Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wat kan je doen tegen haaruitval ???????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-11-2006, 09:46
ik heb haaruitval

14-11-2006, 10:38


[I]Vitamiine B!!

van dagravit ofso die ene rode verpakking met kleine oranje pilletjes 1x daags..

het helpt echt!!! een paar weken geleden had k nog haar uitval nu niet meer..
en het helpt meer dan alleen je haar te verbeteren ook je gezicht wordt er gezonder van je huidt enso..

en wat meer fruit eten.

[/I]

14-11-2006, 11:30

Citaat door Miiss_brOwneyes:
[I]Vitamiine B!!

van dagitamon ofso die ene rode verpakking met kleine oranje pilletjes 1x daags..

het helpt echt!!! een paar weken geleden had k nog haar uitval nu niet meer..
en het helpt meer dan alleen je haar te verbeteren ook je gezicht wordt er gezonder van je huidt enso..

en wat meer fruit eten.

[/I]

waar kan je dat kopen ?
Ik eet elke dag 3 stuks fruit

14-11-2006, 12:00
ja in welke winkel is het te kooop dan

14-11-2006, 12:04


ik gebruik:

qatraan, olijfolie, knoflookolie, amandelolie, habat el barakaolie, kruidnagels gemalen (dat verdrijft de geur van qatraan), habat el barake gemalen.

elke week in je haar smeren, vershoudfolie eroverheen en een grote handdoek, laten intrekken en heeeeerlijk zacht en gezond haar

veel linzen (l3des) eten is ook goed en die water waar je linzen in kookt lekker je haar mij wassen (heb ik van een oude vrouwtje in marokko)

14-11-2006, 12:10
je kan ook knoflook in je haar smeren zeggen ze tenminste

14-11-2006, 13:04

Citaat door 1tetouania:
ik gebruik:

qatraan, olijfolie, knoflookolie, amandelolie, habat el barakaolie, kruidnagels gemalen (dat verdrijft de geur van qatraan), habat el barake gemalen.

elke week in je haar smeren, vershoudfolie eroverheen en een grote handdoek, laten intrekken en heeeeerlijk zacht en gezond haar

veel linzen (l3des) eten is ook goed en die water waar je linzen in kookt lekker je haar mij wassen (heb ik van een oude vrouwtje in marokko)



Doe je dat allemaal in je haar?? Dat je er geduld voor hebt..

14-11-2006, 13:17
hahahah, meid paar lepels van iedere flesje en je haar wordt lekker mooi van.

14-11-2006, 13:30

Citaat door 1tetouania:
hahahah, meid paar lepels van iedere flesje en je haar wordt lekker mooi van.
hahah oke, Maar wat je zei over die water waar je linzen in kookt.. waar is dat goed voor? Het gezonder maken van haar???? Ik zelf heb er nooit van gehoord..

14-11-2006, 13:32

Citaat door 1tetouania:
ik gebruik:

qatraan, olijfolie, knoflookolie, amandelolie, habat el barakaolie, kruidnagels gemalen (dat verdrijft de geur van qatraan), habat el barake gemalen.

elke week in je haar smeren, vershoudfolie eroverheen en een grote handdoek, laten intrekken en heeeeerlijk zacht en gezond haar

veel linzen (l3des) eten is ook goed en die water waar je linzen in kookt lekker je haar mij wassen (heb ik van een oude vrouwtje in marokko)
zoooooooooooooooooo

14-11-2006, 13:33
waar kan je knoflookolie halen?

14-11-2006, 14:18

Citaat door Miiss_brOwneyes:
[I]Vitamiine B!!

van dagitamon ofso die ene rode verpakking met kleine oranje pilletjes 1x daags..

het helpt echt!!! een paar weken geleden had k nog haar uitval nu niet meer..
en het helpt meer dan alleen je haar te verbeteren ook je gezicht wordt er gezonder van je huidt enso..

en wat meer fruit eten.

[/I]


Dagitamon of Davitamon???

14-11-2006, 14:42



Citaat door 1tetouania:
ik gebruik:

qatraan, olijfolie, knoflookolie, amandelolie, habat el barakaolie, kruidnagels gemalen (dat verdrijft de geur van qatraan), habat el barake gemalen.

elke week in je haar smeren, vershoudfolie eroverheen en een grote handdoek, laten intrekken en heeeeerlijk zacht en gezond haar

veel linzen (l3des) eten is ook goed en die water waar je linzen in kookt lekker je haar mij wassen (heb ik van een oude vrouwtje in marokko)



meid al die olie's zorgen juist voor haaruitval, vooral in combinatie met folie op je hoofd.

je hoofd blijft dan namelijk zo warm als een oventje!!!!

heb je weleens warm water over een kip gegooid, dan vallen alle haren uit!!!!


pas op dus!!!

14-11-2006, 14:45
je moet warm water mijden!!!

altijd je haar wassen met lauw water

14-11-2006, 17:33

Citaat door ambtenaartje:
Dagitamon of Davitamon???


Uhmm


wacht kgaa nu ff voor je kyken !
en plaats wel een plaatjj

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6