Bekijk volle/desktop versie : Vandaag de kraker tussen mallorca-barcelona



19-11-2006, 13:24
Het begint om 19 uur het zal spannend zijn wie de 3 punten mee naar huis mag nemen.
Mallorca heeft een goede selectie en ze doen het altijd goed tegen barcelona

het zal een leuke wedstrijd worden

19-11-2006, 15:13



Citaat door Jbilo_xxl:
Het begint om 19 uur het zal spannend zijn wie de 3 punten mee naar huis mag nemen.
Mallorca heeft een goede selectie en ze doen het altijd goed tegen barcelona

het zal een leuke wedstrijd worden

results in the last few years have been favourable to the Blaugrana as they have picked up all three points on their last four visits to the island (0-4, 1-3, 1-3 and 0-3). Dit noem ikniet altijd goed.

19-11-2006, 16:55
sorry maar als je dat kraker noemt dan weet ik het ook niet (maar wel hopen dat barca punten laat liggen )

19-11-2006, 17:32

Citaat door Jbilo_xxl:
Het begint om 19 uur het zal spannend zijn wie de 3 punten mee naar huis mag nemen.
Mallorca heeft een goede selectie en ze doen het altijd goed tegen barcelona

het zal een leuke wedstrijd worden


Altijd goed??? hahahahahahaha!!! Sinds Rijkaard daar de coach is heeft FC Barcelona nooit verloren dus ik weet niet wat jij goed vind doen tegen barcelona!!! En barca wint met grote cijfers van mallorca!!!!! Hier sta je gewoon weer keihard te liege!!!! Echt zielig gewoon!!!

19-11-2006, 17:33



Citaat door kasrawi:
results in the last few years have been favourable to the Blaugrana as they have picked up all three points on their last four visits to the island (0-4, 1-3, 1-3 and 0-3). Dit noem ikniet altijd goed.


PRecies dat waren die uitslage echt stupid die jebli!!!

19-11-2006, 17:52
Ik denk dat mallorca barcelona best aankan
onderschat ze niet hoor

19-11-2006, 18:00

Citaat door Jbilo_xxl:
Ik denk dat mallorca barcelona best aankan
onderschat ze niet hoor


Ik onderschat geen 1 club!! Maar jij zegt dat ze goed doen tegen Barcelona dat is zware onzin!!! Je moet niet gaan liege!!! En ik denk dat barca vanavond de punten gaat pakke omdat barca laatste wedstrijden sterk voetbal staat te tone!!!

19-11-2006, 18:03
hmm denk het niet zoveel blessures
en ook nog eens uit spelen
de enige goede spelers zijn gudjohnsen en ronaldinho

voorspelling

Real mallorca-barcelona 2-1

19-11-2006, 18:09

Citaat door Jbilo_xxl:
hmm denk het niet zoveel blessures
en ook nog eens uit spelen
de enige goede spelers zijn gudjohnsen en ronaldinho

voorspelling

Real mallorca-barcelona 2-1


Hahaha nee sorry maar ze hebbe naast de 2 die jij opnoemde ook nog giuly, xavi, iniesta, puyol, marquez gio en zambrotta dat zijn ook geen slechte spelers!! Mallorca heeft dit seizoen tege de niet echt grote clubs maar heel weinig weten te scoren en tege barca zulle zekr niet opeens de sterre van de hemel spelen!!!

19-11-2006, 20:02
0-1 Gudjohnsen scoort Mallorca speelt precies zoals ik had verwacht, met 1 man voren, en de rest verdedigt. Barca speelt niet zo goed als vorige week, maar er zitten wel mooie combinaties in, zoals die doelpunt mallorca wer gewoon weggespeeld,daarvoor nog een paar mooie combinaties. 2e Helft belooft veel goeds, als mallorca moet gaan komen.

19-11-2006, 21:01
Jebli hoezo barca gaat moeilijk krijgen ze speelde mallorca weg 2e helft!!! Wat een goals en wat een mooie combinatie spel!!! En dan nog malloraca thuis gepakt die de laatste drie wedstrijde de 0 wisten te houden zelfs tegen valencia!!! FORZA BARCAA

19-11-2006, 21:08
Helemaal stil zijn de real fans!! Als barca had verlore zoude ze gelijk reacties plaatse!!!

19-11-2006, 23:03



Citaat door Jbilo_xxl:
hmm denk het niet zoveel blessures
en ook nog eens uit spelen
de enige goede spelers zijn gudjohnsen en ronaldinho

voorspelling

Real mallorca-barcelona 2-1


Slecht voorspeld vriend : 1-4

19-11-2006, 23:04
Jbilo wil het sport runnen van LG waar blijft die jonge ?