Bekijk volle/desktop versie : Kanu wil met Davids terug naar Ajax



17-11-2006, 17:43
Nwanko Kanu laat deze maand in Voetbal Magazine weten dat hij samen met zijn maatje Edgar Davids bij Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse aanvaller staat nu onder contract bij het Engelse Portsmouth, maar wil terug naar de club waar hij successen haalde. Hij zou dan samen met Tottenham-middenvelder Edgar Davids zijn rentree maken in Amsterdam.

"Ik kom terug, dat kan bijna niet anders. Bij Ajax liggen mijn roots. Bij Ajax ben ik volwassen geworden. I really like to go back, you know. En Edgar wil ook terug naar Ajax," aldus Kanu, de aanvaller die onder leiding van Louis van Gaal met Ajax in 1995 de Champions League binnenhaalde.

"Ik denk dat we nog een mooie tijd kunnen beleven samen. Dus als Ajax wil komen onderhandelen, graag! Ik stap zo met mijn vrouw en mijn zoontje op het vliegtuig naar Amsterdam."

Kanu zegt nog regelmatig Amsterdam te bezoeken en wedstrijden van Ajax te volgen. "Amsterdam ken ik zo goed... Ik ben daar nog heel vaak, zeker één keer per maand. Er wonen nog altijd een boel vrienden van me. En m'n advocaat. Ik ga ook nog wel eens naar Ajax kijken. Different team, but the supporters are the same. Ik was gelukkig in Amsterdam. Gelukkig met de stad, met de club, met mijn vrienden."



dat zou echt wel vers zijn..alhoewel..Kanu zou weinig speelminuten krijgen denk ik..zou hem dat wat uitmaken?? hij scoort wel veel bij PomPy. Davids kan ajax altijd gebruiken..is gewoon een wereldvoetballer met altijd nog veel kwaliteiten..ajax heeft zo'n speler wel nodig.

17-11-2006, 18:06


leuk he !!!!!!

17-11-2006, 18:20
zekerrrrrr!!!!!

vooral Davids!!

Mocht Sneijder vlgnd seizoem vertrekken dan hoop ik egt dat ''de Pitbull'' terugkomt wllah.. En als Sneijder blijft en Davids alsnog wordt toegevoegd.. najah dan kan je gewoon spreken van een wereld middenveld met Gabri drbij.. Dat wordt zeker 6 jaar achtereen volgend kampioen worde

En wat betreft Kanu.. zou hem ook heel graag terugzien in het Ajax shirt! hij zou die jongelingen heel erg veel kunnen leren.. vooral die aanvallende flanken (Babel, Mitea, Manucharyan).. Hoop egt dat dit uitkomt

17-11-2006, 18:30

Citaat door Zi_Rmaghrib:
zekerrrrrr!!!!!

vooral Davids!!

Mocht Sneijder vlgnd seizoem vertrekken dan hoop ik egt dat ''de Pitbull'' terugkomt wllah.. En als Sneijder blijft en Davids alsnog wordt toegevoegd.. najah dan kan je gewoon spreken van een wereld middenveld met Gabri drbij.. Dat wordt zeker 6 jaar achtereen volgend kampioen worde

En wat betreft Kanu.. zou hem ook heel graag terugzien in het Ajax shirt! hij zou die jongelingen heel erg veel kunnen leren.. vooral die aanvallende flanken (Babel, Mitea, Manucharyan).. Hoop egt dat dit uitkomt



ik vind het heel jammer dat die Roger een éénjarig contract heeft. Maduro vind ik dit moment slecht...

Davids-Sneijder-Gabri.

gevaarlijke middenveld...en geef Perez een vrije rol op links. zeg maar net als Ronaldinho..

17-11-2006, 18:32


misschien wil danny blind ook terug het veld in dan is het compleet

17-11-2006, 18:36

Citaat door amstermoro:
misschien wil danny blind ook terug het veld in dan is het compleet



waar slaat dat op als ik vragen mag?

17-11-2006, 18:38

Citaat door cheb_3elel:
waar slaat dat op als ik vragen mag?



ze dromen teveel denken ze nou echt dat als ze die spelers van 95 terug halen ze weer successen gaan boeken

17-11-2006, 18:44

Citaat door amstermoro:
ze dromen teveel denken ze nou echt dat als ze die spelers van 95 terug halen ze weer successen gaan boeken



beide spelers willen terug naar Ajax. zowel Kanu als Davids voelen zich er goed bij. dat heeft niks met het succes van 95 te maken denk ik. maar om de prachtige voetbalclub genaamd: AJAX.

anders zouden ze ook finidi george, Seedorf etc etc terug moeten halen.. zou wel lijp zijn ja.

17-11-2006, 18:45

Citaat door cheb_3elel:
beide spelers willen terug naar Ajax. zowel Kanu als Davids voelen zich er goed bij. dat heeft niks met het succes van 95 te maken denk ik. maar om de prachtige voetbalclub genaamd: AJAX.

anders zouden ze ook finidi george, Seedorf etc etc terug moeten halen.. zou wel lijp zijn ja.



maar kanu is niet meer wat ie was lembarki is zelfs beter

17-11-2006, 18:52

Citaat door cheb_3elel:
ik vind het heel jammer dat die Roger een éénjarig contract heeft. Maduro vind ik dit moment slecht...

Davids-Sneijder-Gabri.

gevaarlijke middenveld...en geef Perez een vrije rol op links. zeg maar net als Ronaldinho..


Hier d8 ik ook aan!
dat is gewoon een top middenveld..
majah.. wat doen we met Babel dan als Perez op links gaat spele

17-11-2006, 18:56

Citaat door amstermoro:
maar kanu is niet meer wat ie was lembarki is zelfs beter



hij scoort wel bijna elke wedstrijd bij Porthsmouth...volgens mij hoort ie zelfs bij één van de topscoorders in Engeland...

en als ik zijn doelpunten zie...dat is hij het nog niet verleerd.

17-11-2006, 19:07

Citaat door Zi_Rmaghrib:
Hier d8 d8 ik ook aan!
dat is gewoon een top middenveld..
majah.. wat doen we met Babel dan als Perez op links gaat spele



kijk je kan met een ruit spelen...3-4-3

------------------------------Stekelenburg


Heitinga------------------------Stam----------------------Emanuelson



-----------------------------------Gabri--------------------------------------


Perez-----------------------------------------------------------Davids



----------------------------------Sneijder--------------------------------



De Mul------------------------Huntelaar--------------------Babel


ewa is dit geen dodelijk opstelling???

17-11-2006, 19:10



Citaat door cheb_3elel:
kijk je kan met een ruit spelen...3-4-3

------------------------------Stekelenburg


Heitinga------------------------Stam----------------------Emanuelson



-----------------------------------Gabri--------------------------------------


Perez-----------------------------------------------------------Davids



----------------------------------Sneijder--------------------------------



De Mul------------------------Huntelaar--------------------Babel


ewa is dit geen dodelijk opstelling???



Perez presteerd slecht op rechtshalf...hem kan je of linksbuiten, linkshalf of op 10 gebruiken

17-11-2006, 19:13

Citaat door Master_Mocro:
Perez presteerd slecht op rechtshalf...hem kan je of linksbuiten, linkshalf of op 10 gebruiken



ja precies..hem zou ik kunnen wisselen met davids...maar davids heeft veel meer ervaring op de linkshalf positie...
Perez zou ik een vrije rol geven..hij heeft een goeie traptechniek...kan bij de spitsen aansluiten...en kan tom de mul goed in stelling brengen. dus vandaar dat ie bij mij op rechtshalf staat.

maar inprincipe heb je gelijk.

17-11-2006, 19:21
hehe davids en kanu voelen zich weer ajaxied (joods)