Bekijk volle/desktop versie : me schoon zus belde mij man en weet jij wat ze zij



Pagina's : [1] 2 3

20-11-2006, 10:12
mij man had zij zusje zaterdag aan de lijn.
en toen hij wou ophangen zij mijn man morgen komen wij langs dus ik en mijn man .
zondag ochtend vroeg in de ochtend belde mijn schoonzus mijn op om te zeggen van jullie kunnen beter niet langs komen vandaag me vader ligt hier ziek in huis.
ik vond het erg ik heb toch geen kinderen die hem wakker maken of zo

zouden jullie dit ook erg vinden of stel ik mijn aan.

20-11-2006, 10:13


Maak je maar niet druk meissie. Dan ga je gewoon lekker niet. En gewoon wachten tot ze jullie uitnodigt. Doet ze dat niet dan niet gaan.

20-11-2006, 10:14
In principe kun je niet tegen je broer/zus zeggen kom niet langs. Ik denk dat het van je schoonmoeder afkomt.

Maar goed stel je niet aan. De relatie met je schoonouders is niet super. Dus zoiets kan je verwachten..

20-11-2006, 10:15
je stelt je aan....

als de vader ziek bij haar is dan ga je zelf automatisch toch al niet...een zieke moet je namelijk aandacht geven en laten rusten en met bezoek erbij kan dat niet..

dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

20-11-2006, 10:16


Wel lief dat je schoonzus jullie even belt dat jullie beter niet kunnen komen en de reden aangeeft dat haar vader ziek is....
En misschien had zij liever bij jullie gezeten en samen koffie gedronken, maar nu moet ze voor haar zieke vader zorgen...

20-11-2006, 10:16
Hoe kun je nou zoiets aantrekken? In haar plaats had ik wellicht hetzelfde gedaan. Als mijn vader ziek zou zijn en niet gestoord wil worden, dan ben ik niet te beroerd om het bezoek af te bellen. Zieke mensen hebben rust nodig en niet een overvloed aan bezoekers, zoals Marokkanen graag doen.

Groet,

NooR

20-11-2006, 10:17

Citaat door Nysha:
je stelt je aan....

als de vader ziek bij haar is dan ga je zelf automatisch toch al niet...een zieke moet je namelijk aandacht geven en laten rusten en met bezoek erbij kan dat niet..

dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?


Inderdaad.

Wanneer ik ziek ben heb ik ook geen behoefte aan mensen om me heen, dan wil ik rusten.

20-11-2006, 10:18
en je schoonzus gaf niet aan dat jullie niet mogen komen, jullie kunnen alsnog gaan, ze geeft alleen aan beter van niet en omdat haar vader ziek is, en de oudjes van tegenwoordig willen het aandacht op zichzelf gericht...

20-11-2006, 10:18

Citaat door Nysha:
je stelt je aan....

als de vader ziek bij haar is dan ga je zelf automatisch toch al niet...een zieke moet je namelijk aandacht geven en laten rusten en met bezoek erbij kan dat niet..

dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?


yep vind ik ook


ps: ben weg van je OT

20-11-2006, 10:18
heeey meid, ben je weer terug? hoe gaat het met je zwangerschap?

20-11-2006, 10:19
wat is dit joh net als nederlanders.

juist dan moet je er bij zijn.. helpen en ik als schoonvader zou mij kinderen wel bij me willen hebben. mocht hij in bed willen blijven liggen dan blijft ie maar ik bedoel bij mij zou het andersom zijn geweest. ze zouden liever willen dat ik langs kwam en ik zou het ook doen.

soort van troosten.

het is toch altijd zo als je ziek ben voel je je eenzaam enzo.

dus ik begrijp dat schoonzusje niet

20-11-2006, 10:20
hallo niet vergeten he dat het ook nog de vader van haar man is dus die heeft net zoveel recht om erbij te zijn!!!

20-11-2006, 10:23


Bij mij is het andersom, als mijn schoonvader ziek is, belt m'n schoonmoeder
mij op, om even langs te komen, voor ziekebezoek.

20-11-2006, 10:24
nee lieve meiden ik zie dat ik heb gesechreven dat zij mij belden neeee ze heeft mijn man gebeld,
en zei dat wij thuis moeten blijven.
maar het is zijn vader en we zijn toch geen kleine kinderen om over last te bezorgen.
het is toch erg als jou zus jou zou bellen en zou zeggen blijf thuis ze verbied jou gewoon om naar jullie eigen huis te gaan als jou bloed eigen vader daar is

20-11-2006, 10:27

Citaat door alhoceimawomen:
nee lieve meiden ik zie dat ik heb gesechreven dat zij mij belden neeee ze heeft mijn man gebeld,
en zei dat wij thuis moeten blijven.
maar het is zijn vader en we zijn toch geen kleine kinderen om over last te bezorgen.
het is toch erg als jou zus jou zou bellen en zou zeggen blijf thuis ze verbied jou gewoon om naar jullie eigen huis te gaan als jou bloed eigen vader daar is



is jou man gegaan naar z'n vader?

Pagina's : [1] 2 3