Bekijk volle/desktop versie : na miskraam aan de pil



11-11-2006, 23:08
Salaam,

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met het weer aan de pil beginnen na miskraam/curretage.
Ik ben namelijk sinds ik weer aan de pil ben begonnen kotsmisselijk!! Ik ben niet eens zo heel lang met de pil gestopt namelijk 4 maanden, in deze tijd zwanger, miskraam, curretage ertc. Ik gebruik microgynon 30, al vijf jaar en nooit misselijk door geweest.
Of komt het toch door een zwangerschap? Ik weet het even niet meer.
Iemand?

Beslama

12-11-2006, 14:34


Hoi, ik heb eind 2003 een miskraam gehad (geen curretage). Ik ben toen weer de pil gaan slikken, maar heb nergens last van gehad. Slik ook microgynon30. Mag ik vragen waarom je aan de pil gaat?
Bij mij was het dat ik net getrouwd was en niet had verwacht direct zwanger te worden. Daar moest ik aan wennen. Toen de schok van de miskraam, ik was zo bang dat het weer zou gebeuren; dat had ik toen niet aangekund. Ik ben nu trotse mama van een dochtertje van 1 jaar en 5 maanden.

12-11-2006, 20:02
Hoi,

Bedankt voor je antwoord.
Nu maar afwachten misschien ben ik toch zwanger.
Ik ben weer aan de pil begonnen, omdat mijn miskraam ook zo'n schokkende ervaring was. Ik hoorde met tien weken dat het dood was en heb het er met tabletten uit moeten krijgen. Daarna heb ik een onsteking gekregen omdat er weefsel achter gebleven was, vervolgens 2 dagen in het ziekenhuis gelegen aan de antibiotica en daarna alsnog gecurreteerd.
Dit heeft zoveel impact op ons gehad, dat ik er even lichaam helemaal klaar mee was.
Begrijp je?
Alhamdoelilah heb jij nu een gezond kindje, ik heb een dochter van 3 jaar.