Bekijk volle/desktop versie : Woelah Heb Echt Hulp Nodig



22-07-2003, 17:10
Salaam Iedereen

Alles Goed Met Jullie?


Moehim Ga Ineens Men Vraag Stellen

Heb Namelijk Deze Topic Al Eens Geopend ...Maar Die Had Spijtig Genoeg Geen Succes

Maar We Hebben Echt Jullie Hulp Nodig

Wie Wil Ons Helpen

Een Klein Verhaaltje Schrijven ...Liefst Grappig Zodat We Daarna In Een Film Kunnen Omvormen ...We Hebben Echt Dringend Een Verhaal Nodig t'moet Geen Boek Zijn Gewoon Redelijk Als Er Maar Begin En Einde Is ...Dus Wie Zo Vriendelijk Wil Zijn Help Ons En We Zullen Erbij Schrijven Dat Jij Het Verhaal Hebt Geschreven ...Maar Niemand Van Ons Groep Kan Verhalen Schrijven En We Hebben Het Echt Al Geprobeerd En Het Was RampZalig ..... Dus Ik Ga Nog Eens Ene Keer Proberen Hé ...Dus Wie Wilt Helpen Meld Je Hier Aan ..En Tis >Echt Dringend Tis Voor Een Project En Voor Ik Het Vergeet T"Moest Over De Marokaanse Jeugd Gaan en Een Grappig Verhaaltje We Woude Eerst ook Drame Toelaten ...Maar Wie Weet Gaan De Mensen Dan Meer Slecht Beeld Krijgen Van De Marokaanse Jongeren ....




Dit Was Het Alvast bedankt ....




ma3a salaama

22-07-2003, 17:13


sorry ik kan je jammer genoeg nie helpen want ik ben ook nie goed ik verhalen schrijven nogmaals sorry

22-07-2003, 17:17

Citaat:
Origineel gepost door lady_cassis
Mimo kan wel leuk schrijven
Ok Is Goed Als Ze Online Is Stuur Ze Dan Hafaik Naar Deze Topic
Als Je Wil En Inscha'Allah Dat Ze Dat Wil Doen Hé

22-07-2003, 17:19

Citaat:
Origineel gepost door soraya88
sorry ik kan je jammer genoeg nie helpen want ik ben ook nie goed ik verhalen schrijven nogmaals sorry
soraya mahliech hoor je kan er niks aan doen hé ba3eda kan zelf ook niet eens verhalen schrijven daarmee vraag ik hulp

22-07-2003, 17:20



Citaat:
Origineel gepost door lady_cassis
je kunt ook gewoon een privé berichtje sturen
ah ja goed idee héhé ga dat zodadelijk doen

22-07-2003, 17:22
Ewaaa Kjain Peepz Die Willen Helpen???

22-07-2003, 17:31
Hey als je het iets duidelijker voorsteld van wat het verhaal over moet gaan, kunnen we aan iets beginnen. Als iemand ideeën heeft, wil ik wel best helpen.

22-07-2003, 17:32
als het een grappig verhaal moet zijn, kan Sweetbaby jou ook helpen.
Haar verhalen zijn ook lachen.

Veel succes

22-07-2003, 17:34

Citaat:
Origineel gepost door Hanane_tanger
als het een grappig verhaal moet zijn, kan Sweetbaby jou ook helpen.
Haar verhalen zijn ook lachen.

Veel succes
Dokalia en Fous zijn ook echt grappig!!!

22-07-2003, 17:37

Citaat:
Origineel gepost door GiZo
Hey als je het iets duidelijker voorsteld van wat het verhaal over moet gaan, kunnen we aan iets beginnen. Als iemand ideeën heeft, wil ik wel best helpen.
Wel Het Moet Over De Jongeren Marokanen Gaan Een Kort Leukl Grappig Verhaaltje Hoe Ze Leven In Hun Dagelijks Leven Je Weet Wel Hé Dus Ewa Ja Het Verhaaltje Moet Gaan Over De Marokaanse Jeugd Van Tegenwoordig En T'moet Echt Niet Te Lang Zijn Want Aprés Gaan Een Aantal Jongeren Het Spelen Zodat Het Een Filmke Word Zoals Ik Al Vertelde Tis Voor Een Project En Zo Kunnen De Mensen Op Een Leuke Manier Zien Hoe De Marokaanse Jongeren Leven En Wat Ze Allemaal Doen En Willen Echt Graag Een Grappig Verhaaltje Snapje Al Wat Ik Wil Of Nog Niet Zo Niet Wil Ik Nog meer Men Best Doen Om Het Je Beter Uit Te Leggen
alvast bedankt Gizo

22-07-2003, 18:01
Ewaaaaa Waar Zijn Jullie Allemaal???

22-07-2003, 20:08
Hmm Marokkaanse Jongeren? Wat vind je van deze stukjes? Komt het in de buurt?

http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=2167975#post2167975

http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=2214738#post2214738

Lees ze maar ff ze komen uit mijn verhaal

22-07-2003, 22:33



Citaat:
Origineel gepost door Don_Marocano
Hmm Marokkaanse Jongeren? Wat vind je van deze stukjes? Komt het in de buurt?

http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=2167975#post2167975

http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=2214738#post2214738

Lees ze maar ff ze komen uit mijn verhaal
Ey Thx Ja Ze Zijn Inderdaad wel Goed ...