Bekijk volle/desktop versie : Veel geflirt op de werkvloer



Pagina's : [1] 2 3

18-11-2006, 19:49
Ik werk dus in een zaak. Iets van 10 collega's. De helft is vrouw. En twee mannelijke collega's gebruiken veel tnawies. Steeds dat gerommel en gebabbel, 1 uitzendkracht is altijd oversekst.

Kortom, tfoe waarom werkt geen lekkere chick bij mij.

Nee geintje , wie maakt dit ook vaak mee?

18-11-2006, 19:52


Ik zie het gebeuren, maar hou me altijd afzijdig.

18-11-2006, 19:56

Citaat door Beloved:
Ik zie het gebeuren, maar hou me altijd afzijdig.

Ja, dat doe ik ook. Ik lach alleen ze een beetje uit. Want het ziet er heel triest uit.

Wat doe je als iemand dat bij jou probeert?

18-11-2006, 20:09
Hey, M3arba. Ze3ma jullie werken niet?


A reageer shmen!

18-11-2006, 20:11


Mensen die fulltime werken zijn meer samen met hun collega dan met hun partner.

18-11-2006, 20:13

Citaat door Wayagher:
Mensen die fulltime werken zijn meer samen met hun collega dan met hun partner.

Dat is wel zo, maar je bent getrouwd dan ga je toch niet verder jagen?

18-11-2006, 20:14

Citaat door Mocro_tram:
Dat is wel zo, maar je bent getrouwd dan ga je toch niet verder jagen?


Er kan altijd wat bloeien. Waarom ontstaan de meeste realties dan op werk?

18-11-2006, 20:16

Citaat door Mocro_tram:
Ik werk dus in een zaak. Iets van 10 collega's. De helft is vrouw. En twee mannelijke collega's gebruiken veel tnawies. Steeds dat gerommel en gebabbel, 1 uitzendkracht is altijd oversekst.

Kortom, tfoe waarom werkt geen lekkere chick bij mij.

Nee geintje , wie maakt dit ook vaak mee?



Nou het spijt me, maar zou ik echt niet pikken. Mss als studente kan ik het me meer permitteren, maar momenteel weiger ik zelf een hand te geven aan mijn werkgever. Laat staan sexistisch praat te hoeven slikken. Ooit van sexuele intimidatie op de werkvloer gehoord? Zal ik meneer wel gelijk heel duidelijk maken

18-11-2006, 20:19

Citaat door R_achida:
Nou het spijt me, maar zou ik echt niet pikken. Mss als studente kan ik het me meer permitteren, maar momenteel weiger ik zelf een hand te geven aan mijn werkgever. Laat staan sexistisch praat te hoeven slikken. Ooit van sexuele intimidatie op de werkvloer gehoord? Zal ik meneer wel gelijk heel duidelijk maken

Ik denk niet dat ie je aanneemt als je hem geen hand gaat geven. Je moet echt geluk hebben en een vrouw tegen komen.

18-11-2006, 20:20

Citaat door Wayagher:
Er kan altijd wat bloeien. Waarom ontstaan de meeste realties dan op werk?

O zo bedoel ik het niet, meer voor die mensen die al getrouwd zijn. En dan nog gaan rommelen.

18-11-2006, 20:39

Citaat door Wayagher:
Er kan altijd wat bloeien. Waarom ontstaan de meeste realties dan op werk?



Inderdaad. Ik ken dat.

18-11-2006, 20:50

Citaat door DIVA_18:
Heb je het meegemaakt ofzo?


Sort of.

Maar ik zie het veelal om me heen gebeuren, dat bedoelde ik meer.

18-11-2006, 20:50



Citaat door Mocro_tram:
Ik denk niet dat ie je aanneemt als je hem geen hand gaat geven. Je moet echt geluk hebben en een vrouw tegen komen.



Ik werk in een bank en weiger al een jaar mijn bazen een hand te geven. Zo zie je maar Het is moeilijk daar waar je het moeilijk maakt. Of zal de volgende krantenkop luidde: werknemer ontslaan wegens weigering hand te geven? Ik vraag me af in welke mate het recht het hiermee eens zal zijn

18-11-2006, 20:52

Citaat door R_achida:
Ik werk in een bank en weiger al een jaar mijn bazen een hand te geven. Zo zie je maar Het is moeilijk daar waar je het moeilijk maakt. Of zal de volgende krantenkop luidde: werknemer ontslaan wegens weigering hand te geven? Ik vraag me af in welke mate het recht het hiermee eens zal zijn

Maar eerlijk...waarom weiger je hun de hand?

Ik kan bijna niet geloven dat iemand dat doet voor zijn of haar geloof. Doe je het omdat je wilt opvallen? Of omdat je hen haat? Of omdat je wat duidelijk wilt maken?

18-11-2006, 20:52
Ik heb geen werk wallou bijbaan

Pagina's : [1] 2 3