Bekijk volle/desktop versie : help aub

Pagina's : 1 [2]

03-07-2002, 19:36
Coriie, Bij deze persoon komt het door stress. Er zijn al enekel imam geweest, maar het wil niet echt helpen.

04-07-2002, 20:46

Asalaam moechaleikum,

Ik zal jou 2 personen aanraden 1 ervan is een amn in Breda genoemd marwan hij is een soussie echt rare gevalletje maar hij heeft heel wat dingen opgelost ik heb helaas zijn gegevens " sbhane lah" eergisteren weggegooid.

Een andere in Antwerpen volgens mij en als je naar hem toe gaat en het betreft echt een dsjinnn dan is die gegarandeerd weg en hij vraagt geen bedragen hij doet het lilaah.
Ik zal proberen aan zn nummer te komen insjachelah

En een man in Amsterdam daar hebben wij geen ervaring eme maar ik heb heel wat over hem gehoord en hij vraagt ook geen geld hij zegt dat het een gave is van god en dat hij dat dus moet gebruiken.
Ik zal zijn nummer ook opzoeken voor jou.

Macha salaama,

Meid hou je sterk ik weet het hoe het voelt om een naaste met zoveel pijn te zien.

04-07-2002, 22:37
Ewa,

Ik heb ook ervaring met dit soort dingen jammer genoeg iets te veel. Mijn broer is twee jaar lang bezeten geweest door een djinn. Een vrouw wou met mijn broer trouwen hij wijgerde. Maar die vrouw kon het niet accepteren en heeft iets in zijn eten gedaan. Daarna was hij zichzelf niet meer. In plaats van mijn grote broer werd het mijn kleine broertje. Hij wist niet eens meer hoe hij moest eten. Als ik hem bijvoorbeeld vroeg of hij chocolade pasta op zijn brood wou dan herhaalde hij de vraag. Het was hinderlijk en soms ook lachwekkend, maar toch wel het meeste eng. Mijn vader is met hem naar een Indiaan geweest en die heeft die heeft de geest verdreven.

09-07-2002, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door akriempie
ja wollah ik wil zeker weten hoe dit gaat niet dat e riets bij mij uitgehaald moet worden ofzo hoor hahahah maare ben gewoon geintereseerd omdat ik daar nooit in geloofde snap je dus ja als je tijd hebt om het uit te leggen graag

thanks

groetjes fatima
Je bent dan bezeten door de geesten. Die laten jou van alles doen en doen ook dingen met jou. En moet je dus naar een imam die heel erg goed en zonder fouten snel de koran voor jou opleest. Je moet dan wel vast gebonden worden, want de geesten haten de koran, en alles wat met de islam te maken heeft,.

Allah beschermt ons tegen de geesten insha-allah.

13-07-2002, 20:04

Citaat:
Origineel gepost door Corrie
Nee, ik ben geen marokkaan, ben een nederlandse vrouw.

Ik heb veel ervaring met dit soort dingen, zelf ben ik heel lichtjes paranormaal en ik help ook mensen(en kinderen) die dit hebben ermee om te gaan en te leren zich af te sluiten voor negatieve invloeden.

Ik heb veel met het spirituele te maken, ik werk er elke dag mee.

Normaal bemoei ik me niet met geesten, ik vind dat je de doden de doden moet laten, maar als er problemen zijn door een geest kan ik of zelf helpen of weet ik goede adressen die je kunnen helpen.

Als je echt met geesten te maken hebt, moet je even voorbij geloof gaan en gewoonweg de beste hulp zoeken die je kan krijgen.
Als er imam's zijn die dit echt kunnen dan is dat heel erg mooi, maar wees niet beschaamt hulp van buitenaf te zoeken.

Een geest kan normaal gesproken niet bij je binnenkomen als je goed in je vel zit, er zit dus meer achter als er een geest binnenkomt(ziekte, bv, maar ook paranormaalheid kan een reden zijn als je er niet goed mee omgaat).
Een geest die binnenkomt bij iemand is dus best zeldzaam, meestal blijven ze gewoon buiten je en dat kan al erg genoeg zijn.

Er moet dus buiten het feit dat de geest weggehaalt word gekeken worden naar de oorzaak, je wil namelijk niet die ellende nogeens doormaken
je zegt: "Normaal bemoei ik me niet met geesten, ik vind dat je de doden de doden moet laten, maar als er problemen zijn door een geest kan ik of zelf helpen of weet ik goede adressen die je kunnen helpen"

Je zit er al dik naast geesten zijn geen dode mensen maar djinns.
Zoiets moet je uitdrijven met de koran ren geen voodoo.

Pagina's : 1 [2]