Bekijk volle/desktop versie : De gefrusteerde Marokkaanse mannencultuur



10-11-2006, 17:35
Vooraf, Ik heb geen hekel aan mannen en ook niet aan Marokkaanse mannen en eigenlijk aan niemand. Ik spreek in het algemeen dus laat niemand zich persoonlijk aangesproken of aangevallen voelen.

Dit forum loopt over van beschuldigingen en beledigingen aan het adres van de Marokkanse meiden. Het loopt over van de kritiek op de manier waarom ze zich

Kleden
Gedragen
De keuzes die ze maken
Of ze hun benen al dan niet spreiden voor hun vriendjes
Hun verplichtingen aan hun vaak verdorven, goedkope, afgelebberde mannen


Oke nu weten wij dat de hersencapaciteit van de gemiddelde(Marokkaanse) jochies vaak gelijk is aan die van een ezel, maar van de meiden zou k toch beter verwachten.

Ik vind t dan ook schokkend hoe vaak ik op dit forum lees dat MEISJES zich o-zo-kwaad kunnen maken om meiden die niet netjes, kuis, islamitisch of ' perfect' zijn. Ze beschuldigen meiden er zelfs van de jongens te verpesten.

Pleassssee.. wat verpest een jongen nou meer dan dat je hem flink de beest laat uithangen tot ie zn jeugd helemaal heeft uitgeleefd, komt ie vervolgens naar jou toe (zielig en braaf) met het idee er het volle recht op te hebben en het ook te verdienen. Jij neemt hem met verleden en al en kijkt met een vals oogje naar de meiden die niet eens de kwart doen van wat hij allemaal doet. En zo vervuil je de jongen; want fatimaatje staat toch wel begripvol en maagd op hem te wachten.

Deze meiden staan duidelijk onder invloed van de gefrustreerde Marokkaanse mannencultuur en zijn in mijn ogen een belediging voor de geemancipeerde vrouw!!

10-11-2006, 17:41


Geëmancipeerde vrouwen... zelfs dan kunnen ze niet zonder de man !

10-11-2006, 17:52

Citaat door hezbollah:
Geëmancipeerde vrouwen... zelfs dan kunnen ze niet zonder de man !



10-11-2006, 17:53
Jammer dat deze topic niet ''De gefrustreerde Marokkaanse vrouwen topic'' heet.

10-11-2006, 17:56


En daarom heb ik weer een hekel aan Marokkaanse dames. Mannen die ergeren aan vrouwen op de punten die jij beschreven hebt zijn mannen die een goede vrouw willen.

Voel jij je dus aangesproken, ben je dus een slechte vrouw die goed probeert te zijn.

En dan erger jij je dus aan zulke mannen. Tja helaas, live with that.

10-11-2006, 17:59
die Marokkaanse mannen interreseren me niet man
onopgevoed , laaggeschoold , discrimineren vrouwen (zonder dat ze het zelf beseffen) , ect...



heb veel marokkaanse vriendinnen die een Belg als vriend hebben , sjahhhhh , begrijp ik wel vr een deel , wie wilt er nou een vriend die aan de drugs zit en die je de hele tijd "xxxx" noemt
tssssssss...

10-11-2006, 18:01

Citaat door Dolly_Italian:
die Marokkaanse mannen interreseren me niet man
onopgevoed , laaggeschoold , discrimineren vrouwen (zonder dat ze het zelf beseffen) , ect...



heb veel marokkaanse vriendinnen die een Belg als vriend hebben , sjahhhhh , begrijp ik wel vr een deel , wie wilt er nou een vriend die aan de drugs zit en die je de hele tijd "xxxx" noemt
tssssssss...


Die Marokkaanse mannen zijn ook niet geïnteresseerd in een nep-Italiaanse hoertje die Marokkanen wil zwartmaken met bullshit die niet op de waarheid berusten.

10-11-2006, 18:02

Citaat door Dolly_Italian:
die Marokkaanse mannen interreseren me niet man
onopgevoed , laaggeschoold , discrimineren vrouwen (zonder dat ze het zelf beseffen) , ect...



heb veel marokkaanse vriendinnen die een Belg als vriend hebben , sjahhhhh , begrijp ik wel vr een deel , wie wilt er nou een vriend die aan de drugs zit en die je de hele tijd "xxxx" noemt
tssssssss...



10-11-2006, 18:02

Citaat door TYGER:
En daarom heb ik weer een hekel aan Marokkaanse dames. Mannen die ergeren aan vrouwen op de punten die jij beschreven hebt zijn mannen die een goede vrouw willen.

Voel jij je dus aangesproken, ben je dus een slechte vrouw die goed probeert te zijn.

En dan erger jij je dus aan zulke mannen. Tja helaas, live with that.


Jij bent echt t stereotype figuur van zielige (vast klein, dun en onzeker )man die zich zo bedreigd voelt door vrouwen dat ie hopeloos probeert deze onder zijn duim te houden. Dezelfde duim waarmee je elke avond onder je dekentje bezig bent je frustratie te ontladen. En als je uit je angst voor vrouwen de islam moet misbruiken dan moet t maar om je kleinzielige egootje een boost te geven. Intense medelijden wek je bij me op.

10-11-2006, 18:04

Citaat door hezbollah:
Die Marokkaanse mannen zijn ook niet geïnteresseerd in een nep-Italiaanse hoertje die Marokkanen wil zwartmaken met bullshit die niet op de waarheid berusten.


die gekke hezbollah toch