Bekijk volle/desktop versie : darkom



Pagina's : [1] 2

14-11-2006, 12:58
kan iemand mij vertellen wat de eigen bijdrage is voor gastouderservice,
is er iemand die ervaring met deze organisatie heeft

14-11-2006, 16:04


hoi meid,

Ik vroeg mij laatst ook af of iemand er ervaringen mee heeft?
Mijn schoonzus laat ze bij ons


Ik vroeg mij ook af of het geen manier is om het zwart werken tegen te gaan aangezien je moet aangeven bij wie en wat ze verblijven.


ik hoop dat er meer informatie komt

30-11-2007, 12:31
dat wil ook wel eens weten

30-11-2007, 15:38
Darkoum is dat een opvang huis voor vrouwen wella









grapje wat is t eigenlijk ?

30-11-2007, 15:43



Citaat door Banderass:
Darkoum is dat een opvang huis voor vrouwen wella









grapje wat is t eigenlijk ?



is een bureau waar je oppassubsidie kan krijgen

http://www.darkom.nl/

30-11-2007, 15:44

Citaat door Nadoriaaa:
is een bureau waar je oppassubsidie kan krijgen

http://www.darkom.nl/

ooh dat snap ik , waarom zou ik via darkom moet regelen als ik t misschieen rechtstreeks kan doen ...scheldt me geld

wat ik heb gelezen is dat een deel naar darkom gaat !!!

30-11-2007, 16:16

Citaat door Banderass:
ooh dat snap ik , waarom zou ik via darkom moet regelen als ik t misschieen rechtstreeks kan doen ...scheldt me geld

wat ik heb gelezen is dat een deel naar darkom gaat !!!



je bedoelt scheelt of wou je schelden .........

en ja Darkom verdient er ook geld aan, anders was het geen bureau

30-11-2007, 16:32
ik snap het niet dames hoe bedoel je zelf regelen wat zijn de voorwaardes ik heb ook een zoontje kanik me schoonzus laten opassen of wat

30-11-2007, 16:44

Citaat door Nadoriaaa:
je bedoelt scheelt of wou je schelden .........

en ja Darkom verdient er ook geld aan, anders was het geen bureau

foutje

30-11-2007, 21:57

Citaat door setouta:
ik snap het niet dames hoe bedoel je zelf regelen wat zijn de voorwaardes ik heb ook een zoontje kanik me schoonzus laten opassen of wat


ja, je schoonzus krijgt een vergoeding voor het oppassen.......maar het hangt van jouw inkomen af........je kan contact opnemen met hun en je krijgt info

30-11-2007, 21:58

Citaat door Banderass:
foutje


D8 ik al

01-12-2007, 15:37
van wie krijgt die oppas dan het geld, en waarom zou ze er geld voor krijgen...wat is de achterliggende gedagte
dank je

01-12-2007, 22:16



Citaat door TnawieMocro:
van wie krijgt die oppas dan het geld, en waarom zou ze er geld voor krijgen...wat is de achterliggende gedagte
dank je



Je hebt een apart potje (oppassubsidie) ervoor om de oppassers te betalen.........maar voor de zekerheid zou ik gewoon contact met ze opnemen.......zie mijn vorige reactie's voor de website

08-12-2007, 23:07
je kunt het gewoon online bij de belastingdienst opgeven, ook als je familie oppast....het gaat tot 6 euro per kind per uur.

12-12-2007, 09:42
Mensen die vragen hebben over de kinderopvangtoeslag, of hulp willen bij het aanvragen hiervan kunnen mij PM'en. Ik doe dit zonder financiele bijbedoelingen. Weet je niet zeker of je uberhaubt recht hebt? Pm me maar, en kan ik wel even naar je situatie kijken.


Alleenstaande moeders en studerende ouders hebben ook recht op kinderopvangtoeslag.

Pagina's : [1] 2