Bekijk volle/desktop versie : ...Babyfeest...



Pagina's : [1] 2 3

18-11-2006, 16:24
Hebben jullie leuke ideeen voor een babyfeest....it is a girl

leuke aparte ideeen hoe ik bijvoorbeeld snoepjes voor kinderen ga doen en de saloe (die bruine zoete poeder )je weet toch gewoon iets aparts doen en de versiering en kunnen jullie ook leuke fotos plaatsen van vb en ideeen.....

alvast bedankt

18-11-2006, 16:34


hoi

18-11-2006, 21:58
hoi ??????


hallo

19-11-2006, 11:24
iwa weloe heeft niemand inspiratie nig .............!!!

19-11-2006, 12:37


naar zo'n groothandel gaan en van die doorzichte ronde doosjes halen waarin je selou kan doen en het vastbinden met een roze lintje, of een celofaan met daarin selou en een klein lepeltje en daarom heen roze organza en dat weer in iets leuks stoepen in een roze sokje of zo die je haalt bij de zeeman.

qua versiering zou ik absoluut niet voor slingers gaan maar met roze stof zoals bijvoorbeeld organza of andere lichte roze stof je kamer of zaal bekleden en dat combineren met witte/creme rozen.

voor jezelf een mooie simpele kaftan laten maken en van dezelfde stof een mini kaftan voor je dochtertje

etc. etc. etc. succes!

20-11-2006, 08:46
Jullie worden heel erg bedankt wallah
en het zijn zulke leuke ideeen echt

tnxxxxxx

20-11-2006, 09:12
http://www.mijnalbum.nl/Album=VYWW67QG

20-11-2006, 12:11

Citaat door fabels:
Jullie worden heel erg bedankt wallah
en het zijn zulke leuke ideeen echt

tnxxxxxx



graag gedaan en succes

20-11-2006, 12:24
je kan als bedankje bij de jamin van die gekleurde chocolaatjes halen je hebt ze in roze/wit en blauw/wit en zelf in doosjes stoppen en ze zijn ook nog lekker ... voor de kinderen kan je bij de hema hele leuke dingentjes kopen voor kinderen zoals voor meisjes armbandjes (zakje met 10stuks rond 3 euro) en voor jongens heb je ook dingentjes echt heel leuk en met snoep combineren

20-11-2006, 12:35

Citaat door fabels:
Hebben jullie leuke ideeen voor een babyfeest....it is a girl

leuke aparte ideeen hoe ik bijvoorbeeld snoepjes voor kinderen ga doen en de saloe (die bruine zoete poeder )je weet toch gewoon iets aparts doen en de versiering en kunnen jullie ook leuke fotos plaatsen van vb en ideeen.....

alvast bedankt




Hey ,


pas gelden heb ik gezien dat kleurstof in de melk hadden gedaan bij binnekomst!
dus er stond gewoon witte en rose melk zag er erg leuk uit!
Moet je wel eerlijk zeggen ze grijpen het eerst naar de witte

Suc6

20-11-2006, 12:39
http://img153.imageshack.us/img153/1721/foto4ypipnaryf7.jpg


Hier leuke decoratie was eerder te zien in een link die was geplaatst!

20-11-2006, 19:49
Bedankt allemaal jullie hebben echt leuke en aparte ideeen hahahahah en vooral die van roze melk leuk, maar maakt het wat uit welke kleurstof je er in doet.....?????

En sarmo waar blijven jou foto's trouwens?????

tnx tempted tot touch


20-11-2006, 20:25



Citaat door fabels:
Bedankt allemaal jullie hebben echt leuke en aparte ideeen hahahahah en vooral die van roze melk leuk, maar maakt het wat uit welke kleurstof je er in doet.....?????

En sarmo waar blijven jou foto's trouwens?????

tnx tempted tot touch




Hey ,
ik weet niet hoe of wat kwa kleurstof ik zal wel aan haar vragen waar ze dat heeft gekocht ! dan laa ik je dat wel weten!

23-11-2006, 09:32

Citaat door fabels:
Bedankt allemaal jullie hebben echt leuke en aparte ideeen hahahahah en vooral die van roze melk leuk, maar maakt het wat uit welke kleurstof je er in doet.....?????

En sarmo waar blijven jou foto's trouwens?????

tnx tempted tot touch




je kan in plaats van kleurstof erin doen en het risico lopen dat niemand het drinkt ook gewoon aarbeiendrankje erin doen is lekker en is roze

24-11-2006, 08:35
Aardbeiendrankje ??? Vanwaar haal ik dat ????

liefs fabels

Pagina's : [1] 2 3