Bekijk volle/desktop versie : ... Goud ...



Pagina's : [1] 2

18-07-2003, 01:37
Daaaaamn

Kan iemand me uitleggen

Waarom zijn mdemmaat zo duur?

(die Marokkaanse gouden riemen)


wayoooooooooow ik schrok me de tering toen ik die prijzen hoorde...




18-07-2003, 13:29



Citaat:
Origineel gepost door Mazlout
Daaaaamn

Kan iemand me uitleggen

Waarom zijn mdemmaat zo duur?

(die Marokkaanse gouden riemen)


wayoooooooooow ik schrok me de tering toen ik die prijzen hoorde...



hahah geen goed antwoord gekregen bij kletshoekje . ze zijn duur omdat mensen bereid zijn om zoveel te betalen iwa dan gaan ze het niet goedkoper maken en het bestaat uit goud en dat is op zich ook niet goedkoop dus goud en de vraag erna maakt het zo duur (denk ik )

groetjes anissa

18-07-2003, 13:43
die zijn echt absoluut niet mooi

en ze zijn rond de 2/3/4 duizend vindt dat wel een geschikte prijs voor dat


=emsoem=

18-07-2003, 21:34
sorry hoor ik vindt dat sonde van me geld je draag het toch nooit en bovendien kanjeje geld gewoon uitgeven aan wat anders zoals een arm iemand helpen of een sadaka er mee doen maar het is ook een idee je moet het maar zelf weten he?

20-07-2003, 18:50


Een gouden riem is een begeerd object voor een vrouw. Ik vind het prachtig op een mooi gewaad ! Het laat ook zien dat haar man echt om haar geeft. Daarenboven kan het een appeltje voor de dorst zijn. Een gouden centuur moet je in Marokko kopen bij een erkende juwelier. Je betaalt de prijs van het goud per gram (allom bekend en zelfs in de lokale krant te vinden wat de prijs is per gram) + het werk en de stenen. Het verdient aanbeveling om de centuur ruim te nemen, omdat de meeste vrouwen later nogal wat pondjes aankomen .... en dan heb je een probleem. Hou er wel rekening mee dat als je later de centuur verkoopt aan een juwelier dat je maar circa 50% terugkrijgt van het bedrag dat je oorspronkelijk betaald hebt..

20-07-2003, 20:59
het is zeker een dure aankoop zo een riem maar ja het is voor een feest wel super mooi om er 1 te hebben. Voor de mannen is het wel ff schrikken hihihi maar ja je moet het voor je vrouw over hebben.
x bouchra

20-07-2003, 22:59
Ach ja, niets is teveel als je echt van iemand houdt

Ik weet het, this is stolen from you Mazlout, maar what can I say...
Once a moccro, always a thief

21-07-2003, 10:31
das ook nog een oplossing he....


/me gaat opzoek naar blueprints van banken en andere instellingen met veel geld anwezig...

24-07-2003, 11:42

Citaat:
Origineel gepost door nisrin3
sorry hoor ik vindt dat sonde van me geld je draag het toch nooit en bovendien kanjeje geld gewoon uitgeven aan wat anders zoals een arm iemand helpen of een sadaka er mee doen maar het is ook een idee je moet het maar zelf weten he?
Ben het helemaal met je eens, vind het gewoon onzin

een man hoeft zijn liefde niet in geld uit te drukken, maar in GOEDE daden!

Liefs Safia

24-07-2003, 11:43
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


ik vind goude riem is NIXaan man ouwe..oefff zieke wijven die wel wille hebbe...ieeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuwwww...










27-07-2003, 01:11
het gaat om de liefde die je man voor je heeft, als hij van je houdt moet hij dat niet bewijzen in goud of wat dan ook, dat is nergens voor nodig.....

27-07-2003, 01:41
nee sorry geef mij maar een zilveren...

goud is lelijk en ook nog eens superduur

27-07-2003, 03:01


ik vind dat zo overdreef allemaal!!!!
waarom zou ik zo iets dragen????
heb geld doe daar iets nutiigs mee niet die riem ermee kopen en in de kast stoppen dat is tog hartstikke zonde of zie ik dat verkeerd

28-07-2003, 00:27

Citaat:
Origineel gepost door el cid
Een gouden riem is een begeerd object voor een vrouw. Ik vind het prachtig op een mooi gewaad ! Het laat ook zien dat haar man echt om haar geeft. Daarenboven kan het een appeltje voor de dorst zijn.
Geef mij maar een mooie riem die gemaakt is met dezelfde stof als de tekshita dan ben ik al gelukkig..Goud heeft voor mij geen waarde.
Het raakt me niet......Ben het dus niet eens met je eerste zin.
"Een gouden riem is een begeerd object voor een vrouw".

28-07-2003, 22:49

Citaat:
Origineel gepost door omaisa
ik vind dat zo overdreef allemaal!!!!
waarom zou ik zo iets dragen????
heb geld doe daar iets nutiigs mee niet die riem ermee kopen en in de kast stoppen dat is tog hartstikke zonde of zie ik dat verkeerd
machalah dat zei ik dus ook net maar jah iedereen denkt er anders over ik zou zoiets nooit kope kope en dan in de kast seobhanalah

wa salaam 3lei3kum wr wb

Pagina's : [1] 2