Bekijk volle/desktop versie : Mensen Hoor Dit!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-11-2006, 18:30
Mijn ex vriend heeft me gisteren avond op straat in elkaar geslagen toen heb ik aangifte gedaaan en nu zit ie nog steeds vast maar heb beetje een schuld gevoel!!

12-11-2006, 18:31


Jij zit met een schuldgevoel nou ga maar gauw zijn borg betalen dan hahahahhahah

12-11-2006, 18:34

Citaat door Modesty:
Jij zit met een schuldgevoel nou ga maar gauw zijn borg betalen dan hahahahhahah



Zooo erg ook weer niet aan de ene kant denk ik lekker maar aan de andere kant denk ik er steeds aan

12-11-2006, 18:36

Citaat door Senoritaaa:
Zooo erg ook weer niet aan de ene kant denk ik lekker maar aan de andere kant denk ik er steeds aan



Jij hoeft je helemaal niet schuldig te voelen, hij had met zijn handen gewoon van je af moeten blijven dat is de waarheid,! had hij enkele recht om jou te slaan NEE JE WAS IMMERS ZIJN EX..dus ik zou denken crepeer er maar in boontje komt om zijn loontje en dat geldt zeker voor hem.

12-11-2006, 18:37


Hij had je dood moeten slaan, dan was aangifte niet nodig geweest. Nu gaat hij je alsnog doodslaan als hij vrij komt.



12-11-2006, 18:38

Citaat door Senoritaaa:
Mijn ex vriend heeft me gisteren avond op straat in elkaar geslagen toen heb ik aangifte gedaaan en nu zit ie nog steeds vast maar heb beetje een schuld gevoel!!


heb je hem be3da wel een paar klappen terug gegeven

laat m lekker wegrotten daarsjo, wat ken jou t schelen

13-11-2006, 10:12

Citaat door NARCJIS:
heb je hem be3da wel een paar klappen terug gegeven

laat m lekker wegrotten daarsjo, wat ken jou t schelen
.


Tuurlijk trap in zn ballen!!

13-11-2006, 10:14

Citaat door Senoritaaa:
Mijn ex vriend heeft me gisteren avond op straat in elkaar geslagen toen heb ik aangifte gedaaan en nu zit ie nog steeds vast maar heb beetje een schuld gevoel!!


WHAHAHAHAHAHAHA

DOMHEID [/SIZE]HEERST DE OCHTEND NOG MAAR EENS

ik snap niet dat jullie fier zijn op die zaken, zelf zo fier dat jullie ze op marokko.nl plaatsen. [SIZE="7"]GET A LIFE

13-11-2006, 10:16
nog een vraagje hoe bekijken je ouders je als je thuis komt met een blauw oog gekneusde rib en een manke poot??


is dat normaal ofzo ???

13-11-2006, 10:17

Citaat door Senoritaaa:
Mijn ex vriend heeft me gisteren avond op straat in elkaar geslagen toen heb ik aangifte gedaaan en nu zit ie nog steeds vast maar heb beetje een schuld gevoel!!


Romantisch..

13-11-2006, 10:18

Citaat door Mo...:
Romantisch..



13-11-2006, 10:19

Citaat door sa_mira:
Hij had je dood moeten slaan, dan was aangifte niet nodig geweest. Nu gaat hij je alsnog doodslaan als hij vrij komt.




hahahah zal er rekening mee houden

13-11-2006, 10:21



Citaat door vreemdje:


Haha, ja ik bedoel.. Shit, hij geeft je pak slaag ga je nog spijt hebben dat je aangifte hebt gedaan..

Mensen zijn grijs..

13-11-2006, 10:23

Citaat door Mo...:
Haha, ja ik bedoel.. Shit, hij geeft je pak slaag ga je nog spijt hebben dat je aangifte hebt gedaan..

Mensen zijn grijs..



mensen zijn hopeloos bedoel je!!!!! hello ze doen haram relaties ze zijn er trost op en dan komen ze vol fierheid vertellen hij heeft me in elkaar getrapt


lekker voor je hij had harder moeten slaan mischien kwamen je hersens dan terug in je kop in plaats van je tenen

13-11-2006, 10:29

Citaat door vreemdje:
nog een vraagje hoe bekijken je ouders je als je thuis komt met een blauw oog gekneusde rib en een manke poot??


is dat normaal ofzo ???


Overdrijven is ook een vak

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8