Bekijk volle/desktop versie : Is een Avanti een goeie rijschool



17-11-2006, 12:04
Zit hier enige waarheid in...

Zesweekse spoedcursus Euro 800.-
x 24 autorijlessen à 50 minuten
x 1 CBR praktijkexamen
x Gespreide betaling mogelijk

Iemand ervaring met deze rijschool!!!

17-11-2006, 12:11


Dat is toch de rijschool van die xxxxxe's, heb daar geen slechte verhalen over gehoord

17-11-2006, 14:04

Citaat door Mollie:
Dat is toch de rijschool van die xxxxxe's, heb daar geen slechte verhalen over gehoord



Ik weet het niet...

Ik wil een spoedcursus doen...maar ik weet niet of die rijschool te vertrouwen is..

17-11-2006, 14:13

Citaat door Houbi_hind:
Zit hier enige waarheid in...

Zesweekse spoedcursus Euro 800.-
x 24 autorijlessen à 50 minuten
x 1 CBR praktijkexamen
x Gespreide betaling mogelijk

Iemand ervaring met deze rijschool!!!


wel goedkoop

17-11-2006, 14:43



Citaat door SaLiM1:
wel goedkoop


Ja vond ik ook??

Ik werd er te achterdochtig van..

17-11-2006, 16:58
Het is inderdaad van xxxxxes, en ik heb er zelf lesgehad, ik vind ze erg goed en ze staan bekend als een goede rijschool en andere goede rijschool is De Haan, die is iets duurder maar ook erg goed.

17-11-2006, 20:05
[QUOTE=katar;26513624]Het is inderdaad van xxxxxes, en ik heb er zelf lesgehad, ik vind ze erg goed en ze staan bekend als een goede rijschool en andere goede rijschool is De Haan, die is iets duurder maar ook erg goed.[/QUOT

Volg je rijlessen ...??

17-11-2006, 22:58
Ik heb daarso 2003 me rijbewijs gehaald bij hun hihi. Goeie lessen ook hoor. Vindt ik teminste.. Suc6 met het kiezen en suc6 met het rijden...

18-11-2006, 08:58

Citaat door Houbi_hind:
[QUOTE=katar;26513624]Het is inderdaad van xxxxxes, en ik heb er zelf lesgehad, ik vind ze erg goed en ze staan bekend als een goede rijschool en andere goede rijschool is De Haan, die is iets duurder maar ook erg goed.[/QUOT

Volg je rijlessen ...??

Nee nu niet meer.

18-11-2006, 18:18
Tis een hele goede rijschool kan ik je zeggen....ik heb in 1x me theorie gehaald (heb die theoriecursus gedaan, boek niet eens aangeraakt!) en ook in 1x me rijbewijs gehaald (alles in 2 1/2 maand ofzo)........ik vind ze egt super daar en idd niet zo gek duur ze staan bekend als 1 van de beste rijscholen....


als je t nr van mijn rij-instructeur wilt,,,,hoor ik t wel....kan je informeren en evt. een proefles bij m nemen



Succes verder!!!

18-11-2006, 18:26

Citaat door anisaleila:
Tis een hele goede rijschool kan ik je zeggen....ik heb in 1x me theorie gehaald (heb die theoriecursus gedaan, boek niet eens aangeraakt!) en ook in 1x me rijbewijs gehaald (alles in 2 1/2 maand ofzo)........ik vind ze egt super daar en idd niet zo gek duur ze staan bekend als 1 van de beste rijscholen....


als je t nr van mijn rij-instructeur wilt,,,,hoor ik t wel....kan je informeren en evt. een proefles bij m nemen



Succes verder!!!




Dankje meissie voor je reactie,

Ik wil me rijbewijs in een korte termijn halen..ik kan al een beetje rijden... vandaar dat ik de zesweekse spoedcursus van 800 euro..geweldig vond..

Maar nu ik goeie verhalen over de rijschool hoor..doe ik het misschien wel..

Mag ik de nr. van je rij-instr...

liefs Hind..

19-11-2006, 10:55
ik heb een paar jaar geleden daar ook leren rijden en mijn examen gedaan. Het beviel erg goed. Goedkoop ,aardige intstructeurs, erg flexibel met rijtijden en bv. het meenemen van kids( mijn zoon was 6 maanden en begon al te krijsen als hij mijn instructeur alleen al zag en toch mocht ik hem gewoon meenemen) en natuurlijk het belangrijkste in 1x geslaagd.

19-11-2006, 19:32



Citaat door Houbi_hind:
Dankje meissie voor je reactie,

Ik wil me rijbewijs in een korte termijn halen..ik kan al een beetje rijden... vandaar dat ik de zesweekse spoedcursus van 800 euro..geweldig vond..

Maar nu ik goeie verhalen over de rijschool hoor..doe ik het misschien wel..

Mag ik de nr. van je rij-instr...

liefs Hind..





Salaam zina,


zal je zeker lukken....ik heb geen spoedcursus gedaan en toch in 10 weken ongeveer gehaald als je al een beetje kan rijden,,,moet t wel goed gaan

nr van me rij-instructeur is: 0616762764 en hij heet Ravi. Hij wil altijd van mensen weten hoe/ via wie je met hem in contact bent gekomen(hahah weet ook niet waarom :hihi,,,moet je gewoon zeggen via Leila

veel succes drmee!! en inshallah haal je t met gemak


ps: Laat ons tegen die tijd weten hoe je t vond

30-05-2012, 17:29
Goedkoop of niet. Ze behandelen je daar als een melkkoe.
Weinig tot geen instructies. Slechte staat van auto's.
Uiteindelijk weet je na een pakket en lessen erna nog steeds niet waar je aan toe bent.

AVANTI RIJSCHOOL, NIET DOEN!