Bekijk volle/desktop versie : Aargh !!!!!!



12-11-2006, 19:13
!#@#@$#%^%$ Ik heb echt zin om gewoon iets stuk te slaan !!
Ik voel me echt zo klote, gistere is me auto stuk gegaan, omdat ik niet oplette. Knal ik op zo'n stomme verhoging die daar gewoon niet hoort!!!
En ik moet me dochter bij me ex ophalen, maar ik heb geen auto. En hij brengt haar nu pas om 21uur, zegt ie.... En ik heb honger, maar geen zin om iets te maken. Dus vraag ik me broertje om me iets te brengen, die heeft geen tijd!! En mijn mannetje zou me terug bellen, want ik moest iets belangrijks opzoeken voor em, dus ik zoek het op... Belt ie niet meer terug en ik ga hem echt niet terug bellen pppfff. WAAAAAAAAaaaaa en het eten wat ik nu besteld heb is ook al 10 minuten te laat. Ik ga straks nog me frustraties op die bezorger afreageren ofzo

Iemand nog tips ofzo

12-11-2006, 19:18



Citaat door Chadiedja:
!#@#@$#%^%$ Ik heb echt zin om gewoon iets stuk te slaan !!
Ik voel me echt zo klote, gistere is me auto stuk gegaan, omdat ik niet oplette. Knal ik op zo'n stomme verhoging die daar gewoon niet hoort!!!
En ik moet me dochter bij me ex ophalen, maar ik heb geen auto. En hij brengt haar nu pas om 21uur, zegt ie.... En ik heb honger, maar geen zin om iets te maken. Dus vraag ik me broertje om me iets te brengen, die heeft geen tijd!! En mijn mannetje zou me terug bellen, want ik moest iets belangrijks opzoeken voor em, dus ik zoek het op... Belt ie niet meer terug en ik ga hem echt niet terug bellen pppfff. WAAAAAAAAaaaaa en het eten wat ik nu besteld heb is ook al 10 minuten te laat. Ik ga straks nog me frustraties op die bezorger afreageren ofzo

Iemand nog tips ofzo



Kitkat?

12-11-2006, 19:19

Citaat door Chadiedja:


Iemand nog tips ofzo



Ja. Stel je niet zo aan.

12-11-2006, 19:24
Ik heb me frustraties al een beetje op me broertje losgelaten, voel me echt beter

Oja en ik ben ongesteld geworden, dus dat zal het waarschijnlijk wel zijn

12-11-2006, 19:26


Neem een lekker kopje kruidenthee, heerlijk ontspannend. Zet wat koraan op of een rustig muziekje en ga lekker languit op de bank zitten.

12-11-2006, 19:39
adem IN en adem UIT

soms valt alles mee en soms valt alles tegen