Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet ik geef je alles

vraagteken1
01-07-2002, 21:51

Ik zou je alles willen geven Alles wat maar ook iets betekent in dit leven Ik geef je al het geld van de aarde Voor mij heeft het geen enkele waarde Ik geef je de mooiste diamant Opgemaakt in een witgoudenring, ja een ook die armband Ik geef je mijn auto, mijn huis En ook mijn abn-bankkluis Ik geef je mijn radio, mijn tv Zeg, ben je daar tevreden mee? Ik geef je mijn vakantie, mijn laatste cent Ik geef je alles, omdat jij het bent Ik geef je, geef je, maar ben ik nou goed genoeg voor jou Zeg nu eindelijk iets, wordt je nu mijn vrouw? Wil je nog meer van mij??? Ook de kleding die ik draag? Je mag het hebben, geen enkele vraag Je hebt nu alles van mij Tevreden? Eindelijk blij? Je hebt me nu alles ontnomen Huis, geld, alles, echt alles wat daaronder viel Maar twee dingen blijven van mij, MIJN HART EN MIJN ZIEL En mijn schat, die krijg je noooooooooit

ben_en_jerry
01-07-2002, 22:12
:lol: Wat heb ik aan jou hart Of nog mooier, jouw ziel Dat is niet waarop ik viel Ja, de waarheid is hard Mijn hart heb ik expres doodgetrapt Mijn ziel heb ik daarnaast ook aan de kant gemaakt Zo kon ik 't spelletje spelen en ben nooit betrapt Met jouw leed heb ik me intens vermaakt Zo is het lieve schat Want je had me duidelijk onderschat :hihi: ben&jerry!

vraagteken1
01-07-2002, 22:31
onderschat? leg me eens uit, wat betekent dat? Dat je met me mocht spelen? niets hoefde te delen? Dat je mij alles ontnam toen je in mijn leven kwam dat je met opzadelde met verdriet en nu lekker geniet? Dat je me alles verwensen kon steeds weer iets nieuws verzon Dat je me hopeloos achter liet het hart met gaten erger dan een oud en versleten vergiet dat je nu dansend door het leven gaat je dood lacht om mijn ongeluk je handen van het lachen ineen slaat Dat je nu over alles opschept en niets over liefde rept Maar mijn lieve schat, wacht, wacht ik heb je niet onderschat dit doe je nu maar ik ben de laatste die lacht

ben_en_jerry
01-07-2002, 22:47
Wie het laatste lacht Is traag van begrip En dat maakt je verdacht En zegt genoeg hoeveel je achterliep Ook al blijf ik eeuwen wachten Verder dan in jouw gedachten Zul je me nooit krijgen Laat staan tot mijn niveau stijgen Hihihihiihihii :hihi: ben&jerry!

vraagteken1
01-07-2002, 23:01

Jouw taal onderhevig aan fouten geeft aan dat ik niet faal. Het woord "stijgen" moest je vervangen door zinken. maar niet vreemd dat je hier niet uit weet te blinken Jou hart zo hard als steen heeft de grote van mijn kleine teen Jou inhoud daarboven kan ons allen ook niet veel beloven Maar niet getreurd ik ben toch blij met je wat er ook gebeurd. en aan iedereen: Zo'n ijsje als jij smaakt geen een

ben_en_jerry
01-07-2002, 23:37
Dat ik door jou doodsmelt Dat heb je verkeerd vermeld Ik kan veel en veel meer pikken En ik ga verder tot je ogen van tranen prikken Dat jouw kleine teen de omvang van mijn hart heeft Geeft aan hoe groot jouw teen is En laat staan de rest, is zeker weer mis Ach je mag van geluk spreken dat je opgesloten leeft Ja, ik ben bijna volmaakt En dat is wat je doodmaakt Van woede en jaloezie Ben je scheel geworden, dat is wat ik zie ben&jerry

vraagteken1
02-07-2002, 08:34
sorry, ik heb fout gehandeld heb je fout behandeld sorry, eindelijk zie ik het in je bent wel degelijk een vriendin sorry, dat ik zo hard was het waren slechts woorden die ik las sorry, dat je me onberoerd liet het wordt tijd dat ik samen met jou geniet sorry, dat ik je soms verwens maar ik ben slechts een eenvoudig mens sorry, dat ik je heb onderschat maar soms ben ik zo afgemat sorry, dat ik begon te wenen ik wil nu alles wel met je delen zo geef me nu die tv, en alle andere dingen weer mee vrienden delen alles! ja toch????? :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

ben_en_jerry
04-07-2002, 10:52
Denk je dat ik daar in trap Wat je nu zegt is een domme grap Maar ik ga niet van je wegrennen Feiten moet men niet ontkennen Ik ben niet je vriendin Ik ga met je om omdat ik aan jou verdien Ja ik weet het, ik ben een godin Daarom wil je dat je naast mij wordt gezien Je krijgt niet eens een kruimeltje van mijn taart Ook al word je een aap met een kromme staart Jij met je grote voortanden net als een paard En zo dun als een dunne, versleten draad Denk je dat ik van je hield, nee zit je echt naast, 179 en één graad Ik haat je, ik afschuw ieder haartje in je kroeze baard Ik speel nu een openkaart Liefst wil ik je levend verbranden op een openhaard :hihi: Ben&jerry!

vraagteken1
04-07-2002, 12:15
lekker knapperig zal ik smaken heel gemakkelijk in je buik geraken maar als je iets zou weten van biologie wat ik eigenlijk niet voorzie is dat het eten in je darmen wordt omgezet in energie bloedlichaampjes zorgen ervoor dat deze in sneltreinvaart in jouw hartje geraakt misschien had je dit niet verwacht maar je hebt me zelf in je hart gebracht door je honger ben jij nu geheel vervuld van mij :giechel: wil het of niet het is gewoon iets wat geschiedt en stop nu met praten over zinloze dingen en allerlei citaten begin over liefde te spreken :Iluvu: of het zal zich tegen je wreken

ben_en_jerry
06-07-2002, 21:31
Zei ik dat ik je wil opeten? Nee lief, de honden zullen je opvreten En omdat je niet smaakt, ben ik bang dat ze afhaken Oke oke, voor jou zal ik een sausje gaan maken Heerlijk zal je daarna smaken En de hond van de buurman zal zich vermaken Stop jij met dromen Over dingen die nooit zullen uitkomen Droom niet meer Anders raak je teleurgesteld weer De liefde zullen we nooit weten Zolang jij een man mag heten De liefde zal nooit bestaan Zolang de mannen in je schoenen staan :hihi: Ben&jerry!

vraagteken1
06-07-2002, 23:26
"de liefde zullen we nooit weten zolang jij een man mag heten" een citaat uit je gedicht begrijp ik het nu goed of ben jij een.... neeee, lieverd, ik dacht dat ik met een vrouw te maken had maar dit is me toch wat krijg ineens met een man te maken en die wil me gaan vermaken nee dank je, een lieverd noem ik je niet meer dat was echt de laatst keer ik stap over op een amdere smaak waar ik op den duur ook wel gewend aan raak een ola lijkt me wel wat met een knapperige chocolade laag lekker smeltend in je mond en niet zoals jij afgedaan en weggooid op de grond probeer maar weer je hier uit te redden maar het lukt je niet . wedden? je vindt het wel leuk dat ik je uitdaag maar pas op mijn hinderlaag ik heb met jou heel wat voor, knoop dat maar in je oog sorry, verkeerd gerijmd: oor zo blaag van vandaag kom hier en stel geen vraag. :giechel: :giechel:

ben_en_jerry
09-10-2002, 13:38
Hahahahaha.. prachtig om weer terug te lezen.. die goede oude tijden.. toen ik de koningin van het dichtende woord was.. AHEM AHEM!! je hoort niemand mijn naam noemen.. lijkt nu of ik nooit bestond.. het leven is hard.. de mensen zijn vergeetachtig.. ondankbaar.. snik snik (damnnnn wat dramatisch zeg..hihihih) :D

vraagteken1
09-10-2002, 18:25

Sel je toch niet zo aan jij was het toch, jij ben zelf weggegaan Ons hier achtergelaten zonder de smaak van chew chew zonder de brokjes chocolade :kwaad: Wij zijn intussen overgegaan op ander ijs je weet hoe de commercie werkt zit je dan nooit voor de buis? :confused: Heb je nooit de reclame van magnum gezien met zo'n prachtige vrouw en een lekker ijsje bovendien Tja, de waarheid is hard jij bent echter niet vergeten, het is echt de reclame die ons zo verwart Je zou meer jezelf moeten promoten zo zal je veel meer verdienen en heb je starks, veel huizen en in St. Tropez veel van die mooie boten! En ik zal dan, met jouw meegenieten zolang het kan :D