Bekijk volle/desktop versie : Talentenjacht



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

19-07-2003, 23:54
Ok..hier is de topic die talenten in jou zoekt...en mogelijk incha'allah ook vindt..

Kijk, alle begin is moeilijk..en daarom moeten we gewoon rustig aandoen..

Het gaat niet om de snelste of de langste tekst..no way..maar wel om de inhoud..ik zal niet beslissen..ik ben en moet neutraal blijven.

Het is later..als ik de "tekst" van de leden die meegedaan hebben op een nieuwe topic plaats..zullen de andere leden door te stemmen..de 10 finalisten kiezen...die op hun beurt een andere samentelling van foto's krijgen..enz...maar daarna zien we wel..


Dus, probeer gewoon jezelf te zijn..en zeg wat jij denkt met je gevoel..

Stuur je eigen tekst (niet van internet of van een dichter(es) afgeschreven) naar mijn pm...ik hou ze bij (hopelijk zullen dat geen te lange teksten zijn) want het is snel vol de pm..geen probleem hoor..in dat geval gaan we een vertrouwelijke assistent vragen om zijn pm te mogen lenen..

Ok..hebben jullie nog vragen..zo niet dan plaats ik de foto's zo dadelijk..

19-07-2003, 23:57


Bismillah..Zied..

19-07-2003, 23:58
Bism Allah, Daar Gaat Ie


kom op freestylen y'all!!

20-07-2003, 00:00
kijk bij gedichten, dan zie je mijn tekst

20-07-2003, 00:09









Alstublieft.....dat zijn de vier plaatjes...maak er een verhaal, sprookje, gedicht, levensvisie of iets anders van..je hebt de vrijheid..je hebt je talent..

En hier is geen HAAST bij..je moet niet nu beginnen..je hebt tijd genoeg..om het rustig en goed te doen..wanneer je klaar bent..stuur je deze via pm naar mij..simpel..en er is ook geen regel over de lengte van de tekst..liefst niet te lang alstublieft..hou rekening, dat je tekst door iedereen zal gelezen worden..en je weet bij te lange teksten

4 plaatjes in Marokko..ga je gang...

20-07-2003, 00:16

Citaat:
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
kijk bij gedichten, dan zie je mijn tekst
Het moet niet perse een gedicht zijn hoor..alles mag..een droevig verhaal, een harde standpunt, een visie, filosofie, gewoon tekst...maakt niet uit..

Laat de foto's spreken en hun verhaal vertellen, die misschien jou verhaal in je leven kan zijn ..dat is de bedoeling...

Iedereen heeft tijd genoeg..is het niet vandaag, dan morgen of later..het is jou unieke tekst..dus, iedereen heeft eigenlijk al gewonnen..maar we laten later de leden zelf oordelen..

20-07-2003, 00:19
moet je over alle 4 de plaatjes iets verzinnen,of mag het ook maar over 1 plaatje gaan??

20-07-2003, 00:24

Citaat:
Origineel gepost door mocromagic
moet je over alle 4 de plaatjes iets verzinnen,of mag het ook maar over 1 plaatje gaan??
Neen...de 4 plaatjes horen bij elkaar..het is één "verhaal" gespreid over 4 plaatjes...

20-07-2003, 00:26
hoe krijg ik die foto's op pm

20-07-2003, 00:26

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Neen...de 4 plaatjes horen bij elkaar..het is één "verhaal" gespreid over 4 plaatjes...
owke....ik ga er over nadenken....

20-07-2003, 00:27

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Neen...de 4 plaatjes horen bij elkaar..het is één "verhaal" gespreid over 4 plaatjes...
Ooh..Dus niet over elke plaatje een aparte verhaal?

Moeilijk..!

20-07-2003, 00:29

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Het moet niet perse een gedicht zijn hoor..alles mag..een droevig verhaal, een harde standpunt, een visie, filosofie, gewoon tekst...maakt niet uit..

Laat de foto's spreken en hun verhaal vertellen, die misschien jou verhaal in je leven kan zijn ..dat is de bedoeling...

Iedereen heeft tijd genoeg..is het niet vandaag, dan morgen of later..het is jou unieke tekst..dus, iedereen heeft eigenlijk al gewonnen..maar we laten later de leden zelf oordelen..
ik zal erover nadenken, thx

20-07-2003, 00:37



Citaat:
Origineel gepost door lala_amira2
hoe krijg ik die foto's op pm
Je moet geen foto's naar mijn pm sturen..maar alleen jou tekst..dus, jou verhaal of gedicht of sprookje..of..

Stuur alleen de tekst naar mij..en neem je tijd..want die heb je nodig..je zal zien dat er enorm veel uit de plaatjes te halen is..maar het is beter het goed te verpakken..voor de lezers.

20-07-2003, 00:40

Citaat:
Origineel gepost door SadGirl2003
Ooh..Dus niet over elke plaatje een aparte verhaal?

Moeilijk..!
Nou...je moet het ook niet moeilijk maken..gewoon jou gevoel laten spreken gekruid met ervaringen uit het leven..de tijd, de jeugd,...enz..enz..

Wat ik geef is gewoon een voorbeeld...het is jij die het voelt..

20-07-2003, 01:00
De mijne ontvang je morgen oftwel vanavond insha'allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16