Bekijk volle/desktop versie : Jou Man of Vrouw Heeft geen gevoelens meer voor je...



18-07-2003, 02:07
Hoi allemaal...

Stel je voor je bent al 12 jaar getrouwdt en opeens zegt je man of vrouw Ik heb geen gevoelens meer voor je... jullie hebben een kind samen en jij houd enorm veel van hem... HIj / zij vraagt jou of hij bij je moet blijven in het belang van de opvoeding van jullie kind. Je kan ook kiezen hem eruit te smijten en te hertrouwen met iemand die wel van je houd alleen een nadeel... Hij is de vader niet van je kind en je kind die kan het heel goed vinden met ze pa...

Als je voor een scheiding kiest dan mag de vader of moeder het kind 1 keer per twee weken zien...
Waar kies JIJ voor... Ga je op zoek naar nieuwe liefde met als gevolg dat je scheid en dat je kind ze vader maar 2 keer per maand ziet? Of houd je je man bij je in het belang van de opvoeding van je kind en doe je der alles aan zodat hij weer van je houd?

Vertel me waar jij voor zou kiezen en waarom...

Bent Dagilia

18-07-2003, 02:13


als er geen liefde meer bloeit en hij verteld het me...
dan zou ik stoppen...
en ik zou gewoon een regeling maken zodat hij ze kindje weekends mag zien en ook nog eens doordeweeks...
ik denk niet dat ik met mij man kan leven als ie niks meer voelt..
en om bij hem te blijven zodat ie weer gevoelens voor me krijgt hou ik dan alleen mezelf voor de gek....
want in de tussen tijd zoekt ergens anders liefde en ik zit dan thuis te wachten tot de gevoelend weer terug keren....
ik zou gewoon van hem scheiden hoeveel ik dan ook van hem zou houden....
maar ik en me man hebben het altijd gezegd als we niks meer voor elkaar voelen dat we er een punt achter zetten....
want met iemands anders gevoelens spelen is niet goed en ook niet voor me zoontje....


maar hamdoelilah we houden nog zielsveels van elkaar en me man wilt het woord scheiden niet eens horen...
hij zegt je bent en zal altijd me vrouwtje blijven en er zal niemand anders jou ruilen.... :verliefd: :verliefd:

18-07-2003, 02:14

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hoi allemaal...

Stel je voor je bent al 12 jaar getrouwdt en opeens zegt je man of vrouw Ik heb geen gevoelens meer voor je... jullie hebben een kind samen en jij houd enorm veel van hem... HIj / zij vraagt jou of hij bij je moet blijven in het belang van de opvoeding van jullie kind. Je kan ook kiezen hem eruit te smijten en te hertrouwen met iemand die wel van je houd alleen een nadeel... Hij is de vader niet van je kind en je kind die kan het heel goed vinden met ze pa...

Als je voor een scheiding kiest dan mag de vader of moeder het kind 1 keer per twee weken zien...
Waar kies JIJ voor... Ga je op zoek naar nieuwe liefde met als gevolg dat je scheid en dat je kind ze vader maar 2 keer per maand ziet? Of houd je je man bij je in het belang van de opvoeding van je kind en doe je der alles aan zodat hij weer van je houd?

Vertel me waar jij voor zou kiezen en waarom...

Bent Dagilia
Ik geef haar mijn huis en neem mijn kind mee!!!! Waarom niet alleen blijven met mijn kind!

18-07-2003, 02:18

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Hoi allemaal...

Stel je voor je bent al 12 jaar getrouwdt en opeens zegt je man of vrouw Ik heb geen gevoelens meer voor je... jullie hebben een kind samen en jij houd enorm veel van hem... HIj / zij vraagt jou of hij bij je moet blijven in het belang van de opvoeding van jullie kind. Je kan ook kiezen hem eruit te smijten en te hertrouwen met iemand die wel van je houd alleen een nadeel... Hij is de vader niet van je kind en je kind die kan het heel goed vinden met ze pa...

Als je voor een scheiding kiest dan mag de vader of moeder het kind 1 keer per twee weken zien...
Waar kies JIJ voor... Ga je op zoek naar nieuwe liefde met als gevolg dat je scheid en dat je kind ze vader maar 2 keer per maand ziet? Of houd je je man bij je in het belang van de opvoeding van je kind en doe je der alles aan zodat hij weer van je houd?

Vertel me waar jij voor zou kiezen en waarom...

Bent Dagilia
ik zou hem weg sturen,en mag zijn kind elke dag wel zien,
als mijn man tegen mij dat zou zeggen,zou ik kapot gaan,k moet er niet aan denken allah ihfad ik hou te veel van hem

18-07-2003, 02:22


Mensen Mensen ben ik niet duidelijk genoeg geweest...Dit zijn de enige twee opties die je hebt...Niet zelf opties bedenken en laat me je confronteren en maak een keus...

18-07-2003, 08:01
dit is een nieuwe soort topic


BULLSHITTTTTTTTTT

18-07-2003, 08:43
..ik zou janken.......( lekker mn eigen optie......)

18-07-2003, 08:44
ik zou

nog 7 vrouwen bij nemen

:jeweetog:

18-07-2003, 11:29
NOU IK ZAL ZORGEN DAT IE WEER VAN ME GAAT HOUDEN.....

18-07-2003, 17:44
Wajamaaa mensen jullie staan iedere dag voor moeilijke keuzes en bij deze lukt het jullie niet om een keuze te maken