Bekijk volle/desktop versie : Waargebeurt verhaal..Me schoonzus en ik!!



14-11-2006, 13:04
ik was al heel lang bezig met dit verhaal maar omdat ik veel met school bezig was begin ik weer opnieuw en sorry voor de mensen die dit verhaal al eerder wouden lezen ik hooop dat jullie er war van vinden en veel LEESPLEZIER!!

14-11-2006, 13:06


Daar lag ik dan op me bed het was 11 uur , er werd aangebelt en ja wie moet er open doen ik natuurlijk..en deed open en het was me oma..
Dina : sallaam hennoe
Oma : sallaam Dina waar is je moeder
Dina : in de douch ze komt er zo aan
Oma : oke mijn dochter
Dina : ik lachte en riep MAMA..!! hennoe (Oma) is gekomen…
Moeder : oke rustig rustig ik hoor je wel
Dina : hahaha maar wat gaan we vandaag doen mamma ik wil kleren kopen
Moeder : ik weet het niet..en liep vervolgens weg naar de kamer
Ik ging snel naar me kamer en trekte me kleren aan ik keek in me kast en trok een spijkerbroek met een leuke truitje erbij..
Aangekomen in de huiskamer..
Oma : dochter van me trek aub iets anders aan schaam je je niet voor je broers of je vader
Dina : neee..!! waarom zou ik..??
Moeder : dina praat een beetje beleefd tegen je oma het is geen vriendin van je
Dina : nou ik ben ook geen vriendin van haar (gelukkig ook maar..!!)
En vervolgens liepen we de deur uit en liepen naar buiten richting de bushalte
Dina : het duurt wel lang he voordat de bus komt tjonge jonge!!
Moeder : heb gedult
Oma : jij zeurt altijd Dina hou een keer je mond..
Opeens draaide ik me om en zag een meisje achter me staan en glimlachte ik glimlachte natuurlijk terug (maar ik kende haar niet nog nooit gezien)
Opeens….
Moeder : halloooo meid alles goed ik heb je lang niet meer gezien
Meid : ja gaat goed hamdulilah en met u .?
Moeder : gaat goed hoor en werk je nog steeds bij schiphol??
Meid : nee niet meer heb onslag genomen omdat ik tog een tijdje was getrouwd
En zo gingen ze verder praten..en de bus was nog steeds niet gekomen
Dina : maaaaaaammaaaaa bel nu achmed op en zeg tegen hem dat hij ons moet brengen ik heb geen zin om hier nog lang te gaan wachten
Oma : je hebt nu helemaal gelijk Dina…bel achmed op en zeg dat hij hier moet komen
Moeder : oke is goed…belde achmed op en zei : halloooo achmed wil je komen naar de bushalte 37 en wil je je oma dina en mij naar oost gaan brengen
Achmed : oke mamma ik kom er nu aan nu nu
Moeder : oke heel erg bedankt ah zoon van me
Achmed kwam er aan…(in 5 minuten best wel snel)
Moeder : zo rij je mee?? (vroeg ze aan dat meisje)
Meisje : nee nee ik ga wel met de bus
Moeder : jij moet tog ook richting oost..??
Meisje : jaah klopt maar ik ga wel met de bus
Moeder & Oma : nee kom gezellig met ons mee in de auto
Meisje : oke heel erg bedankt dan maar he en stapte in…
Moeder : maar hoe heet je ookal weer ben je naam vergeten sorry hihihi..
Meisje : ik heet Amal..
Moeder : oke amal dus je bent gescheiden..??
Amal : ja klopt
Moeder : ik heb een jonge in marokko misschien als je hem wilt??
Amal : inscha’allah
En Achmed draaide zich om en keek haar vies aan hij kon er niet tegen dat me moeder dat zei..
En me moeder begon zo steeds maar te praten en ja we moesten amal afzetten…
Moeder & Oma: beslemma a benti…en ik zwaaide naar haar hmmm was geen lelijk meisje dacht ik in me hoofd maar ze is getrouwd en dan is ze al ontmaagd niemand zou haar meer willen…maar ik liet dat eventjes uit me hoofd en ja na al dat gedroomde versie wat ik over haar dacht moesten we uitstappen…
Achmed : eej dina man wat heb je aan ..? moeder wat laat je haar dat aantrekken??
Dina : ach hou je mond man ze3ma (zogenaamd) jou chikie mag dit wel aantrekken he die laat je er zelfs bij lopen als een hoertje dus liever hoor hou je je mond en doeiii en fluisterde in ze oor van…ik zag wel hoe jaloers je was toen mamma over dat trouwen ging praten met amal hihihihi triest ben jij man ..!!
Achmed : billah he als ik jou pak wedden dat jij niet meer leeft
Dina : ik leef nog lang en gelukkig doei achmed..!!
Moeder : dina je lokt het nu zelf uit kom nu mee..en me oma begon maar te zeuren..je broer die heeft gelijk je loopt er bij als een xxxx…
Dina : HOU JE MOND EN BEMOEI JIJ JE AL HELEMAAL NIET MET MIJ LEVEN OKE OMAATJE..!!
Oma : tfoe 3lik je hebt voor niemand respect
Dina : voor jou al helemaal niet ..Oeffff..!!
En me oma begon maar te zeuren en te zeuren en na dat gewinkelen gedoe vroeg ik aan me moeder of ze achmed weer zou willen bellen om ons op te kunne halen en me moeder knikte gelijk JA..
Na dat me broer was gekomen praatte hij met me moeder en zei : Ik wil niet dat zij familie van mij woord dat zij met me neef gaat trouwen in marokko tfoe man zij is al ontmaagd en ze is een hxxx en ik ken haar ex-man hij heeft mij vertelt dat zij een hxxx is klaar..!!
Moeder : waarom doe je zo achmed waarom laat haar met rust ik bel vandaag wel naar marokko en ga vragen wanneer mohammed (neef) komt om haar te kunne zien
Achmed : doe maar je zou er spijt van kunnen krijgen moeder echt waar..!!
Moeder : rij jij maar alvast naar huis…
Oke we waren alhamdulilah goed thuis aangekomen…
En toen….

14-11-2006, 13:07
mooi begin zina
ga gauw verder

14-11-2006, 13:08
Ik kwam thuis aan en me oudste zus Siham begon te huilen en zei :..Mamma kom is even hier
Moeder : ja dochter wat is aan de hand??
Siham : achmed heeft me geslagen
Moeder : serieus dochter?? Waarom wat heb je gedaan??
Siham : ik liep eventjes naar buiten en hij kwam aangereden met zen auto
Ik wou naar me werk gaan en ik ging zo naar buiten..kijk..met zulke kleren is tog niks mee.?? me zus had een strakke W broek met een normaal koltruitje daar boven op aan …en toen vertelde ze door…hij heeft me geslagen en voorschut gezet waar iedereen bij stond en ik mocht niet meer naar me werk
Dina : ja mamma wollah geloof haar want je weet zelf wat hij tegen me zei toennet
Siham : wollah mama ik lieg niet
Dina : geloof haar mama en doe er wat aan want die xxxxxxx voelt zich zelf als een maffia en een koning tfoe
En me moeder was even naar me broer achmed gegaan en vroeg waarom hij dat deed me moeder kreeg tranen uit haar ogen omdat ze dat niet zou kunne verwachten…Broer een zus voor schut laten zetten op straat..?? oke…
Ik vertelde me zus alles wat er was gebeurt in de auto en vroeg haar ook gelijk ‘ken jij een meisje amal’ ze werkte vroeger met mamma??
Maar neen me zus kende haar niet…(me zus was ook niet zo vaak in Amsterdam ze was juist altijd buiten Amsterdam )
Maar na al dat praat gedoe kwam me andere zus (samya) binnen..maar zij was heel anders dan ons echt heel anders ze droeg heel netjes haar hoofddoek en gewoon normale wijde kleren
En me oma begon weer te zeggen…Zie je zo moeten jullie dragen net als je zus doe dat maar eens doe je zus eens na…
Siham & Dina : jhaaahjhaaah wij zijn altijd slecht tog mensen met hoofddoeken zijn altijd beter tfoe man ik haat het om hier te zijn altijd gezeur je kan nooit is een keer normaal zitten of whatever wat dan ook
Moeder : ewa zied ga dan naar je kamer als je rustig wilt zitten
Dina: lijkt me beter ook nog..!!
Samya: hahahaaha dina trek je pyjama aan ofzo
Dina ; pfff jij moet helemaal je bek dicht houden man vieze schijnheilige bitach..!!
Samya : houd je bek eens dicht
En zo zaten we steeds maar te bekvechten en je hoorde Siham zeggen STILLL..!!
En opeens waren we stil en ik liep naar me eigen kamer en deed muziek aan van Mariah Carey daar begon ik rustig van te worden en besloot maar te gaan slapen..en deed me licht uit en ik dacht na wat ik morgen zou kunnen doen??
Dacht steeds maar weer na en na 30 minuten na te denken deed ik me licht weer aan en keek in me kast wat ik morgen zou aantrekken…en paste al me broeken dus ik had toch maar besloten om me jeans broek en me diesel truitje aan te doen en legde dat alvast klaar..en begon weer te slapen..deed me gsm ook gelijk uit ik wou niet gebelt worden in de nacht (door jongens) ik had best wel een hoop berichten gekregen van jongens die ik kende en die wou ik maar niet wissen en bedachte me dat ik het morgen wel zou doen had nu even geen zin voordat me andere broer Hakim het ziet hij zou me wel kunnen vermoorden dan..en ik deed me gsm onder me kussen en sliep verder…
Me broer Hakim kwam binnen …..


Hakim ina Dina…(fluisterend) mag ik aub je gsm lenen aub mijnes is kwijt zeg jaah aub..
Dina : (slaperig)zonder dat ik het wist zei ik…pak em maar
Hakim: wat is je code..??
Dina : marokkaanse code 0000
Hakim : bedankt je bent een…
Dina : ga me kamer uit…
En hakim deed me gsm aan en belde natuurlijk even naar zijn vriendin laila
En jaa na het bellen had hij even niks te doen dus hij keek in me berichten ik had wel 1000de berichten van jongens
Alvast 1 bericht…hoi schatje van me ik wil je morgen zien..kan dat? Bel je me eventjes dan doei hvj kus hamza
En zo waren de andere berichten het zelfde alleen weer van andere jongens
Volgende dag stond ik op.. en keek onder me kussen wou me gsm even pakken of ik nog berichten of voicmail berichten had maar nee nergens was me gsm te vinden keek onder me matras ook niet…en schrok waar zou me gsm nou zijn??
Liep naar boven wou er even naar toe bellen kijken of me gsm over zou gaan
Pakte de telefoon van me moeder en belde ernaar opeens hoorde ik em..me gsm
Ik volgde het geluid naar de kamer van me broer (Hakim)…
Dina : wat doet me gsm hier..?? (heel boos en schrok)
Hakim : zo wil je wel weten he kleine sletje…
Dina : houd je bek geef me gsm terug nuuuuu
Hakim : dat dacht jij ja dat jij je gsm nu krijgt maar neen meid we zullen wachten wat je ouders hier van zullen vinden
Dina : er valt niks te zeggen (ik dacht in me hoofd shit..! berichtjes me telefoonlijst oeiii ik ben naar de klote vandaag klaarrr ik ben dood..!!)
Hakim : wat sta je daar nog zied zied me kamer uit..!
Dina : eerst me gsm terug dan pas ga ik je kamer uit.!
Hakim : oke dus je wilt ook nog stoer praten geen probleem wordt geregeld..!!
Dus ik liep toch ze kamer uit was bang dat hij voor meer problemen zou zorgen..en liep gewoon heel relaxt naar de douch..ging me gezicht wassen en tandenpoetsen en liep even nog naar de keuken en keek heel boos..
Moeder & vader : wat kijk jij nou boos wat is er aan de hand Dina..?
Dina : nix moeder en vader heb me dag even niet vandaag…
Moeder &vader : oke zal wel..ga je straks met ons mee naar je tante in almere
Dina : nee ik blijf wel hier met Samya Siham enzo..
Moeder & vader : oke wat jij wilt
Dina : mama ,pappa mag ik straks wel even naar Ghizlan toe even kijken hoe het met haar gaat?? Het is tog vakantie…
Moeder &vader : oke je gaat je gang als je maar wel vroeg thuis bent eerder dan ons
Dina : oke ik houd me aan de afspraken wees niet bang.. en ik ging snel eten en gelijk douchen en kwam weer beneden aan in me kamer deed me kleren aan en begon steeds te trillen van de bangheid me broer kwam naar me toe en zei :waar ga jij naar toe??
Dina : gaat je al helemaal niets aan waar ik naar toe ga ik bepaal zelf wel waar ik naar toe ga ja
Hakim : weet je dat zeker??
Dina : ja heel zeker en laat me me kleren aan doen want ik ga weg
Hakim : ahahaha ik zie je hart wel 210 km per uur gaan ben je bang dat ik het ga vertellen ??
Dina : ga wegggg..!! en me broer Hakim ging gelijk weg met MIJN gsm in z’n hand oeee wat was ik boos zeg ik kon wel me stereo tegen ze hoofd aan gooien..nou ja…ik deed me kamerdeur open en zag Hakim me broer op de grond zitten en las weer al me berichten heel hard op…zodat iedereen het kon horen
Me zus Siham was wakker geworden
Siham : wat is hier gaande??
Dina : hij wilt me gsm niet terug geven tfoe man !!
Hakim : lijkt me wel logisch jaa ,siham als je ziet wat zij hier allemaal heeft he in der gsm je gaat schrikken man..!!
Siham : doe niet zo kinderachtig en geef haar der gsm weer terug zonder ruzie..
Dina : liep even naar siham toe en fluisterde in der oor …aub help me hij gaat het tegen achmed zeggen en tegen mamma en papa ze maken me dood
Siham : liep naar hakim toe en vroeg wat erin stond en ze deed alsof ze de berichten zat telezen..en pakte de gsm af en gooide het naar mij en ging snel naar boven pakte me jas ,tas en schoenen en ging snel naar buiten rennen..
Pakte de bus en na 15 minuten was ik aangekomen bij me vriendin Ghizlan…
Na al dat tijdje bij Ghizlan gebleven werdt het tijd dat ik naar huis moest het was al laat 18.00u en begon afscheid te nemen en begon een stuk te lopen naar de bushalte….
Ik moest uitstappen en liep een stukje naar huis en ik zag Opeens…









Ik zag me broer Achmed met Amal… ik kon het niet geloven mij god he mijn broer is echt raar woww eerst praat hij slecht over haar dat ze een Hxxx is en nu ze3ma versieren en hij knuffelt haar oh my god men..!! hoellaat is het 19.00u ik draaide met me hand zie je dus ik ben wel wakker het is geen droomversie wat ik zie het is echt…
Maar ik liep tog nog wat een stukje dichterbij..
Dina : hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Achmed : ehhh hoii Dina
Amal : hoiihoii schat
Ik dacht in me hoofd please zeg geen schat damn he je kent me nog niet eens kom je hier met schat maar tog ik glimlachte naar haar
Dina : doeii achmed en AMAL
Achmed&amal : doeidoei
Onderweg naar huis dacht ik steeds na..word ik familie van haar wordt zij een schoonzus van haar hmm wie weet…
En klopte vervolgens aan ‘klop klop’
Hakim : zo waar ben jij geweest zeker naar HAMZA YASSIN enz…te veel om optenoemen vind je ook niet…??
Maar daar gaf ik geen antwoord op ik d8 steeds aan me broer Achmed en aan Amal…
En ik liep naar me kamer en deed me pyjama aan en liep weer naar boven niemand was thuis behalve Hakim en ik..
Dina : waar zijn mamma en pappa??
Hakim : die zijn naar tante gegaan
Dina : oohwjaa was ik vergeten en ging even op computer kijken wie online was..niemand alleen maar droge mensen waar ik niet eens haaj tegen kon zeggen en dus melde ik me weer af en ik hoorde de deurbel en riep : IK DOE OPEN..!!
Hakim : dacht je dat ik open zou doen haha ga ga a nerd
Dina : heb ik ook niet gezegt en trouwens ik ga er niet eens opin damn he man..
En ik deed de deur open het waren me zussen en ouders…
Dina : heeej pa en ma en was het gezellig
Siham : pff wat je gezelliig noemt
Dina : ahahaha waren samya en jij ook mee gegaan
Siham &Samya : ja en het was heel erg saai met die kleine mormels iewll
Dina : ahahahaha
Ouders : dus je hebt je aan je afspraken gehouden je bent vroeg thuis goedzo meid ben trots op je
Hakim : als ik wat vertel dan zouden jullie niet zo trots zijn op haar
Siham : shutt houd je mond klaar..!!
Hakim : oke oke als ze stoer begint te doen dan weet je het he ik zeg het gelijk zonder twijfel
Zussen en ik : jaaaajaaaa houd je maar rustig menn
Dina : Oowhjhaaaaaaaaaaaaaah Mamma siham kom even naar de kamer please
Moeder : wacht ik moet even wat doen
Dina : nee nu mamma even snel..
Moeder : oke ik kom eraan
Siham en moeder liepen alvast naar de kamer van me ouders en dachten oke en wat moet ze dan wel niet vertellen en waren nieuwsgierig en me andere zus Samya die kwam er ook gelijk bij zitten maar ze wist niet eens over wat het ging….

14-11-2006, 13:09


Dina : mamma wist je nog gisteren in de auto met Amal en wat Achmed wel niet allemaal over haar zei…
Moeder : ja en wat is er daar mee dat was echt heel erg dom van hem hoe hij wel niet over haar ging praten
Dina : nou daar heb je zeker gelijk in ma
Moeder &Siham : en toen….wat wou je eigenlijk vertellen
Dina : nou mamma ik vind Achmed wel heel erg raar
Moeder : waarom vind je hem raar a benti
Dus ik vertelde alles…..
Siham en Samya waren echt aandachtig aan het mee teluisteren..
Moeder : dat meen je niet dina heb je dat echt gezien..??
Dina : ja mamma echt vraag maar aan achmed als hij thuis komt
Moeder : dat zal ik zeker doen want ik geloof het allemaal niet wat je zegt
De deurbel ging…

14-11-2006, 13:09
Ik doe wel open..!!
Hakim : tering he jij moet altijd open doen..
Dina : zeur toch niet
Hakim : liever shutt anders…
Siham : laat dat man je zit er nog steeds mee…
Hun zaten daar te praten ik keek hun aan en schudde me hoofd en liep vervolgens naar de deur en zei :
Dina :Wie is daar..??
Achmed : hummm hummm
Dina : wie is daaaaarr??
Achmed : ACHMED doe open..
Ik deed de deur open voor hem..en ik stak even met me hoofd de woonkamer in en zag me moeder zitten…hhhh gelukkig dan kan ze ook even met Achmed praten..
Achmed : waarom duurt het zolang voordat je de deur open doet
Dina : omdat je gewoon achmed moet zeggen als jij aanbelt..!! snap je wel
Achmed : ga ga en waar is me moeder??
Dina : ha waar me moeder is goeie vraag maar zoek maar lekker zelf..zoekse..!!
Achmed keek me boos aan en liep de woonkamer in en ik zei nog even fluisterend tegen me moeder waarom ga je niet even met hem praten
Me moeder keek me aan en zei : je bent nog al te nieuwsgierig even afwachten jij a benti
Dina : oke moeder als je ook nog even goed met hem praat
En ik ging nog achter me broer aan en hij was nergens te vinden oohwjaa ze kamer helemaal vergeten ik klopte aan ‘Klop Klop’
Achmed : wie?
Dina : ik dina je zusje…
Achmed : wat is er ??
Dina : mag ik binnen komen ??
Achmed : w8 ff jij w8 w8
Dina : ik w8 al
Achmed : kom maar binnen jij
Ik stapte de kamer van hem in en keek nog rond en ik zag dat hij op zen bed lag en aan de telefoon zat..en hij zei door de telefoon ‘’w8 bel me zo terug doei zina’’
Dina : mag ik jou wat vragen ACHMED??
Achmed : je gaat je gang wat wil je vragen??
Dina : ehmmmm nou kijk..
Achmed : ewa schiet op ziedi zied zied
Dina : waarom ga jij nou met AMAL..?
Achmed : was dat het??
Dina : nee niet alleen dat maar ik wil alleen dat nog weten..waarom AMAL??
Achmed : gaat je niks aan dina doei doei..
En ik liep heel boos zijn kamer uit en ik dacht er weer aan amal waarom amal?? Wowww hij kan tog een betere krijgen dan amal… en ik wou weten waar zij precies woonde en of ze zusjes had.?? Of broers??
En ik liep weer denkend terug naar de woonkamer en zat naast me moeder
Hakim : kivesh zit je denken aan Ha…w8 als ik lach dan weet je wel wie HA…HA….
Dina : waar slaat dat nou weer op
Ik stond op en was van plan om naar me kamer tegaan en liep ook nog langs me moeder en ik fluisterde in haar oor: ‘vergeet niet naar Achmed te gaan aub… ‘
Moeder :nee dochter waar ga je trouwens naar toe??
Dina : ohw even naar me kamer
Siham : oh gezellig mag ik met je mee gaan??
Dina : natuurlijk mag jij mee gaan…en Samya keek me gierig aan en wou ook mee gaan..
Vader : waarom nemen jullie Samya ook niet gelijk mee
Dina : pff van mij mag ze mee komen wie houd haar tegen
En weg waren we we gingen naar me kamer…
We kletste de hele avond maar door…opeens kwam ik met het vraag..
Dina : siham wat vind jij ervan als hij met dat Amal gaat??
Siham : ik weet het echt niet ik heb haar nog nooit gezien
Samya : is ze mooi??
Dina : ik dacht van wel maar toen ik haar echt echt van dicht bij zag dacht ik is Achmed blind ofzow??
Siham & samya : ahahahahahahahahahaha jij bent ziekkkkk
Dina : ahahaha maar het is echt zo echt waar..!!
Siham&samya : het is al laat he zullen we slapen
Dina : ja lijkt me wel beter ja ik ga tenminste slapen en wat gaan jullie nu doen??
Siham&samya : ja wij gaan nu ook slapen …
Dina : oke is goed dan zie ik jullie morgen wel weer insha’allah
Siham&samya : insha’allah zusje