Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voor de achterblijvers onder ons KOEK EN GEBAK

Pagina's : [1] 2

LZN
18-07-2003, 10:26

Hallo Allemaal, De meeste marokkaanse landegnoten zijn naar MAROKKO, naar de zon!! Voor de achterblijvers, om het leed een beetje te verzachten een aantal recepten om jezelf een beetje op te vrolijken. groetjes Samira.

oumnia
18-07-2003, 19:55
Lieve Lalaasamir, Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeel erg bedankt voor al die geweldige recepten, ik ga ze zeker allemaal uitproberen, ik laat je horen hoe het smaakt!!!!! Groetjes, Oumnia...

layla86
18-07-2003, 20:36
hoi bedankt voor die recepten ik zal er zeker wat proberen oke beslama

marocgirl3253
19-07-2003, 00:24
Hey cool man al die recepten, zeer bedankt, k had nog een vraagje waar kan je dubbelkoolzure soda krijgen? gewoon in de supermarkt ofzo? maar echt badankt beslama

LoVeLy_HaNaN
25-07-2003, 19:10

Hey meid, waar heb je die recepten vandaan? Ik zou ht graag willen weten! Beslamma, -XxX-jes Hanan :zwaai: :zwaai:

Gizlane
31-07-2003, 10:22
He meid bedankt voor de recepten zien er allemaal heerlijk uit alleen was er een recept niet voorledig kan je die als nog geven zie hieronder welke recept ik bedoel bedankt meid en ga zo door :goedzo: kokos danoon koekjes benodigheden, 1 kom kokos geraspte schil van een citroen 1 glas olie 1 glas suiker griesmeel 1 glas gesmolten boter 1 danoontje die grotere beetje die je bij de marokkaan kunt kopen

weetniet
03-09-2003, 20:25
bedankt voor de recepten ik ga ze insa allah proberen

weetniet
03-09-2003, 20:45
voor de dadelkoekjes kun je ook kant en klaar dadelpuree (weet niet hoe ik het anders noemen moet) halen. scheelt veel werk. Ik weet niet wie het allemaal verkoopt, maar voor de mensen uit amsterdam ik haal het bij de marokkaan die op bos en lommermarkt staat (met olijven, kruiden enz enz) groetjes

misssnadoria
13-10-2003, 21:01
wow echt veel recepten WAAR HAAL JE ZE ALLEMAAL VANDAAN ik zou dat best wel weten ik ga zeker wel eens een koek soort proberen.

OemMarouane
14-10-2003, 16:13
hoi hoi lalaas@mir@,,ik heb je recept voor Scones opgeschreven alleen je hebt de hoeveelheid bakmeel er niet bij geschreven graag de hoeveelheid en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt veel liefs oem Marouane

moslimagirl
19-10-2003, 22:59
hmmmm weten jullie hoe je sebekia moet maken je weet toch die bruine honing

maman
02-11-2003, 14:31
bedankt, mijn moeder stond verbaast te kijken gisteren toen de eettafel was versierd met aldeze lekkernijen....(dankzij jouw) thanksss

x_MiSsSamia_x
11-01-2004, 11:35

salaam alaikoem k ben wel extreem laat met reageren maar ik moest gewoon effe kwijt dat t er top uitziet (die recepten he) en ik ga ze zeker uitproberen!! shoekran besef besef!! :blauwkus: samiaatje

sweety_angel
25-01-2004, 17:45
Salaam Aleikum,ik kom er een beetje TE laat mee maar bedankt voor al die recepten ik zal er zeker wel een paar van maken.

houshfrauw
26-06-2004, 13:54
hi dit is wel een handige topic met veel recepten!! Dank je!!

Pagina's : [1] 2