Bekijk volle/desktop versie : veel marokkaanse meiden beweren dat ze.....



Pagina's : [1] 2 3 4

17-11-2006, 17:29
een klein trouwfeest willen (weinig uitnodigingen, eten en met de molay weg klaar) maar als het op neer komt, wanneer de bruiloft dichterbij komt, willen ze nog dat en dit en zus en dat stapelt zich allemaal op, waarna het een grote bruiloft wordt, in plaats wat ze altijd beweerden te willen

dat zie ik gewoon gebeuren ,of niet dames?

bij mij als ze nog op laatste moment een grote bruiloft van wil maken, dan kap ik gewoon er mee simpel...

wat vinden jullie?

17-11-2006, 17:31


Ik wil stiekem trouwen...

17-11-2006, 17:31

Citaat door sa_mira:
Ik wil stiekem trouwen...


dat is verboden in de islam, dat je dat weet

17-11-2006, 17:32
Groot gelijk in! Wil ze een groot bruiloft moet ze het wel ruim van te voren zeggen. Anders azoe thenagni.

17-11-2006, 17:32



Citaat door DE_WARE_MOCRO:
dat is verboden in de islam, dat je dat weet




Nooit van gehoord. Maargoed, dan trouw ik niet stiekem...

17-11-2006, 17:35

Citaat door sa_mira:

Nooit van gehoord. Maargoed, dan trouw ik niet stiekem...


is een voorwaarde, zoek het maar op, de mensen moeten op de hoogte zijn dat jullie officieel getrouwd zijn

17-11-2006, 17:35

Citaat door sa_mira:

Nooit van gehoord. Maargoed, dan trouw ik niet stiekem...



Hoezo stieken trouwen? Je hoort toch blij te zijn, dat je de ware heb gevonden en het aan iedereen wilt laten zien dat je de rest van je leven met hem gaat delen?

Athans, zo denk ik er over.

17-11-2006, 17:35

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
een klein trouwfeest willen (weinig uitnodigingen, eten en met de molay weg klaar) maar als het op neer komt, wanneer de bruiloft dichterbij komt, willen ze nog dat en dit en zus en dat stapelt zich allemaal op, waarna het een grote bruiloft wordt, in plaats wat ze altijd beweerden te willen

dat zie ik gewoon gebeuren ,of niet dames?

bij mij als ze nog op laatste moment een grote bruiloft van wil maken, dan kap ik gewoon er mee simpel...

wat vinden jullie?



Ik wil het grOotste feest !!



Sara..

17-11-2006, 17:36

Citaat door nadoria_zinador:
Hoezo stieken trouwen? Je hoort toch blij te zijn, dat je de ware heb gevonden en het aan iedereen wilt laten zien dat je de rest van je leven met hem gaat delen?

Athans, zo denk ik er over.



Dan ben ik goedkoper uit...

17-11-2006, 17:37
Je hebt van die meiden ja .

Maar ik hoef niet van die drama feesten lekker simpel houden.

17-11-2006, 17:37

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
is een voorwaarde, zoek het maar op, de mensen moeten op de hoogte zijn dat jullie officieel getrouwd zijn


Daar komen ze later wel achter...

17-11-2006, 17:40

Citaat door sa_mira:
Dan ben ik goedkoper uit...



Dan moet je van te voren beginnen met sparen.

17-11-2006, 17:40



Citaat door nadoria_zinador:
Hoezo stieken trouwen? Je hoort toch blij te zijn, dat je de ware heb gevonden en het aan iedereen wilt laten zien dat je de rest van je leven met hem gaat delen?

Athans, zo denk ik er over.


hoe wil jij je trouwfeest hebben?

17-11-2006, 17:41

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
een klein trouwfeest willen (weinig uitnodigingen, eten en met de molay weg klaar) maar als het op neer komt, wanneer de bruiloft dichterbij komt, willen ze nog dat en dit en zus en dat stapelt zich allemaal op, waarna het een grote bruiloft wordt, in plaats wat ze altijd beweerden te willen

dat zie ik gewoon gebeuren ,of niet dames?

bij mij als ze nog op laatste moment een grote bruiloft van wil maken, dan kap ik gewoon er mee simpel...

wat vinden jullie?


Ik moet er wel een grote van maken, heb een grote familie

17-11-2006, 17:42

Citaat door nadoria_zinador:

Dan moet je van te voren beginnen met sparen.



Geld zat....

Pagina's : [1] 2 3 4