Bekijk volle/desktop versie : wat ontbijt je meestal in het weekend met jou mannetje



Pagina's : [1] 2 3

20-11-2006, 10:05
ontbijten jullie uitgebreid
maak jij dan ook echt een lekker ontbijtje zo ja wat
of is het gewoon een standaard ontbijt boterhamen met koffie

20-11-2006, 10:06


ik ga meestal in de weekenden bij mijn lieve schoonmoeder ontbijten...so gesellug!

20-11-2006, 10:06
In t weekend maakt hij t altijd klaar.
Voor hem gebakken eieren in olijfolie en thee
Voor mij broodje kaas met koffie.
Verderblijven we in t weekend langer hangen aan tafel dan de doordeweeks

20-11-2006, 10:12
Dat is verschillend. Als ik zin heb maak ik lmsemen of sfenzj of harsha op de zaterdag anders gewoon boterhammen met beleg.
Op de zondag als hij eerder als ik op sta dan maakt hij het ontbijt, gebakken eieren, marokkaanse thee, of stopt hij croisantjes in de oven....

20-11-2006, 10:16



Citaat door Doenya25:
Dat is verschillend. Als ik zin heb maak ik lmsemen of sfenzj of harsha op de zaterdag anders gewoon boterhammen met beleg.
Op de zondag als hij eerder als ik op sta dan maakt hij het ontbijt, gebakken eieren, marokkaanse thee, of stopt hij croisantjes in de oven....


Wat lief

20-11-2006, 10:29
- Gebakken eieren in olijfolie
- Roomboter croissantjes
- Tosti gevuld met kaas/salami
- Msemmen of gevulde msemmen
- Groenteomelet
- verschillende broodjes uit de oven

Hangt er gewoon af hoeveel tijd we hebben!

20-11-2006, 10:34
Zeer uitgebrieid tot en met fruit aan toe.

20-11-2006, 10:37
Ik maak altijd zaterdag ontbijt en dat zijn bijna altijd eieren met koffie op een toastje.
Zondag maakt mijn man ontbijt en de ene week gaat hij verse pistoletes en croisants halen en de andere week maakt hij pannekoeken.

Door de week ontbijten wij beiden op het werk.

19-12-2006, 22:40
Up!

19-12-2006, 22:43
Ja soms uitgebreid eten op zondag meestal, heeeeeeeeerlijk is dat. Maar daarvoor blijven we wel lang nog in bed liggen.

19-12-2006, 22:45
zaterdag's ontbijten we standaard buitenshuis, nadien ff naar de markt
Zondag's thuis uitgebreidt met thee, koffie, gekookte eieren, croissants, broodjes en beleg, we zitten soms 2 uur aan tafel, gezellig met de kinderen

19-12-2006, 22:47

Citaat door cuisinetje:
zaterdag's ontbijten we standaard buitenshuis, nadien ff naar de markt
Zondag's thuis uitgebreidt met thee, koffie, gekookte eieren, croissants, broodjes en beleg, we zitten soms 2 uur aan tafel, gezellig met de kinderen


Cuisinetje, heb jij je wenkbrouwen geverfd?

Mijn zusje doet dat ook.

19-12-2006, 22:49



Citaat door klokkie:
Cuisinetje, heb jij je wenkbrouwen geverfd?

Mijn zusje doet dat ook.



Neen dat is permanente make-up

19-12-2006, 22:53

Citaat door cuisinetje:
Neen dat is permanente make-up



Ah ja dat bedoelde ik ook, ze heeft ook en lijntje gezet onder haar ogen (zeg maar soort eyeliner) Wel heel mooi, vind ik dat. Ze wilde zelfs nog kleine puntje zetten op haar wangen.

19-12-2006, 22:57

Citaat door klokkie:
Ah ja dat bedoelde ik ook, ze heeft ook en lijntje gezet onder haar ogen (zeg maar soort eyeliner) Wel heel mooi, vind ik dat. Ze wilde zelfs nog kleine puntje zetten op haar wangen.


Ik heb toen mijn wenkbrauwen, ogen ( boven en onder) en mijn lippen gedaan ( heel subtiel) tache de beaute heb ik van de natuur al meegekregen en precies op mijn wang hahahaha.

En is het goed gedaan bij haar?

Pagina's : [1] 2 3