Bekijk volle/desktop versie : Marijnissen wint lijsttrekkerdebat



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-11-2006, 10:52
SP-leider Marijnissen kwam volgens de kijkers in het EénVandaagdebat het best uit de verf. Van de kijkers wees 34% hem aan als "meest overtuigende debater". Bos en Balkenende eindigden met 22% en 20% vrijwel gelijk als tweede en derde.

In het debat in de Erasmusuniversiteit bleek opnieuw dat Balkenende en Bos ver uiteen liggen. Balkenende verweet Bos conservatisme, Bos zei dat de kwetsbare groepen bij Balkenende slecht af zijn.

VVD-leider Rutte hamerde erop dat een gezonde economie de basis is van alles en Nederland met links in een recessie komt. GroenLinks-leider Halsema zei dat rechts met de groei niets goeds doet

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/11/art000001C708E965EAD8EE.html

Rutte..Bos..Balkie

16-11-2006, 10:53


Marijnissen is gewoon de beste debater, dat staat vast. Ik vond Balk echter ook niet gek dit keer, terwijl ik normaal niet zo van hem gecharmeerd ben.

16-11-2006, 10:54

Citaat door jimmy_page:
Marijnissen is gewoon de beste debater, dat staat vast. Ik vond Balk echter ook niet gek dit keer, terwijl ik normaal niet zo van hem gecharmeerd ben.


Woutertje werd als een koorknaapje weggezet.

16-11-2006, 10:56

Citaat door Einherjer:
Woutertje werd als een koorknaapje weggezet.


Ja, en terecht. Hij is ook een koorknaapje Halsema zakte mijn broek weer van af en niet eens in positieve zin. Ik kan die vrouw niet aanhoren.

16-11-2006, 10:57


Ik heb het niet gezien, maar Marijnissen heeft deze verkiezingen echt een goede naam opgebouwd.

Wat Rutte zegt is trouwens onzin. Met links zou er een recessie komen. Ten eerste weet hij dat helemaal niet, en ten tweede, met een puur VVD beleid zou de armoedekloof véél groter worden en het milieu helemaal genegeerd worden.

Ik ben best bereid om wat rijkdom op te offeren als minder bedeelden op deze wereld daarmee geholpen zijn.

16-11-2006, 10:58

Citaat door jimmy_page:
Ja, en terecht. Hij is ook een koorknaapje Halsema zakte mijn broek weer van af en niet eens in positieve zin. Ik kan die vrouw niet aanhoren.


't Is wel een pittige tante he?

16-11-2006, 10:58
SP-leider Marijnissen is de enige die zich volwassen heeft kunnen gedragen tot nu toe, zowel in gedrag als in zijn dagelijkse uitspraken..vele collega's kunnen nog een voorbeeld aan hem nemen

16-11-2006, 11:01

Citaat door Lorenna:
SP-leider Marijnissen is de enige die zich volwassen heeft kunnen gedragen tot nu toe, zowel in gedrag als in zijn dagelijkse uitspraken..vele collega's kunnen nog een voorbeeldaan hem nemen


Als je 5 minuten met Marijnissen in debat bent mag je blij zijn als je 30 seconden spreektijd krijgt Ik vind dat niet echt volwassen. Hij komt echter wel het meest bevlogen en 'echt' over en hij weet zijn standpunten het duidelijkst uit te leggen.

16-11-2006, 11:03

Citaat door babyvanbelisma:
't Is wel een pittige tante he?


Dat vind ik dus wel meevallen. Haar uitspraken klinken ingestudeerd en ik vind haar arrogant overkomen, alsof ze automatisch moral highground heeft, terwijl ik niet begrijp waar dat op gebaseerd is. Ik vind het een schoolmeisje. Arrogant he? Rosenmoller was veel beter.

16-11-2006, 11:05

Citaat door jimmy_page:
Dat vind ik dus wel meevallen. Haar uitspraken klinken ingestudeerd en ik vind haar arrogant overkomen, alsof ze automatisch moral highground heeft, terwijl ik niet begrijp waar dat op gebaseerd is. Ik vind het een schoolmeisje. Arrogant he? Rosenmoller was veel beter.


Rosenmuller is voor mijn stemtijd geweest ...... ben nog een jonkie.

Ik vind haar niet ingestudeerd klinken, maar wel heel bevlogen. Ik geloof haar wel als ze zegt dat ze achter haar standpunten staat, ik vind het alleen soms irritant dat ze andere mensen niet laat uitpraten. Een paar jaar geleden vond ik haar ook nog een schoolmeisje, maar ik vind haar ondertussen wel gegroeid.

Maar ze is inderdaad geen premier-material.

16-11-2006, 11:10

Citaat door jimmy_page:
Als je 5 minuten met Marijnissen in debat bent mag je blij zijn als je 30 seconden spreektijd krijgt Ik vind dat niet echt volwassen. Hij komt echter wel het meest bevlogen en 'echt' over en hij weet zijn standpunten het duidelijkst uit te leggen.



nou ik heb liever iemand die constant (zonder adem te halen ) op niveau blijft kleppen dan dat kinderachtige gebrabbel (met adempauze) van het fc knudde team (lees: zijn ''welgemeende'' collega's)

Maar ik moet je wel gelijk geven als het gaat om de echtheid van onze welbekende sp-leider

16-11-2006, 11:16

Citaat door jimmy_page:
Als je 5 minuten met Marijnissen in debat bent mag je blij zijn als je 30 seconden spreektijd krijgt Ik vind dat niet echt volwassen. Hij komt echter wel het meest bevlogen en 'echt' over en hij weet zijn standpunten het duidelijkst uit te leggen.


Jantje is de enige die werkelijk wat zinnigs te melden hebt.
De rest draai maar om de brei heen.

16-11-2006, 11:19


Ik ben voor Marijnissen.


16-11-2006, 12:59
Jan Marijnissen is the man!.

16-11-2006, 13:06

Citaat door Our_N'Tmazight:
Jan Marijnissen is the man!.



Bobbieieieieieiieieiieieieieieieieieiie. Puntje voor de Bob-liefhebber

Pagina's : [1] 2 3 4 5