Bekijk volle/desktop versie : Where is the love?



Pagina's : [1] 2 3 4

18-11-2006, 21:59
Wil graag weer lekker verliefd zijn, en een mooie relatie opbouwen met die gene die lijdt naar een huwelijk...
Maar echt iedere man die je tegenkomt, is gewoon een player, of hij is getrouwd, heeft een vriendin of hij wilt alleen maar.... je weet wel

Dank denk ik bij mezelf, bestaat liefde nog?
Soms twijfel ik of mannen verliefd kunnen worden
wat is dit? waar gaat dit heen
Ik zeg natuulijk niet dat iedere man zo is, maar ik kom echt alleen maar de verkeerde tegen.

andersom kan dit natuurlijk ook

Hebben jullie dit ook? of ligt het aan mij, of de mannen hier in omgeving Den Haag?

18-11-2006, 22:24


ok!
iedereen komt alleen maar goeie mannen?
dat kan

18-11-2006, 22:31
ja liefde bestaat...ik zie het bij velen...maar wat mensen niet beseffen...is dat liefde niet altijd goed moet gaan.....als je nooit keertje ruzie hebt of zo...dan wordt t denk ik beetje saai..! Je gaat van elkaar houde van ups en downs

mense maken het meteen uti na 1 ruzietje...tja dan bestaat liefde idd niet (in jou leven)

18-11-2006, 22:33

Citaat door saharb:
Wil graag weer lekker verliefd zijn, en een mooie relatie opbouwen met die gene die lijdt naar een huwelijk...
Maar echt iedere man die je tegenkomt, is gewoon een player, of hij is getrouwd, heeft een vriendin of hij wilt alleen maar.... je weet wel

Dank denk ik bij mezelf, bestaat liefde nog?
Soms twijfel ik of mannen verliefd kunnen worden
wat is dit? waar gaat dit heen
Ik zeg natuulijk niet dat iedere man zo is, maar ik kom echt alleen maar de verkeerde tegen.

andersom kan dit natuurlijk ook

Hebben jullie dit ook? of ligt het aan mij, of de mannen hier in omgeving Den Haag?


Een relatie hé ...


Een echte man wil geen (haram)relatie!

18-11-2006, 22:35



Citaat door saharb:
Wil graag weer lekker verliefd zijn, en een mooie relatie opbouwen met die gene die lijdt naar een huwelijk...
Maar echt iedere man die je tegenkomt, is gewoon een player, of hij is getrouwd, heeft een vriendin of hij wilt alleen maar.... je weet wel

Dank denk ik bij mezelf, bestaat liefde nog?
Soms twijfel ik of mannen verliefd kunnen worden
wat is dit? waar gaat dit heen
Ik zeg natuulijk niet dat iedere man zo is, maar ik kom echt alleen maar de verkeerde tegen.

andersom kan dit natuurlijk ook

Hebben jullie dit ook? of ligt het aan mij, of de mannen hier in omgeving Den Haag?


Ik dacht dat je aan mij genoeg had

18-11-2006, 22:47

Citaat door borgerokko:
Een relatie hé ...


Een echte man wil geen (haram)relatie!




we leven niet in de jaren 0, dat je gelijk gaat trouwen, bestaat niet eens meer.... je loopt buiten en dan zie je iemand, en de volgende dag komt ie je hand vragen, geloof je het zelf? eerst elkaar lerenkennen en dan trouwen.... is normaal....
en een relatie hoeft niet altijd haram te zijn

18-11-2006, 22:48

Citaat door Amazigh_United:
Ik dacht dat je aan mij genoeg had



jij bent mijn mattie

18-11-2006, 23:02
Liefde ?
wat houdt het wOordje precies in ?

18-11-2006, 23:03

Citaat door 0_lovely_0:
Liefde ?
wat houdt het wOordje precies in ?



inderdaad

18-11-2006, 23:18
Ik wilde alleen even zeggen dat je niet de enige bent die er zo over denkt.
Join the club zou ik zeggen!
Echte MANNEN zijn echt zeldzaam aan het worden.

18-11-2006, 23:21

Citaat door saharb:
Wil graag weer lekker verliefd zijn, en een mooie relatie opbouwen met die gene die lijdt naar een huwelijk...
Maar echt iedere man die je tegenkomt, is gewoon een player, of hij is getrouwd, heeft een vriendin of hij wilt alleen maar.... je weet wel

Dank denk ik bij mezelf, bestaat liefde nog?
Soms twijfel ik of mannen verliefd kunnen worden
wat is dit? waar gaat dit heen
Ik zeg natuulijk niet dat iedere man zo is, maar ik kom echt alleen maar de verkeerde tegen.

andersom kan dit natuurlijk ook

Hebben jullie dit ook? of ligt het aan mij, of de mannen hier in omgeving Den Haag?



Ik geloof er niet meer in

19-11-2006, 12:42
Ik geloof er wel in..

doe niet alsof de vrouw nu hopeloos is en smacht naar een man

alles is elmekteb wie goed doet die goed ontmoet

19-11-2006, 12:45


Je moet eerst leren om zonder man gelukkig te zijn.

Een man is niet alles, vergeet niet dat dat soms het begin van alle ellende kan zijn!

19-11-2006, 12:50

Citaat door 1001_nacht:
Je moet eerst leren om zonder man gelukkig te zijn.

Een man is niet alles, vergeet niet dat dat soms het begin van alle ellende kan zijn!


soms ja
maar vergeet ook niet dat eigenlijk elke man perfect is als hij volgens de islam handelt en zo ook de vrouw

dus elke man zou de ware kunnen zijn.. want wie volgens de islam handelt.. is toch perfect? die past zich aan hoe t moet enzo.. gaat geen gekke dingen doen.. die weet dat ie goed met zijn vrouw om moet gaan enzo.. enzo enzovoort

19-11-2006, 12:51

Citaat door Amazigh_United:
soms ja
maar vergeet ook niet dat eigenlijk elke man perfect is als hij volgens de islam handelt en zo ook de vrouw

dus elke man zou de ware kunnen zijn.. want wie volgens de islam handelt.. is toch perfect? die past zich aan hoe t moet enzo.. gaat geen gekke dingen doen.. die weet dat ie goed met zijn vrouw om moet gaan enzo.. enzo enzovoort


Niemand is perfect, laten we dat voorop stellen!

Een vrouw/man moet eerst leren om zonder elkaar gelukkig te zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4