Bekijk volle/desktop versie : wat is erger met hoofddoek een relatie of zonder hoofddoek??????????/



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-11-2006, 07:02
of is het allemaal even erg



















ps: ik dacht open effe een topic hiero

16-11-2006, 07:39


ik denk met hoofddoek maar het is even erg of je nu hoofddoek draagt of ni maar het meest erg wel met hoofddoek vindt ik

16-11-2006, 07:54
zoals ik al zei ik had niks te doen

16-11-2006, 07:55

Citaat door arabian_girl:
ik denk met hoofddoek maar het is even erg of je nu hoofddoek draagt of ni maar het meest erg wel met hoofddoek vindt ik


heeeeeeeeeej skeeeeeeetje

ben je ook op msn

zeg het effe dan doe ik me msn ook aan

16-11-2006, 07:56



Citaat door Bijlmer_Mocro:
Waar kan ik t terug zien ?



onderaan de topic staat

s ik dacht open effe een topic hiero

16-11-2006, 08:06
even


tog??

16-11-2006, 08:07
wat jij wilt meid

16-11-2006, 08:18
Wat maakt dat nu uit met of zonder, het is toch niet toegestaan!

16-11-2006, 08:18
wat zijn haar en hem intenties ?

16-11-2006, 08:44
idd.

je wil nu zege dat alle meide zonder hoofddoek ongelovig zijn..?

nee tog..

ik denk dus dat het beide even erg is

16-11-2006, 08:56
zonder hoofddoek en relatie is erger

je word door allah op verschillende punten gestraft. iemand die geen hoofddoek heeft wordt gestraft door bedekking plus relatie

iemand die hoofddoek aan heeft wordt dus gestraft voor relatie

dat wilt dus niet zeggen dat nu iedereen een hoofddoek moet gaan dragen om de straf te verminderen, je intentie wordt ook door allah gezien. dus hou jezelf niet voor de gek

16-11-2006, 13:21

Citaat door arabian_girl:
ik denk met hoofddoek maar het is even erg of je nu hoofddoek draagt of ni maar het meest erg wel met hoofddoek vindt ik

Wat is het nu?
Dan vindt je het erger, en dan is het weer even erg.

16-11-2006, 13:23



Citaat door RisLaine:
Wat is het nu?
Dan vindt je het erger, en dan is het weer even erg.


vind zonder TTTTTT a allochtoon

16-11-2006, 13:27

Citaat door TYNOS:
zonder hoofddoek en relatie is erger

je word door allah op verschillende punten gestraft. iemand die geen hoofddoek heeft wordt gestraft door bedekking plus relatie

iemand die hoofddoek aan heeft wordt dus gestraft voor relatie

dat wilt dus niet zeggen dat nu iedereen een hoofddoek moet gaan dragen om de straf te verminderen, je intentie wordt ook door allah gezien. dus hou jezelf niet voor de gek


Gossie TYGER, here we go again.
Je kakelt.
Dus als iemand mét hoofddoek een relatie aangaat is het minder erg?
Kun je jezelf dan niet beter afvragen, waarom de meid in kwestie dan uberhaupt een hoofddoek draagt, als ze toch relaties aangaat?

Zoals je zelf zei; het gaat om de intentie. Got that right.
En laat ik nu even zeggen; veel meiden weten niet eens waarom ze de hoofddoek dragen, of doen 'm liever af.
No offense, kijk alleen maar naar de manier waarop de hoofddoek tegenwoordig veel wordt gedragen.
Als een 'piraat', met strakke boek, lagen make-up; dat is niet de bedoeling van de hijaab.

Waar het om gaat, is de meid en haar intenties over het algemeen, niet over of ze nu wel of niet een hoofddoek draagt.

16-11-2006, 13:29

Citaat door Flasher:
vind zonder TTTTTT a allochtoon


Nee meneer, alleen als je van die 'je' een 'jou' kan maken in dit geval, is het zonder 't'.

Pagina's : [1] 2 3 4 5