Bekijk volle/desktop versie : Help..Help..Help...Dit is geen verhaal alleen heb jullie hulp echt nodig:S



12-11-2006, 14:26

Salaam mensen,
Ik heb jullie hulp eCht heel hard nodig
Ik moet morgen een gedicht inleveren van minimaal 6 regels
Alleen ik ben niie sow Creatief met verzinnen van gedichten of versjes wat ik van jullie vraag om een gedicht voor me te zetten..van minimaal 6 regels als ik het morgen niie inlever krijg ik een 1 ...Woellah heb jullie hulp echt nodig hopelijk krijg ik et van jullie..!! alle Gedichten zijn welkom.. Alvast bedankt voor jullie hulp en moeite ...Ik ben jullie dan voor eeuwig dankbaar ....M0hiim groetjes van oumaima....

]

12-11-2006, 14:27


Hm.. Ik ga ff wat uit mn brein halen!!

12-11-2006, 14:29
Wat dacht je van deze?

Zelf bedacht

een vriendschap als deze laat ik niet meer gaan
Je bent me al eerder ontnomen..
Laat dingen gaan en laat dingen komen..
Maar jou vergeten gebeurt nooit meer
je ging weg..zonder te groeten..
dat deed me pijn..

12-11-2006, 14:37

Citaat door Zina_meknesia:
Wat dacht je van deze?

Zelf bedacht

een vriendschap als deze laat ik niet meer gaan
Je bent me al eerder ontnomen..
Laat dingen gaan en laat dingen komen..
Maar jou vergeten gebeurt nooit meer
je ging weg..zonder te groeten..
dat deed me pijn..

oeoeooe hij is echt sexy woellah..!! zie je bent echt creatief ik woellah ma ik haal wat uit me zaagsel ik kan alleen maar blapraten Mohiim hartelijk bedankt woellah..!!1 iemand die behulpzaam is..!!

12-11-2006, 15:16


verder niemand..:traan:....??

13-11-2006, 16:44

Citaat door crazy_mima:
oeoeooe hij is echt sexy woellah..!! zie je bent echt creatief ik woellah ma ik haal wat uit me zaagsel ik kan alleen maar blapraten Mohiim hartelijk bedankt woellah..!!1 iemand die behulpzaam is..!!



Hhahaha I kn0w
Moet ik nog eentje voor je doen??

13-11-2006, 16:47
misschien kan je kijken bij poetry.. misschien kan iemand daar een mooi gedicht voor je maken..