Bekijk volle/desktop versie : mensen die de islaam naar beneden halen.



14-11-2006, 03:05
wat vinden julie van de moslims die zig niet aan de islaam houden..

wat ik vind is......
Dat de mensen die zig zelf moslims noemen er ook wat aan moeten doen en niet het gelooof naar benden halen door naar de disco te gaan en te zuipen...( ondmaagt zijn)... stelen, vegten enz.. Mensen die bijwijze van spreken geen moslims zijn die lezen niet zo snel over de islaam dus als wij goede voorbeeld geven dan zouden hun sneller meer over ons willen weten maar als wij het zelf verpesten dan lukt het nooit om veel mensen de islaam in de lijden.....

dit is mij mening hoop dat ik goede komentaar hier op krijg... wand ik zou graag willen weten wat mensen denken over deze sutuatie

14-11-2006, 08:33



Citaat door _faatje_:
wat vinden julie van de moslims die zig niet aan de islaam houden..

wat ik vind is......
Dat de mensen die zig zelf moslims noemen er ook wat aan moeten doen en niet het gelooof naar benden halen door naar de disco te gaan en te zuipen...( ondmaagt zijn)... stelen, vegten enz.. Mensen die bijwijze van spreken geen moslims zijn die lezen niet zo snel over de islaam dus als wij goede voorbeeld geven dan zouden hun sneller meer over ons willen weten maar als wij het zelf verpesten dan lukt het nooit om veel mensen de islaam in de lijden.....

dit is mij mening hoop dat ik goede komentaar hier op krijg... wand ik zou graag willen weten wat mensen denken over deze sutuatie




dat vind ik nog niet zo erg. dat intresseert me niet wat zulke moslims doen!!! wat mij erg irriteert zijn die moslims die de islam zwart maken!!! ze zitten allemaal onwaare slechte dingens over de islam te vertellen!!! dat is erg!!! dat maakt me meestal kwaad!!!

14-11-2006, 11:53
ja das waar maar wrm zeggen die mensne dat omdat ze last hebben van onze jongeren.. daar begint het bij. en niet allen van de jongeren ookdoor de oorlog als ze zeggen taliban dan zeggen ze gelijk moslimse taliban en daardoor besgadegen ze de islaam terwijl als je gaat lezen mag je in de islaam geen mensen dood maken of pijn doen..