Bekijk volle/desktop versie : Nederland belangrijk doelwit van al-Qaeda



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-11-2006, 09:27
Nederland belangrijk doelwit van al-Qaeda

Nederland is een van de voornaamste doelwitten van terreurorganisatie al-Qaeda voor nieuwe aanslagen.

Topoverleg
Dat heeft een overgelopen Iraanse geheim agent verklaard, schrijft de Telegraaf. De agent heeft tegenover inlichtingendiensten bevestigd dat ons land als doelwit ter sprake is gekomen. Dat gebeurde tijdens topoverleg tussen het bewind in Iran en leiders van al-Qaeda.

Feestdagen
De terreurorganisatie zou over genoeg slapende cellen in Nederland beschikken om een aanval op te zetten. Al-Qaeda zou tijdens de aanstaande feestdagen aanslagen willen plegen.

12-11-2006, 09:31


Geloof er trouwens niets van. Als we de amerikaanse propaganda moeten geloven dan heeft al qaida de oorlog aan shias verklaard.

12-11-2006, 09:32
Geloof mij maar : Al Qaeda is ingehuurd door de campagneteams van Donner en Verdonk.

12-11-2006, 09:40

Citaat door oeps:
Geloof mij maar : Al Qaeda is ingehuurd door de campagneteams van Donner en Verdonk.



Wilders niet te vergeten, een vuile bom/radioactief wolkje boven Amsterdam centraal station, zou wonderen voor Wilders doen in de peilingen.

12-11-2006, 09:46



Citaat door Zafarsi:
Wilders niet te vergeten, een radioactief wolkje boven Amsterdam station, zou wonderen voor Wilders doen in de peilingen.


Dat is waar. Maar Wilders heeft vergeten subsidie aan te vragen voor de campagne, dus hij kan Al Qaeda niet betalen.

Maar even serieus, Al Qaeda is natuurlijk tactisch dom bezig, zo vlak voor de verkiezingen. Ze moeten juist GroenLinks en PvdA groot maken, dan kunnen ze met gemak groepen terroristen laten naturaliseren tot Nederlander, en dan kunnen ze pas echt een grote aanslag in Nederland plegen.

Weet jij hoeveel terroristen er tussen die 26.000 zaten ? Generaal pardon, de natte droom van Al Qaeda.

12-11-2006, 09:47
Al Ciada dom bezig? Inderdaad. Manipulatie werkt op termijn averechts en dat zie je aan de vvd die door SP voorbij gestreeft wordt.

12-11-2006, 09:48

Citaat:
Dat gebeurde tijdens topoverleg tussen het bewind in Iran en leiders van al-Qaeda.
?????

12-11-2006, 09:50

Citaat door Aagje:
?????



Daar zeg je zo wat, Aagje ! Iran en Al Qaeda als partners ?? Dat is nieuw.

12-11-2006, 09:50
Zolang nederland joodterreur en amerikaanse terreur financieert, maakt het zichzelf doelwit van vergeldingsacties. Ik heb al eerder gezegd dat ik geloof dat al qaida een verzinsel is van de amerikanen maar dat betekent niet dat er geen vergeldingsacties door moslims zullen volgen. Het is en blijft een natuurwet, acties is reaktie en we zullen zien wie de langste adem heeft. Ook al huppelt heel nederland achter hitlertypes aan.

12-11-2006, 09:54
Zouden alle alkostka aanhangers zich bekend willen maken!!

Kunnen we straks als broeder strijders de laatste eer bewijzen!!

8 zetels voor Wilders!

Er komt nu naar alle waarschijnlijkheid een cabinet van CDA,VVD en WILDERS!!

Hoezee , Nederland gaat weer recht door zee!

12-11-2006, 09:55

Citaat door somebody9999:
Zolang nederland joodterreur en amerikaanse terreur financieert, maakt het zichzelf doelwit van vergeldingsacties. Ik heb al eerder gezegd dat ik geloof dat al qaida een verzinsel is van de amerikanen maar dat betekent niet dat er geen vergeldingsacties door moslims zullen volgen. Het is en blijft een natuurwet, acties is reaktie en we zullen zien wie de langste adem heeft. Ook al huppelt heel nederland achter hitlertypes aan.



Juist actie is reactie!

Aan welke boom wil jij hangen?

O sorry, in die achterbuurt waar jij woont zijn geen bomen!

Dan nemen we een lantaarn paal, we zijn wel vindingrijk hoor!!!

12-11-2006, 10:20

Citaat door somebody9999:
Zolang nederland joodterreur en amerikaanse terreur financieert, maakt het zichzelf doelwit van vergeldingsacties. Ik heb al eerder gezegd dat ik geloof dat al qaida een verzinsel is van de amerikanen maar dat betekent niet dat er geen vergeldingsacties door moslims zullen volgen. Het is en blijft een natuurwet, acties is reaktie en we zullen zien wie de langste adem heeft. Ook al huppelt heel nederland achter hitlertypes aan.


Eens zien of jij nog zo makkelijk "actie-reactie" brabbelt als jezelf een bom op je flikker krijgt. Schaam jij je niet? Een moslim die in het verderfelijke westen woont die jouw broeders en zusters uitmoordt? Staat je netjes tegenover de moslims in het MO.

12-11-2006, 10:32


Ik ben thuis en reis zoiezo niet met bus trein of tram....
Maar er gebeurd niks allemaal gezeik om niks ik voel me juist heel veilig hier in nl .
En idd als ze het toch doen dan gaan ze naar de grote steden en ja dan raken ze dus moslims en denk niet dat dat de bedoeling is.
Dus relax allemaal 1jan hoor je niemand hier meer over......

99.9% van de moslims is ok en 99,9% van andere geloven ook ....is die ene rotte appel die het verpest voor de rest....

12-11-2006, 10:33

Citaat door _Aplat:
Liever ergens anders graag. Niet binnen een straal van 200 meter vanaf mijn woning.



Voorkeur?

De baarsjes of misschien het kanalen eiland??

12-11-2006, 10:41

Citaat door _Aplat:
Nee in de Baarsjes staat mijn geboorte-huis en op het kanaleneiland
wonen mijn kinderen en kleinkinderen.

Dus wat mij beteft het liefst op het lelijkste gebouw in Amsterdam.

Bijvoorbeeld:
Die pretentieuze kantoorkolossen in Sloterdijk of in Zuid-Oost de Arena.



Tja, daar werken niet veel moslims zeker?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7