Bekijk volle/desktop versie : wat is het toch fijn om getrouwd te zijn!!!



Pagina's : [1] 2 3

15-11-2006, 19:45
Ik lees hier allemaal berichtjes van getrouwde vrouwen.. over hun fijn getrouwde leventje.. en over de echtgenoot en wat ze wel niet gaan koken vandaag.. ik vind dat echt leuk om te horen allemaal.. krijg er de kriebels van

"Het leven van een vrouw begint pas als ze getrouwd is" dat zegt mijn moeder altijd.. en ik begin er aardig in te geloven hihi

15-11-2006, 19:54


Het huwelijk kan heel leuk zijn, maar er zullen altijd wel minder leuke dingen gebeuren en dan denk ik soms was ik maar singel.

15-11-2006, 19:56

Citaat door parisavenue:
Ik lees hier allemaal berichtjes van getrouwde vrouwen.. over hun fijn getrouwde leventje.. en over de echtgenoot en wat ze wel niet gaan koken vandaag.. ik vind dat echt leuk om te horen allemaal.. krijg er de kriebels van

"Het leven van een vrouw begint pas als ze getrouwd is" dat zegt mijn moeder altijd.. en ik begin er aardig in te geloven hihi



Getrouwd zijn heeft z'n voor en nadelen. Maar ik ben nu 3 jr getrouwd en heb er zeker geen spijt van.
Ik doe nu leuke dingen samen met mijn man, wat ik voorheen niet van mijn ouders mocht.

15-11-2006, 19:57

Citaat door mokaltum:
Als je een man hebt waarmee je op een lijn zit, lijkt het me ook prettig. Zo niet, dan vind ik het nu fijner.




Hier heb ik niks aan toe te voegen!!!

15-11-2006, 19:59


Nee dat klopt dat vind ik ook.. maar ik denk niet dat je snel iemand zult trouwen met wie je het niet goe dkunt vinden of met wie je niet op een lijn zit.. lijkt me sterk..

15-11-2006, 20:00

Citaat door parisavenue:
Ik lees hier allemaal berichtjes van getrouwde vrouwen.. over hun fijn getrouwde leventje.. en over de echtgenoot en wat ze wel niet gaan koken vandaag.. ik vind dat echt leuk om te horen allemaal.. krijg er de kriebels van

"Het leven van een vrouw begint pas als ze getrouwd is" dat zegt mijn moeder altijd.. en ik begin er aardig in te geloven hihi


Zo bijzonder is het niet hoor. Het wordt snel heel normaal.

Er gaat niks boven je jeugd zeg ik altijd.

15-11-2006, 20:01

Citaat door parisavenue:
Nee dat klopt dat vind ik ook.. maar ik denk niet dat je snel iemand zult trouwen met wie je het niet goe dkunt vinden of met wie je niet op een lijn zit.. lijkt me sterk..




Soms kom je daar veel en veel later achter en ja, dan is het vaak al te laat.......... Helaas........

15-11-2006, 20:01

Citaat door _GoudSterretje_:
Het huwelijk kan heel leuk zijn, maar er zullen altijd wel minder leuke dingen gebeuren en dan denk ik soms was ik maar singel.


geef is een voorbeeld

15-11-2006, 20:02
Het is verschrikkelijk !

15-11-2006, 20:04

Citaat door insaan_3aadi:
Het is verschrikkelijk !



15-11-2006, 20:10
alles went, behalve een vent!

15-11-2006, 20:14
Ik kan niet wachten totdat mijn liefje bij mijn ouders komt!!

15-11-2006, 20:22



Citaat door parisavenue:
Ik kan niet wachten totdat mijn liefje bij mijn ouders komt!!


Zie geen sprookje voor je, anders kun je hard op je bek gaan.
In het begin is het rozewolk, maar alles wordt heel snel gewoontjes.
Bovendien is het een flinke verantwoordelijkheid en daar moest ik zelf erg aan wennen.

15-11-2006, 20:32
het is fijn als de man en vrouw beide respect voor mekaar hebben, elkaar vertrouwen en geen eisen aan elkaar stellen(materiële zaken)....want vaak zie je toch wel dat scheidingen nu ook ontstaan doordat de man niet kan voldoen aan de eisen van de vrouw...je gaat trouwen omdat het de helft is van je geloof als je met die intentie trouwt dan helpt Allah je wel

15-11-2006, 20:36
Nee ga niet van rozengeur en manenschijn uit maar van mannenschijn

Pagina's : [1] 2 3