Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde dames, waar zijn jullie op huwelijksreis gegaan?



Pagina's : [1] 2 3 4

19-11-2006, 15:25
Je hebt net een 3-daagse marathon achter de rug. Laat slapen en vroeg wakker worden, gestress van alle kanten en uiteindelijk het ouderlijk huis verlaten. Dit is niet niks, daarom is een vakantie met je kersverse man welverdiend

Nu wil ik graag weten welke bestemming jullie hebben uitgekozen om tot jullie rust te komen

Don't be shy girls

19-11-2006, 15:38


Egypte...15 daagjes lang was superdeluxe...

19-11-2006, 16:01

Citaat door doenja_18:
Ben niet op huwelijksreis geweest..


Dat kan ook

19-11-2006, 16:02

Citaat door Tomb_Raider:
Egypte...15 daagjes lang was superdeluxe...


Cairo?

19-11-2006, 16:09


Insh´Allah gaan wij naar Dubai! Dat roep ik al jaren en we gaan het zeker waar maken Insh´Allah! Al betaal ik het zelf!!

19-11-2006, 16:11

Citaat door cheima:
Insh´Allah gaan wij naar Dubai! Dat roep ik al jaren en we gaan het zeker waar maken Insh´Allah! Al betaal ik het zelf!!


Hoe duur is dat eigenlijk?

19-11-2006, 16:12
Wij konden niet op reis omdat mijn oom een week na mij zou trouwen. Dus we zijn een paar dagen naar Parijs geweest....superromantisch! We hebben het ook leuk gehouden door niet alleen romantisch door de Franse straten te slenteren maar ook een dagje gek te doen in Euro Disney

19-11-2006, 16:12

Citaat door Maagdelijk:
Cairo?


Hurghada...

19-11-2006, 16:13

Citaat door VoteForKerry!:
Wij konden niet op reis omdat mijn oom een week na mij zou trouwen. Dus we zijn een paar dagen naar Parijs geweest....superromantisch! We hebben het ook leuk gehouden door niet alleen romantisch door de Franse straten te slenteren maar ook een dagje gek te doen in Euro Disney


Ja, volgens mij maakt het niet zoveel uit waar je bent die eerste paar dagen. Dan heb je al genoeg aan elkaar (en een bed:hihi

19-11-2006, 16:14

Citaat door Tomb_Raider:
Hurghada...


Zijn jullie daar de hele vakantie gebleven? Jullie hebben toch wel piramide's gezien, hoop ik

19-11-2006, 16:16

Citaat door Maagdelijk:
Ja, hij wil ook naar dubai, maar ik niet dubai is een redelijk nieuw land en ik hou wel van een beetje cultuur. Wil daarom naar een land met een oude geschiedenis.


Jawel man, ik wil daar witgoud en sieraden halen. En het land nerieeeeeeeee echt prachtig!

Ik hou niet van geschiedenis. Eén dagje prima, maar niet met me rugzakje alle kerken en dorpjes afreizen. Dat is leuk voor een vakantie maar niet voor een huwelijksreis.

Huwelijksreis daar heb ik echt zo een bounty eiland beeld voor me.

Ik weet niet hoe duur het is, ik ga binnekort informeren.

19-11-2006, 16:18
hey dames ik wil inschallah naar gparijs gaan ook het gaat er om dat ik ergens heen ga ,maar ik kan ook naar italie wat zouden jullie doen en waarom??

19-11-2006, 16:18


Wij hebben geen huwelijksreis gedaan aangezien dit geen islamitisch gebruik is.

19-11-2006, 16:19

Citaat door Maagdelijk:
Zijn jullie daar de hele vakantie gebleven? Jullie hebben toch wel piramide's gezien, hoop ik



Piramides hahaha wie wil die dingen nou zien wij in ieder geval niet, nope was meer zon, zee en strand......

Houd niet van piramides sahara-toestanden etc...

19-11-2006, 16:19

Citaat door VaniLLa_flavour:
Wij hebben geen huwelijksreis gedaan aangezien dit geen islamitisch gebruik is.


Een bruidsjurk is ook geen Islamitisch gebruik, en zo heb ik er nog wel een paar.

Pagina's : [1] 2 3 4