Bekijk volle/desktop versie : Een onvergeetelijke dag...



13-11-2006, 16:57
Dag mensjes,

Wat voor leuke dingen kun je allemaal met je verloofde gaan doen?
Hoe kun je je verloofde een onvergeetelijke dag bezorgen?
Gewoon een leuke, gezellig dagje (geen gesex in hotel of wat dan ook, we houden het netjes )...
Kom op mensen, ben benieuwd naar jullie ideetjes.

13-11-2006, 16:59


Ga maar eerst Nederlands leren want het is onvergetelijk met één e.


En waarom zouden we jou helpen bij een haramdate?? Je mag pas afspreken met elkaar als je getrouwd bent.

13-11-2006, 17:01
Whocare..k bedoel KOM MET DALIL!..dat je nie met je verloofde mag afspreken geef me BEWIJS!..oke?..je komt altijd mensen afkrake zonder bewijs

JALLAH zied me je bewijs!..

13-11-2006, 17:02
varen, schaatsen haha
btw laaat jou verloofde maar met n voorstel kome

13-11-2006, 17:06



Citaat door WhoCares:
Ga maar eerst Nederlands leren want het is onvergetelijk met één e.


En waarom zouden we jou helpen bij een haramdate?? Je mag pas afspreken met elkaar als je getrouwd bent.


Zei onze heilige maria trr bemoei met je eigen zaken

13-11-2006, 17:12
Whocarres ik hoop echt dat je met shie mohamed B gaat trouwen die je elke dag in huis opsluit en je alleen los laat als je naar moskee gaat. zo iemand verdien jij a scheinheil

13-11-2006, 17:17
wrom gelijk scheinheilig ze heeft gelijk hoor je mag pas afspreken als je op papier getrouwd bent. dus zo raar is het niet wat ze zegt maar ja iedereen mag zelf weten van mij ik zelf heb het nooit gedaan.

13-11-2006, 17:18
Oh god mensen, mevrouwtje whocarres doelt op zulke reacties.
Laat haar in haar eigen waarde en laat haar lekker onzin uitkramen, daar is ze goed in moet ik zegen.
Maar mensen.... nog leuke ideetjes in de aanbieding?

13-11-2006, 17:20

Citaat door onvergeetelijk:
Oh god mensen, mevrouwtje whocarres doelt op zulke reacties.
Laat haar in haar eigen waarde en laat haar lekker onzin uitkramen, daar is ze goed in moet ik zegen.
Maar mensen.... nog leuke ideetjes in de aanbieding?



hey je kan ook met hem gaan varen dat is ook leuk of naar euromast in roterdam is ook wl leuk