Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Probleeem: Te veel haaruitavel



Pagina's : [1] 2 3 4

12-11-2006, 22:32
Slm dames
Ik heb een probleem. Ik heb lang pikzwart steil haar en mijn haar valt te veel af waar ik naar toe ga laat ik haren achter wollah ik word er echt Gek van mijn bed zit vol met mijn haren
Zijn er soms producten voor haaruitval? zo ja wil je me de naam van het product vermelde.

Dank u

12-11-2006, 22:37


HEB JE AL henna geprobeerd?

12-11-2006, 22:39
Ik doe zwarte henna van Royal

12-11-2006, 22:43
nee pure henna

ik had ook heel erg haaruitval en bij mij is het echt gestopt

ik doe om 3 weken

pure henna
mixen met 1 eigeel
halve citroen(sap)
2eetlepells oploskoffie(voor mooie kleur)
en 1 eetlepel azijn
en 2eetlepells olijfollie

en dan zo een 3 uur laten.

12-11-2006, 22:43


Ik heb net zelfde probleem..

henna doe ik ook.. maandelijks, maar helpt niet echt...Bij sommige mensen wel, dus zou ik het in jou plaats proberen.. en met henna bedoel ik ECHTE henna... wil je dat het zwart blijkft? Meng je henna met koffie in plaats van met water Zo blijft het donker..

Heb je bloed laten trekken? Te kort aan ijzer zorgt er voor dat je haar uitval hebt... en ook verandering van seizoenen zorgt voor haaruitval (raar maar waar )
Mijn vader wordt gek van mij.. overal waar hij gaat in huis vind hij haar van mij terug hahahaha...

12-11-2006, 22:44
en verder niks in je haar stoppen..

niet stylen of krullen.

12-11-2006, 22:51
Ok ik heb dat al jaren dat mijn haar zo van zelf uitvalt mijn broers worden gek van mij overal waar ik ga in het huis ligt mijn haar op de grond op hun bed echt je zou er gek van worden bij mijn zus thuis ligt mijn haar vol.
Ik doe om de maand zwarte henna, ik styl myn haar een beetje en soms doe ik krullen met een krultang ik heb haar tot aan mijn middel
awel merci voor jullie tips ik ga da eens proberen insha allah soekran dames

12-11-2006, 22:53
Heb je bloed laten trekken? Te kort aan ijzer zorgt er voor dat je haar uitval hebt... en ook verandering van seizoenen zorgt voor haaruitval (raar maar waar )
Mijn vader wordt gek van mij.. overal waar hij gaat in huis vind hij haar van mij terug hahahaha...[/QUOTE]


Hahaha meskien die van mij ook hoor en mijn moeder het meest samen met mijn broers kan er zelf niks aan doen

13-11-2006, 00:46

Citaat door laatmijmetrust:
nee pure henna

ik had ook heel erg haaruitval en bij mij is het echt gestopt

ik doe om 3 weken

pure henna
mixen met 1 eigeel
halve citroen(sap)
2eetlepells oploskoffie(voor mooie kleur)
en 1 eetlepel azijn
en 2eetlepells olijfollie

en dan zo een 3 uur laten.



Wat voor kleur haar heb je? en wat is et resultaat..?

13-11-2006, 08:26

Citaat door laatmijmetrust:
nee pure henna

ik had ook heel erg haaruitval en bij mij is het echt gestopt

ik doe om 3 weken

pure henna
mixen met 1 eigeel
halve citroen(sap)
2eetlepells oploskoffie(voor mooie kleur)
en 1 eetlepel azijn
en 2eetlepells olijfollie

en dan zo een 3 uur laten.



Waarom doe je het om de drie weken, maar drie uur? Is het niet zo dat henna pas begint te werken als je het er echt lang in laat. Hoe langer, hoe beter zelf? Ik zou graag daarna mijn haar willen kleuren. Weet iemand hoe lang je dan ongeveer moet wachten hiervoor?

13-11-2006, 08:31
Probeer vitamine b complex. Kan je halen bij de apotheek.

13-11-2006, 19:41

Citaat door Linaa:
Wat voor kleur haar heb je? en wat is et resultaat..?



voor de zomer had ik blond..daarna had ik het donkerbruin geverfd..
toen begon me haar heel dood te worden

en na 4 maanden had ik henna erin gedaan dus op donkerbruin met paar plukjes blond..

je zag dat diie blondje plukjes oranje waa geworden..
maar na paar keer henna is het gewoon helemaal bordeau/bruin achtig geworden (beetje een herfstkleur)

ik ga zo een foto plaatsen van die kleur oke\

hiero:

ietsje donkerder dan dit

13-11-2006, 19:43



Citaat door R_achida:
Waarom doe je het om de drie weken, maar drie uur? Is het niet zo dat henna pas begint te werken als je het er echt lang in laat. Hoe langer, hoe beter zelf? Ik zou graag daarna mijn haar willen kleuren. Weet iemand hoe lang je dan ongeveer moet wachten hiervoor?


nee dat klopt niet joh

want je zal merken als die henna eenmaal is opgedroogd dan kan je het eigenlijk al wassen want dan doet het toch niks meer.
het trekt heel snel in hoor.

als je daarna je haar wil kleuren kan je beter geen henna in je haar doen..dat is echt slecht je haar gaat helemaal dood..

13-11-2006, 20:20
Vitamine B12... Stimuleert de haargroei.

14-11-2006, 13:37
je kan ook met knoflook in je haar smeren dan groeit je haar en krijg je dikker haar

Pagina's : [1] 2 3 4