Bekijk volle/desktop versie : ziekenhuis dieet?!?!?!??!?!

22-07-2003, 21:11
Haii peepzz

een paar maanden geleden stond hier een forum over dieet en iem had hierbij een ziekenhuis dieet gezet ik kan m alleen niet meer vinden ik had m uitgeprint maar ben m kwijt kan iemand me helpen pleaseeeeeeeeeee

23-07-2003, 20:56

heb de soep nu de rest nogg

pleaaseeeeeeee any helpp?!?!?!

salaam dames
ik ben al weer een kilo kwijt
ben al 12 kilo kwijt vanaf december tot nu
dus als jullie ook willen lijnen hier hebben jullie de soep dieet
x 4 teentjes knoffelook
x6 grote uien x2 blike gepelde tomaaten
x 1 wittekool x 3 liter water
x 6 wortels x 2 groene pepers
x seldery (ook wel genoemt krafes)
5 blokjes groentebouillon
je snijd de groente klein en kookt ze met het bouillon gaar
je mag er ook peper en kerry poeder bij doen voor de smaak.

eene dag doe je soep met fruit maar geen banaan en de twee de dag groente met soep (komkommer en sla valt ook onder groente)
en de derde dag allebij fruit en groente
je mag geen brood en aardappels
het helpt echt je valt in 3 dagen tussen de 2 a 3 kilo af en drink heel veel water er bij
succes dames en heeren
groetjes ahlam22
als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel

24-07-2003, 01:39
4 teentjes knoffelook en de 6 grote uien..

17-09-2003, 14:27
blader de blaaaaa............
3 kilo per 3 dagen ...

een normale snelheid om af te vallen is 1 kilo per week , kom jij met 3 kilo in 3 dagen , en mocht het zo zijn , dan zal het zeker niet aan te raden zijn en ook niet goed voor de gezond heid...

en wie wil afvallen , moet gewoon minder zoetigheid eten en veel water drinken , en de lekkernije hiero op internet mindere uitproberen

moehim bslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

20-09-2003, 19:52

Citaat:
Origineel gepost door elhadja
blader de blaaaaa............
3 kilo per 3 dagen ...

een normale snelheid om af te vallen is 1 kilo per week , kom jij met 3 kilo in 3 dagen , en mocht het zo zijn , dan zal het zeker niet aan te raden zijn en ook niet goed voor de gezond heid...

en wie wil afvallen , moet gewoon minder zoetigheid eten en veel water drinken , en de lekkernije hiero op internet mindere uitproberen

moehim bslamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
heej meiss ik heb het ook eenkeer gebruikt en ik was echt 4 kilo afgevallen in ongeveer 6 dagen dus de zevende dag hoefde neit eens maa rhet is een goed dieet tenminste niet voor niets ziekenhuis dieet

25-09-2003, 22:29
Maar wat moet je dan in een dag eten??? Mag je wel peperkoek, wat is je ontbijt? en lunch? en avondete? Leg uit!!

28-09-2003, 19:02

Citaat:
Origineel gepost door marocgirl3253
Maar wat moet je dan in een dag eten??? Mag je wel peperkoek, wat is je ontbijt? en lunch? en avondete? Leg uit!!
noppe meiss je mag nix eten alleen fruit en roente enzz als je het wil hebben kstuur me maar ene pmtje waga kuss