Bekijk volle/desktop versie : Zijn Vrouwen En Mannen Nou Echt Gelijk Of...............



Pagina's : [1] 2

13-11-2006, 10:27
WAT EEN ONZIN, HEREN BEN IK DE ENIGE DIE HET VOLGENDE NIET SNAPT, NAMELIJK DAT JE DE HELE DAG HOORT VAN VROUWEN EN MANNEN ZIJN GELIJK MAAR DE REALITEIT IS ANDERS DE VROUW VERWACHT VEELS TE VEEL VAN DE MAN ALS VROUW EN MAN GELIJK ZIJN DAN MOET IEDER Z;N EIGEN DINGEN BETALEN DE KOSTEN VERDELEN ALTHANS BIJ SAMENWONENDE STELLEN EN FULLTIME WERKEN
KINDEREN KOMEN LATER WEL MAAR ZO GAAT HET NIET WANT DE VROUW NU ALTHANS MAROKKAANSE VROUWEN WILLEN NIET WERKEN WILLEN DE KEUKEN OOK NIET IN WILLEN IEMAND DIE VEEL GELD VERDIENT DAT KAN NIET DAMES JE MOET EEN KEUZE MAKEN. EN VALT HET JULLIE NIET OP HEREN WANNEER JE EEN MAROKKAANSE MEISJE LEERT KENNEN DAT JE EERST KRIJGT TE HOREN VAN IK VAL NIET OP GELD( dit zeggen ze allemaal he) EN HET GAAT BIJ MIJ OM DE LIEFDE ENZ..... EN EEN PAAR MAANDEN LATER BEGINT HET AL DAN KRIJGEN JE DINGEN TE HOREN ALS EEN MAN MOET VOOR ME ZORGEN HIJ MOET EEN INKOMEN HEBBEN DUS WERKEN EN DAN BEGINT ZE JE TE VREGELIJKEN MET ANDERE MANNEN. MANNEN DIE HET GEMAAKT HEBBEN OF VAN HAAR VRIENDINNEN DENK JE DAN NIET BIJ ZELF VAN DOE EFFE GEZOEND EN ROT EEN EINDJE OP BILLGATES WOONT IN LA

13-11-2006, 10:28


sorry lieverd moet je teleur stellen mannen zijn niet gelijk aan vrouwen
mannen hebben een grotere verantwoordelijkheid dan vrouwen dat plaatst hun een klein beetje hoger aan de lader dan de vrouw
alleen het mooie hier aan is dat hij er geen misbruik van mag maken en dat hij een zwaardere last draagt in het leven dan ons

13-11-2006, 10:29
vrouwen zijn domme ezels die gelijk willen staan bij mannen die te hoog voor ze zijn, doormiddel van gustapius en dondergoede beeldvorming krijgen ze bijna niets voor elkaar zonder de hulp van verneigingen die met elkaar fuseren, en samenwerken met mannen.

durf dan maar te zeggen dat women independent zijn

13-11-2006, 10:30
Man en vrouw zijn gelijk, maar niet gelijkwaardig

Topicstarter: gebruik in het vervolg komma's, punten etc. Leest gemakkelijker. F7 spellingscontrole doet wonderen!

13-11-2006, 10:36



Citaat door TYNOS:
vrouwen zijn domme ezels die gelijk willen staan bij mannen die te hoog voor ze zijn, doormiddel van gustapius en dondergoede beeldvorming krijgen ze bijna niets voor elkaar zonder de hulp van verneigingen die met elkaar fuseren, en samenwerken met mannen.

durf dan maar te zeggen dat women independent zijn



ik ben niet zo ben ik dan geen vrouw?

13-11-2006, 10:37

Citaat door vreemdje:
ik ben niet zo ben ik dan geen vrouw?


vrouwen zijn geen vrouwen.

13-11-2006, 10:41

Citaat door TYNOS:
vrouwen zijn geen vrouwen.




jij doet mij verwarren

13-11-2006, 10:42

Citaat door vreemdje:
jij doet mij verwarren


verwarren is een woord waardoor mensen niet meer weten wat er eigenlijk bedoeld wordt. je kunt dan beter gaan staren naar beelden die niet bewegen om je concentratie op peil te houden.

13-11-2006, 10:45

Citaat door TYNOS:
verwarren is een woord waardoor mensen niet meer weten wat er eigenlijk bedoeld wordt. je kunt dan beter gaan staren naar beelden die niet bewegen om je concentratie op peil te houden.



jij hebt altijd wel voor alles een leuke uitleg



keep up the good work

13-11-2006, 10:46

Citaat door vreemdje:
jij hebt altijd wel voor alles een leuke uitleg



keep up the good work


werk is weggelegd voor mensen die willen werken.
werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn.

13-11-2006, 10:48

Citaat door TYNOS:
werk is weggelegd voor mensen die willen werken.
werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn.






13-11-2006, 10:51
Dansen is het ritmisch bewegen van het lijf. Meestal gebeurt dansen op muziek. Dansen is een vorm van expressie en kan individueel of als sociale activiteit beoefend worden.

13-11-2006, 10:53


TYNOS... laat je geliefde dit maar niet hooren jonge..
zo maak je nog een slechte indruk bij haar aangezien ze een m.nl lid is...

13-11-2006, 10:54

Citaat door riffiagirl2:
TYNOS... laat je geliefde dit maar niet hooren jonge..
zo maak je nog een slechte indruk bij haar aangezien ze een m.nl lid is...


Mijn geliefde mag alles horen, shes the spirit of el colon

13-11-2006, 10:56
heey maar TYNOS..
was jij niet anti feminst of heb ik het nou miss.???
en ben jij nou tijger want je hebt zijn plaatjes...???
wollah snap er echt niks meer van..

Pagina's : [1] 2