vereerplek/ aanbiddingsplek en verfraaiden de graven en deden daar shirk handelingen!

Mohamed Ibn abdelwahaab heeft destijds erg goed gehandeld, zoals de profeten dat ook deden, als Ibrahim, vrede zij met hem, die de standbeelden deed kapot maken!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6